ارزش-پیشنهادی-ما-آرامش-پرسشگر - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سبک-های-یادگیری, یادگیری, مرکز-مشاوره-آنلاین, سیستم-آموزش-آنلاین, مشاوره-غیرحضوری, -
ارزش-پیشنهادی-ما-آرامش-پرسشگر

ارزش پیشنهادی ما، آرامش پرسشگر



تنها کافی است تا شما چند اشاره کنید تا هر زمان متخصصین، مشاورین و معلمین پاسخگوی شما باشند. در سوی دیگر مکالمه مشاور پرسش شما را میداند و هزینه مکالمه آنلاین برای دو طرف مشخص است. تمام این ها تجربه ای است نوین که مخاطبان در تیوترلند خواهند داشت که با تجربه های سنتی و عادی مشاوره و آموزش خصوصی کاملا متفاوت است. نیازی به تماس تلفنی برای رزرو وقت مشاوره ندارید. تعارفی برای پرداخت و دریافت هزینه وجود ندارد و اضطرابی در بهره برداری کافی از زمان نیست. حتی نیاز نیست تا مسافتی طولانی تا محل مشاوره طی کنید و اگر کیف پول خود را فراموش کردید نباید نگران باشید. به طور خلاصه تیوترلند روشی کارامد برای رسیدن به سوال های روزمره و دریافت مشاوره است.

 

نحوه کارکرد اپلیکیشن آموزش تیوترلند بسیار ساده است. در ابتدا دانش آموز (یا هر کدام از ما که در رابطه با مهارتی خاص نیاز به پرسش داریم) اپلیکیشن را از دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود باز میکند. پس از انجام مراحل ثبت نام که فقط چند ثانیه طول میکشد و رایگان است، به صفحه اصلی تیوترلند هدایت میشویم. مشاورین و متخصصین در دسته بندی های مختلف تحصیلی، تخصصی بر اساس مهارتشان جای گرفته‌اند. مناسب ترین متخصص و مشاور را بیابید و با ایشان تماس تصویری (ویدیو کال) داشته باشید.


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


چطور مناسب ترین مشاور را انتخاب کنیم؟

زمانیکه موضوع مورد نظر خود را انتخاب میکنید، لیستی از مشاوران و متخصصان مربوط به آن حوزه برای شما نمایش داده می شود. هریک از تیوترها بر اساس نظرات سایر کاربران که قبلا با ایشان تماس داشته اند، رتبه بندی شده اند که با تعداد ستاره ها مشخص شده است. همچنین تیوترهایی که رزومه و مدارک ایشان توسط تیم تیوترلند به صورت اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و مورد تایید این تیم هستند با علامت تیک صورتی رنگ متمایز شده اند.

در صورتیکه تیوتر مد نظر شما در زمان مراجعه در دسترس باشد با چراغ سبز رنگ به شما نشان داده خواهد شد. در صورتیکه چراغ هر مشاور خاکستری رنگ بود (یعنی آفلاین بود)، می توانید ساعات در دسترس بودن وی را چک کنید و همچنین به صورت رایگان و به صورت مکالمه نوشتاری با ایشان در تماس باشید.

در صفحه مربوط به هر مشاور اطلاعاتی از رزومه ایشان، زمان های در دسترس و جزییات نظر سایر کاربران گنجانده شده است که به شما امکان می‌دهد مناسب ترین مشاور را به سهولت انتخاب کنید.


مقاله مرتبط: معلم آنلاین مناسب با رتبه ای که شما می دهید، شناخته می شود


تجربه استفاده، با روشی کارامد سوال بپرسید

دیگر نیازی به تماس تلفنی برای رزرو وقت مشاوره و کلنجار با منشی ها و واسطه های یک ارتباط وجود ندارد. هزینه مشخص است و مخاطبین نگران تعارف ها و اضطراب بهره مندی بیشتر از زمان را ندارند. همچنین نگرانی همراه داشتن کیف پول، طی مسافت های طولانی نیست. به طور خلاصه هدف تیوترلند این است تا روشی کارامد برای رفع پرسش های روزمره و دریافت مشاوره با بازدهی بالا است.

 

دریافت نرم افزار

ماموریت تیوترلند ارایه راهکاری سهل و قابل استفاده در هر زمان و مکان است. از این رو تیوترلند بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها ارایه شده است. جهت دریافت تیوترلند میتوانید به سادگی از مایکت (مخصوص گوشی های Android)

و یا از سیب اپ (مخصوص گوشی های iOS) اپلیکیشن تیوترلند را دریافت نمایید.

 

امکاناتی که شما دوست دارید

برخی از امکانات تیوترلند ارتباط متنی رایگان از داخل اپلیکیشن، برقراری مکالمه تصویری با مشاور به صورت زنده، عدم افشای اطلاعات خصوصی و اطلاعات تماس مشاوران می‌باشد.

همچنین تیوترلند این امکان را به کاربران می دهد تا از مزایایی زیر استفاده کنند و از آموزش لذا ببرند.

·        تنظیم ساعات در دسترس معلمین به صورت برنامه هفتگی

·        قراردادن دستی وضعیت در حالت آنلاین / آفلاین

·        امکان استفاده همزمان به عنوان دانش آموز یا معلم

·        پرداخت امن بانکی آنلاین از طریق شاپرک

·        ثبت نظرات کاربران برای یکدیگر تنها پس از مکالمه

·        ارایه خلاصه پرسش قبل از پاسخگویی به تماس

·        حذف خودکار عبارات و کلمات غیر اخلاقی از نظرات

·        ارایه صورتحساب منظم و تسویه حساب در اسرع وقت


مقاله مرتبط: تیوترلند چطور کار می کند؟





سوال تصادفی4 + 8 =