آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش آنلاین,آموزش-آنلاین-زبان,آموزش-آنلاین-زبان-انگلیسی,زبان-خارجی,آموزش-زبان-خارجی, -
آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی

آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی



یکی از مزایایی که آموزش آنلاین به کاربران می دهد، حذف فاصله های فیزیکی است. هزینه های سنگین رفت و آمد و زمانی که از دانش آموزان برای یک کلاس هفتگی گرفته می شود، دلیلی می شود که آنها تمایل بیشتری برای یادگیری آنلاین زبان داشته باشند. برنامه های زیادی برای یادگیری آنلاین زبان روی گوشی ها طراحی شده است. در بین آنها اپلکیشین رایگان آموزش زبان هم پیدا می شود. اما آیا یادگیری از طریق اپلیکیشن، می تواند برای ما مفید باشد؟ یا باز هم نیاز داریم که از روش های سنتی استفاده کنیم؟! در این مقاله از وبلاگ تیوترلند، در مورد ویژگی های آموزش آنلاین زبان خارجی و دیگر رشته ها صحبت می کنیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

چرا یادگیری آنلاین زبان خارجی؟ 

در زمان جوانی که فرصت کافی برای هر کاری داریم، هزینه لازم برای شرکت در کلاس ها را به دست نمی آوریم و وقتی که درگیر کسب درآمد می شویم، دیگر فرصت کلاس رفتن نداریم. همه این ها باعث می شود که برای یادگیری زبان های خارجی مختلف، رو به آموزش آنلاین بیاوریم که هم ساده تر به نظر می رسد، هم هزینه و وقت خیلی کمتری از ما می گیرد. روش‌های زیادی برای آموزش آنلاین زبان وجود دارند، از جمله ویدیوهای آموزشی، مطالب قرار داده شده در سایت های مختلف و البته اپلیکیشن های آموزش آنلاین یادگیری زبان.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز


اپلیکیشن های یادگیری زبان 

تمرین کردن با اپلیکیشن های یادگیری زبان، یکی از روش های یادگیری زبان بدون کلاس رفتن است. درست مانند تمرین کردن در خانه می ماند. اما این اپلیکیشن ها، در بیشتر موارد مکمل آموزش های دیگر هستند و به تنهایی کافی نیستند. شاید هزینه بسیار کمتری داشته باشند و حتی روند پیشرفت را نیز نشان بدهند، اما بعد از مدتی احساس می کنیم که زبان انگلیسی را به صورت اصولی یاد نگرفته ایم، زیرا اپلیکیشن ها صرفاً قرار است کمک حال ما در یادگیری باشند. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


توجه به مکالمه و برقراری دیالوگ

یکی از راه هایی که برای یادگیری زبان لازم است، به چالش کشیدن توانایی های مان در یک مکالمه رو در رو است. این کار باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما خواهد شد. شما در این مکالمه، می توانید استفاده از لغت ها و دستور زبان انگلیسی را تمرین کنید.  از آن جا که بیشتر زبان آموزان، تلاش می کنند از روی منابع مختلف زبان را یاد بگیرند، ممکن است دانش کافی در استفاده از آنها را به دست نیاورند. بنابراین این مکالمه ها به فرد کمک می کند که خودش را در یک موقعیت واقعی قرار بدهد. 


مقاله مرتبط: کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است


کسانی که می خواهند برای آزمون تافل یا دیگر آزمون های زبان آماده شوند نیز به چنین چالشی نیاز دارند. زیرا قبل از امتحان شفاهی، استرس این کار را در خودشان پایین می آورند. از طریق تیوترلند و در یک بستر امن، شما می توانید معلومات خود را محک بزنید و از وسواس هایی که داشتید خلاص بشوید. تیوترلند، ابزاری است که به شما کمک می کند به صورت آنلاین، یک مکالمه واقعی با یک کارشناس و متخصص زبان خارجی صحبت کنید.  

عدم امکان رفع اشکال در آموزش آنلاین 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که یک زبان آموز آنلاین ممکن است با آن روبرو شود، دسترسی نداشتن به استاد است. در حین مکالمه و یادگیری زبان، مسلماً سوالات زیادی در ذهنمان ایجاد می شود. ساختار بعضی جملات را درک نمی کنیم و نمی دانیم برای یادگیری اصطلاحات زبان انلگیسی، از چه منبعی می توانیم استفاده کنیم. 

اینها سوالاتی است که با توجه به هدف از یادگیری زبان، می توانند متفاوت باشند. ترجمه کردن، مکالمه، نوشتن به انگلیسی و دیگر زبان های خارجی و تدریس و... می توانند از دلایلی باشند که افراد مختلف از یادگیری زبان دنبال می کنند. بنابراین لازم است که با توجه به هدفی که دارند، مسیر متفاوتی را هم طی کنند. 


مقاله مرتبط: رفع اشکال در سریع ترین زمان 


تیوترلند، اپلیکیشن آموزش آنلاین با امکان ارتباط مستقیم با استاد

برخوردن به یک مشکل می تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد. یا اگر قبل از شروع یادگیری زبان، هدفمان را به طور جدی ندانیم، ممکن است در میانه راه، همه چیز را رها کنیم. بنابراین لازم است قبل از هر کاری، اول با یک مشاور و کارشناس صحبت کنیم و بعد وارد مسیر زبان آموزی شویم. با توجه به هدفی که داریم، می توانیم مسیرمان را تعیین کنیم. 


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


در حین یادگیری نیز می توانیم سوالاتمان را به صورت آنلاین بپرسیم و جواب کامل دریافت کنیم. مخصوصاً در مورد مفاهیم گرامری که سختی های خاص خودشان را دارند. یا در مورد ترجمه یک متن که از اصطلاحات خاصی در آن استفاده شده است. حتی برای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها هم می توانید از تیوترلند استفاده کنیم. کافی است یک مشاور آنلاین با زمان خالی مناسب پیدا کنیم.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند