با مشاوره و آموزش آنلاین نگهداری از گل و گیاه خود را بهتر انجام دهیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور هنرهای-خانگی,مشاغل-خانگی,گل-گیاه,نگهداری-گل-گیاه, -
با مشاوره و آموزش آنلاین از گل و گیاه خود بهتر نگهداری کنیم

با مشاوره و آموزش آنلاین از گل و گیاه خود بهتر نگهداری کنیم



با وجود این که نگهداری از گل و گیاه های آپارتمانی کار چندان وقت گیری نیست، اما باز هم در نگهداری آنها دچار اشتباه می شویم. نگهداری و پرورش این گل و گیاه ها، روی روحیه افراد خانواده تاثیر زیادی دارد. مخصوصاً این که رشد آنها نسبت به رشد حیوانات خانگی سریع تر است، تکثیر کردن آنها روش های ساده تری دارد و حس و حال خیلی خوبی به فضای خانه اضافه می کند. برخلاف حیوانات خانگی، معمولاً حساسیتی در مورد گل و گیاه وجود ندارد و همه از دیدن گل های متنوع در یک خانه لذت می برند. بنابراین خانه های زیادی هستند که پر از گل و گیاهند، اما ممکن است نگهداری از آنها را بلد نباشند. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد مشاوره آنلاین نگهداری از گل و گیاه بیشتر صحبت کنیم. اگر تمایل دارید به عنوان مشاور آنلاین در حوزه گل و گیاه با برنامه آموزش آنلاین تیوترلند همکاری کنید، می توانید مدارک خود را از طریق صفحه زیر ارسال کنید، تا با شما تماس گرفته شود.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


ارسال مدارک و شروع فعالیت به صورت معلم آنلاین


آیا گل و گیاه درست را انتخاب کرده ایم؟ 

گل های متفاوت، دارای روش های نگهداری متفاوت هستند. بعضی ها مانند کاکتوس به آب زیادی احتیاج ندارند و بعضی نیز مانند شمعدانی، به نگهداری بیشتری نیاز دارد. بعضی ها برای رشد به نور زیاد نیاز دارند و بعضی دیگر ممکن است بسوزند. به این تفاوت ها، محل نگهداری، اندازه گلدان، نوع خاک، کود، سم و... نیز اضافه کنید. همه اینها جزو سوالاتی است که قبل از خرید گل و گیاه از خودمان نمی پرسیم و دچار دردسر نگهداری می شویم. بهترین کار این است که قبل از خرید  گل و گیاه، کمی تحقیق کنیم و اگر لازم است سوالاتمان را با یک مشاور آنلاین مطرح کنیم.


مقاله مرتبط: هنرهای خانگی تان را بهتر نشان بدهید! | از گل و گیاه تا تزیین خانه


نگهداری از گل و گیاه چه مراحلی دارد!؟ 

وقتی که یک درخت یا یک گلدان را درون خانه می گذاریم، آبیاری به موقع، اولین کاری است که باید انجام بدهیم. گاهی وقت ها گلدانی که گیاه درون آن قرار گرفته است، چندان بزرگ نیست و نیاز است که در زمانی کوتاه آن را هم عوض کنید. بعد از آن، باید شاهد رشد گیاه باشیم و به مرور زمان، آن را هرس کنیم. 

اینها روال طبیعی نگهداری از یک گیاه است. اما گیاه هم مانند دیگر موجودات زنده، آسیب پذیر است و ممکن است در صورت تغذیه نامناسب، حمله آفت ها و مشکلات دیگر، ضعیف و خشک شود. حتماً نکته هایی هستند که با رعایت کردن آنها، می توان گیاه را از وضعیت فعلی اش نجات داد و جلوی از بین رفتن دیگر گیاهان اطراف را نیز بگیرد.


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند


شناخت کود و سم مناسب هر گیاه 

وقتی روند رشد یک گیاه دچار مشکل می شود، اولین نگرانی پیدا کردن سم یا کود مناسب است. در مورد گیاهان شناخته شده ممکن است با یک جستجوی گوگل ساده بتوان برایش راه حلی پیدا کرد. اما برای گیاهانی که کمتر شناخته شده اند، اعتماد کردن به مطالب اینترنتی چندان کارساز نخواهد بود. اینجاست که باید از یک مشاور و متخصص گل و گیاه سوالاتمان را مطرح کنیم. 


مشاوره آنلاین گل و گیاه 

می توانید در تیوترلند، به عنوان مشاور آنلاین فعالیت کنید. یا از مشاوران آنلاین در مورد مشکلاتی که برای گل و گیاه خانگی تان به وجود آمده سوال کنید. با دانلود اپلیکیشن و ثبت نام در آن، می توانید به سرعت یک مشاور آنلاین پیدا کنید و سوالات خود را بپرسید.


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین در تیوترلند چیست و چه تفاوتی با مشاوره تلفنی دارد؟ 


این اپلیکیشن صرفاً برای گل و گیاه نیست و مشاوران متعددی در موضوعات متنوع آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. حتی اگر به صورت مشاور آنلاین با ما فعالیت می کنید، می توانید از مزایای این برنامه آموزش آنلاین استفاده کنید. برای این کار، صرفاً کافی است که با یک کلیک، از حالت استاد به دانش آموز بروید. به همان سادگی نیز بعد از پرسیدن سوالاتتان، می توانید به فعالیت خود به صورت استاد ادامه بدهید. 

 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی8 + 12 =