مشاوره ورزشی آنلاین | اندام خود را سر حال نگه دارید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-ورزشی,مشاوره-آنلاین-ورزشی,مشاوره-ورزشی-آنلاین,آموزش-ورزشی-آنلاین,آموزش-آنلاین-ورزشی, -
با مشاوره ورزشی آنلاین اندام خود را سر حال نگه دارید

با مشاوره ورزشی آنلاین اندام خود را سر حال نگه دارید



دریافت برنامه تمرینی آنلاین و پیگیری روند تمرینات، به علاوه برنامه تغذیه مناسب با برنامه تمرینی از جمله فعالیت هایی است که در یک مشاوره ورزشی آنلاین ارائه می شود. برنامه ریزی درست و مناسب برای ورزش کردن، بدون داشتن برنامه غذایی مناسب به هدف نخواهد رسید. برنامه های تمرینی آفلاینی که روی اینترنت پیدا می شود، چندان مناسب نخواهند بود. زیرا اگر هم چنین برنامه هایی پیدا شوند، به صورت عمومی هستند و تاثیر کاملی نخواهند داشت و حتی ممکن است آسیب‌زا نیز باشند. بنابراین بهتر است روشی که برای دریافت این برنامه ها انتخاب می کنیم، کمی هدفمندتر و بهتر باشد. تیوترلند به شما این امکان را می دهد که با یک مربی و مشاور تخصصی ورزشی صحبت کنید و در مورد هدف ورزشی خودتان صحبت کنید و مشاوره بگیرید. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلمان آنلاین به تیوترلند 


مشاوره آنلاین تمرینات ورزشی

وقتی از یک مشاور حرفه ای برای دریافت تمرینات ورزشی راهنمایی می گیرید، مسلماً تمام جوانب تمریناتی که ارائه می‌دهد را در نظر می گیرد. مشخصات بدنی، هدف ورزشی و آسیب های احتمالی و تجربه یک مشاور در ارائه یک برنامه موثرند. دریافت یک برنامه تمرینی درست، جلوی پرداخت هزینه های گزاف و بی موردی که برای مکمل های غذایی و اتلاف وقت در باشگاه را می گیرد. همچنین هزینه های روحی و روانی که از عدم نتیجه گرفتن می آید را نیز کاهش می دهد. 

تمرینات اشتباه باعث تلف شدن وقت و انرژی می شود

یکی از دلایلی که هر کسی باید در مورد برنامه تمرینی اش رعایت کند، تناسب برنامه با  ساختاری بدنی و استخوانی و ضعف های جسمانی اش است. یک مربی تربیت بدنی، با  شناختی که از انواع ماهیچه ها و چگالی آنها دارد و همچنین نقش مواد غذایی در تقویت آنها، بهترن برنامه را به ورزشکاران ارائه می دهد. اگر از برنامه های سنگین تر استفاده کنید، احتمال آسیب دیدن و مصدومیت وجود دارد و هزینه هایی که بابت درمان خود می پردازید، به مراتب بیشتر از هزینه ای است که صرفه‌جویی کرده اید. این موضوع را هم باید در نظر گرفت که بعضی از این مصدومیت ها جبران ناپذیر خواهند بود و شاید اجازه ورزش کردن را برای تمام عمر از شما بگیرند.


مقاله مرتبط: استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! 


مشاوره تغذیه آنلاین و بهبود حرکات ورزشی 

تغذیه مناسب، کلید اصلی موفقیت در فعالیت های ورزشی است. با یک برنامه غذایی متناسب، ورزشکاران رشته های مختلف می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین بسیاری از آسیب های بدنی با داشتن تغذیه مناسب بهبود سریع تری خواهند داشت. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟ 


غذاهایی که یک ورزشکار مصرف می کند باید کم حجم و پرکالری باشد. به طوری که نیروی لازم برای فعالیت های ورزشی را فراهم کند و باعث بالا رفتن وزن ورزشکار نیز نشود. افزایش حجم عضلانی و بالا رفتن قدرت عضلات در هنگام فعالیت های ورزشی، فقط با تغذیه درست و صحیح امکان پذیر است. تجربه افراد در ارائه یک برنامه صحیح تغذیه نیز تاثیرگذار است. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


توصیه برای آموزش آنلاین ورزشی 
توصیه می کنیم که برنامه تمرینی و تغذیه خود را از یک مشاور دریافت کنید و صرفاً زمانی که به نتیجه نرسیدید، یا مطابق میلتان نبود، مشاور خود را عوض کنید. از ترکیب کردن روش های مختلف خودداری کنید که مشکلات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. 

 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند