آموزش آنلاین هنرهای تجسمی | دستانتان را به صورت آنلاین بسازید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,تدریس-خصوصی,یادگیری-آنلاین,معلم-آنلاین,استاد-آنلاین, -
آموزش آنلاین هنرهای تجسمی | دستانتان را به صورت آنلاین بسازید

آموزش آنلاین هنرهای تجسمی | دستانتان را به صورت آنلاین بسازید



هنرهای تجسمی شامل صنایع دستی، نقاشی، طراحی، خطاطی و تمام زیرمجموعه هایی می شود که به نوعی با جلوه بصری در ارتباط هستند. این هنرها، به طور خاص با حس بینایی و زیبایی شناسی در ارتباطند. عکاسی و گرافیک هم می توانند در این دسته بندی بگنجند. اگر به دنبال یک معلم آنلاین در هنرهای تجسمی می گردید، یا علاقه مندید که به عنوان یک استاد آنلاین به دیگران آموزش بدهید، می توانید از تیوترلند استفاده نمایید. اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند، فضایی است که در آن می توانید رابطه ای امن و مطمئن با دیگر کاربران برقرار کنید.

مشاوره ای به شکل تصویر و تجسم

هنرهایی که با تصویر و جلوه های بصری سر و کار دارند، نیاز به ابزاری دارند که بتوانند آن را نیز منتقل کنند. مشاوره تلفنی یا برطرف کردن یک مشکل در هنگام رنگ آمیزی یا عکاسی، فقط و فقط باید با یک ابزار تصویری انجام بشوند. ابزاری که بتواند برای هر دو طرف سودمند باشد. هم مشاور از راهنمایی هایی که انجام می دهد بتواند بهره ببرد و هم دانش آموزان نیاز خودشان را از راه دور و بدون نیاز به طی کردن مسیرهای طولانی، برطرف کنند. 


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه فرقی با مشاوره تلفنی دارد


به اشتراک گذاشتن تجسم و تصویر

ارتباط تصویری در آموزش آنلاین، برای هنرهای تجسمی یک نیاز حیاتی است. نمی توان رنگ ها و طرح ها را بدون داشتن تصویری زنده به یک استاد یا معلم خصوصی آنلاین نشان داد و در موردشان نظر خواست... یک نقاشی یا مجسمه در حال ساخت را هم نمی توان به راحتی تکان داد و اگر به مشکلی در اجرای آن برخورد کنیم، پیدا کردن جوابی برای آن، کار ساده ای نخواهد بود. 


مقاله مرتبط: شغل پردرآمد اینترنتی | معلم خصوصی آنلاین 


اینها در مورد مشکلاتی است که متوجه آن می شویم. ممکن است اشتباهاتی در حین کارمان وجود داشته باشد که حتی نسبت به آنها آگاهی نداشته باشیم و ماه هاست که بی توجه به آنها، به کارمان ادامه می دهیم. خطاهایی که مسلماً با رفع کردن آنها، تغییر محسوسی در کارمان ایجاد خواهد شد و آن را متحول خواهد کرد.

چه طور مشاوره آنلاین بگیریم؟  

اپلکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند به شما این فرصت را می دهد که به صورت آنلاین با کارشناسان و مشاوران مورد نیازتان صحبت کنید. با نصب و راه اندازی اپلیکیشن، وارد کردن ای میل، رمز عبور و شماره تماس، شما عضو سامانه آموزش آنلاین خواهید شد و می توانید سوالات خود را مطرح کنید. قبل از هر تماس ویدیویی، شما یک پیام متنی از خلاصه سوالتان ارسال می کنید تا اعتماد دوطرفه شکل بگیرد. بعد از تماس نیز 40 ثانیه فرصت دارید تا در مورد کیفیت تماس و مشاوره مطمئن شوید و هزینه شما از ثانیه 41 محاسبه خواهد شد. 

این امکان برای همه اعضا وجود دارد که بتوانند در هر زمان، نقش خود را تغییر بدهند. یک کارشناس ورزشی می تواند به نقش دانش آموز برود و مشکل نرم افزاری اش را از یک کارشناس فناوری اطلاعات بپرسید. یک مشاور استارتاپ هم می تواند سوالی از یک کارشناس حقوقی بپرسد و مشکلش را مرتفع کند. 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند