با آموزش آشپزی آنلاین به صورت حرفه‌ای می‌توانید به درآمد مطلوبی برسید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور لذت-آشپزی, آموزش-آشپزی-آنلاین, آشپزی-مدرن, آشپزی-ایرانی -
با-آموزش-آشپزی-آنلاین-‌به-درآمد-مطلوب-برسید

با آموزش آشپزی آنلاین به صورت حرفه‌ای می‌توانید به درآمد مطلوبی برسید



آموزش آشپزی به صورت انلاین یکی از روش های موثر برای آموزش و انتقال تجربه و هنر آشپزی است. حتما متوجه هستید که کار کردن به عنوان یک سرآشپز در مکان‌های مختلف دستمزد‌های مختلفی پرداخت می‌شود. به عنوان مثال اگر در یک هتل لوکس کار می‌کنید، حقوق و دستمزد بسیار خوبی را به دست می‌آورید و اگر در یک کافی شاپ یا برای یک پذیرایی کوچک می‌کنید حتما دستمزد متفاوتی دارید.

آیا شما در مورد پخت و پز پرشور هستید؟ آیا شما رویای راه‌اندازی رستوران خودتان را دارید اما بودجه‌ی آن را ندارید؟ شاید شما در پخت و پز غذاهای سنتی و بین‌المللی حرفه‌ای باشید اما دستمزدی که به شما می‌دهند راضی کننده نیست و همچنین هزینه‌ی داشتن راه اندازی رستوران شخصی خود را ندارید. نگران نباشید. شما به راحتی می‌توانید بعنوان یک سرآشپز حرفه‌ای مشهور شوید. سفارش بگیرید و یا شاگردان خود را داشته باشید. به یاد داشته باشید که شغل آشپز همیشه برای ارتقاء امکان پذیر است، بنابراین در نهایت می‌توانید راه خود را به سرآشپز و سرپرستی که بیشترین سود را بدست می‌آورید، بیابید. حقوق و دستمزد شما می تواند به صورت ساعت یا ماهانه پرداخت شود.

آموزش آنلاین آشپزی

در صنعت آموزش آنلاین آشپزی، فرصت زیادی برای رشد و امکانات زیادی وجود دارد. شما به راحتی قادر خواهید بود بعنوان یک آشپز ارشد در در آشپزخانه‌ی منزل خود برای میلیون ها کاربر در سطح جهان آشپزی کنید.  آموزش آنلاین آشپزی کمک می‌کند که توانایی خود را بعنوان یک آشپز حرفه‌ای به نمایش بگذارید و حتی امکان این را بوجود می‌آورد که در انواع مکان‌های مختلف برای مراسم عروسی، رویدادها و خصوصیات به شما پیشنهاد آشپزی بدهند. آشپزی آنلاین علاوه بر ارائه‌ی خدمات روش مناسبی برای راه‌اندازی فروش محصولات و گرفتن سفارش است. افراد زیادی وجود دارند که به غذاهای خانگی علاقه دارند و دوست دارند با غذاهای خانگی از مهمانانشان پذیرایی کنند.


مقاله مرتبط: آموزش آشپزی آنلاین، دستور پخت ها را دست به دست کنیم


شروع کسب و کار آنلاین

در حالی که برخی از شغل‌های عمومی یا خدمات دولتی کمتر از هتل‌ها و رستوران‌ها پرداخت می‌کنند، آموزش آنلاین آشپزی می‌تواند راه بسیار خوبی برای شروع کار باشد. آموزش آشپزی تجربه جدید و منحصر به فردی است، همچنین فرصت‌های آینده را باز می‌کنند. بسیاری از مردم که به اشپزی علاقه دارند فرصت شرکت درکلاس‌های آشپزی را ندارند. از آنجایی که آموزش بصری تاثیر بیشتری در یادگیری دارند ویدیوهای آموزشی می‌توانند بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب داشته باشند. شما به راحتی می‌توانید به عنوان یک آشپز ماهر وب سایت و یا وبلاگ خود را داشته باشید و از طریق دنیای مجازی شروع به کسب و کار کنید. شاید شما قصد فروش محصولات غذایی خود را نداشته باشید اما باز هم این راه بهترین روش برای ارائه‌ی خدمات است.


مقاله مرتبط: انتقال تجربیات و دانش گذشته، بزرگترین گنج آموزش است


آموزش آشپزی از راه دور

شما می توانید از همین راه دوره‌های موثر را بصورت آنلاین آموزش دهید. همچنین می توان بر موضوعاتی مانند علم مواد غذایی، ایمنی، بهداشت، و کنترل هزینه تمرکز کرد. تجربه عملی و تظاهرات برای تکمیل مهارت‌های ضروری است. برای رفع این مشکل می‌توان از طریق وب کم یا ویدیو آموزشی اقدام کرد . یک معلم اشپزی انلاین می تواند سابقه‌ی خوبی برای کارنامه‌ی آشپزی باشد. امروزه به دلیل آنکه بیشتر مردم وقت خود را در دنیای مجازی سپری می‌کنند این فضا موقعیت خوبی برای راه اندازی کسب و کار و توسعه‌ی آن است. طیف وسیعی از مردم به دنبال بهترین و آسانترین روش برای یادگیری آشپزی هستند. شاید آموزش آنلاین آسانترین و قابل دسترس ترین روش است.

مزایای مشاوره آنلاین

آموزش آنلاین به دلیل اینکه کاربر بیشتر احساس انعطاف پذیری و انتخاب و تنوع را دارد از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به نوعی آموزش انلاین آشپزی کمک می کند تا کاربرد گام به گام همراه با سرآشپز جلو برود. نکات و جزئیات را به خاطر بسپارد و با دقت بیشتری آشپزی کند. استفاده از ویدیو آموزشی برای آشپزی کمک می کند تا کاربر با خطا و اشتباه کمتری مواجه شود و در تمام مراحل آشپزی نتیجه‌ی کار را با آشپزی سر آشپز بسنجد. آموزش مجازی و آنلاین پس از رونق اینترنت و افزایش نفوذ آن این میان مردم کاربرد و اهمیت زیادی پیدا کرد. سازمان ها و دانش پذیران زیادی برای استفاده از آموزش مجازی علاقه نشان دادند و این مقوله تبدیل به یک حوزه رو به رشد شد.


مقاله مرتبط: مرکز مشاوره آنلاین را در جیب خود بگذارید


 

تیوترلند چه کمکی میکند؟

تیوترلند یک اپلیکیشن موبایل است که با روشی مبتکرانه ارتباط شما و مخاطبانتان سهل و هموار می نماید. مخاطبان در این سامانه میتوانند شما را به عنوان آموزش دهنده بیابند، و در ساعاتی که شما به ایشان اجازه دادید با شما تماس بگیرند. برای حرفه ای بودن مشاوره، مخاطبان بابت هر ثانیه مکالمه هزینه ای متناسب و منطقی پرداخت می نمایند. روش کار به این صورت است که مربی آشپزی نام و مشخصات خود در اپلیکیشن ثبت نام می نماید و همچنین ساعات در دسترس بودن را به دلخواه خود در یک برنامه هفتگی مشخص میکند. علاقه مندان به مشاوره گرفتن از مربی، مشخصات ایشان در گوشی موبایل خود مشاهده میکنند و در زمان مناسب با ایشان تماس خواهند گرفت. این تماس به صورت مکالمه تصویری (مانند imo یا skype) برقرار خواهد شد.

در پایان مکالمه مربی و مخاطب به یکدیگر امتیاز می دهند تا به طور مستمر کیفیت پاسخگوی و روند مشاوره افزایش یابد.




سوال تصادفی11 + 11 =