با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری بشوید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,مشاوره-آنلاین,استاد-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین,آموزش-تصویری, -
با امتیاز گرفتن از دانش آموزان، رتبه خود را بالا ببرید

با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری بشوید



هر کدام از ما در جامعه، نقشی را ایفا می کنیم و ممکن است در بعضی از آنها ضعف یا توانایی بیشتری داشته باشیم. آموزش آنلاین هم یکی از این نقش ها است که در جامعه قبول می کنیم. آموزش و مشاوره آنلاین روشی متفاوت نسبت به آموزش های سنتی دیگر است که از قبل با آن آشنا بوده ایم. بنابراین نظرات کاربران در بهبود آموزش و بالا رفتن بازدهی یادگیری، تاثیر زیادی دارد. اگر می خواهید جزو مشاوران و معلمان آنلاین تیوترلند بشوید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم. در تیوترلند به استادان و مشاوران اصطلاحاً تیوتر به معنای یاددهنده و به کاربران و مخاطبان، تیوتی به تعبیر یادگیرنده گفته می شود. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

1) پروفایل خود را به دقت کامل نمایید

مشاوره و آموزش آنلاین، تفاوت های کوچکی با آموزش سنتی دارد. یکی از این ها، همین پروفایل و رزومه است. تا قبل از این،‌ موسسه های آموزشی خودشان رزومه اساتید را بررسی می کردند و شاگردان با اعتماد به یک موسسه، در کلاس یک استاد شرکت می کردند. اما تیوترلند، موسسه آموزشی نیست و صرفاً وظیفه ایجاد یک فضا برای ارتباط مشاوران و مخاطبان را بر عهده دارد. بنابراین لازم است که پروفایل خود را با دقت تکمیل کنید. قبل از هر کاری، مخاطبان (تیوتی ها) پروفایل یک مشاور (تیوتر) را بررسی می کنند.


ارسال مدارک معلم آنلاین به تیوترلند 


2) برای دسترسی، برنامه زمانی خود را مشخص کنید

برای احترام به مخاطبان خود، برنامه زمان بندی خود را مشخص کنید. این کار، به شما کمک می کند تا در فرصت های مناسب‌تان، به سوالات کاربران پاسخ بدهید. کاربران هم در مورد این که چه زمانی می توانند با شما تماس بگیرند، مطلع می شوند و خودشان را برای آموزش و مشاوره اینترنتی آنلاین آماده می کنند. البته ممکن است قبل از آن، از طریق پیام متنی، زمان مشاوره آنلاین را از شما جویا بشوند. 


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بدهی؟ | آموزش آنلاین از طریق تیوترلند


3) به زبان بدن و محیط خود توجه کنید

مکالمه تصویری و مشاوره اینترنتی، این امکان را به کاربران می دهد که با تصویر و محیط کاری شما نیز آشنا بشوند. در این حالت، آنها زبان بدن و محیط شما را نیز دریافت می کنند. تفاوت خیلی زیادی هست بین این که پشت شما یک کتابخانه بزرگ باشد، یا یک دیوار سفید و خالی. کاربران حتی به پس زمینه تصویر نیز دقت می کنند.
نوع لباس پوشیدن شما، لحن صحبت کردن و شیوه پاسخ دادن شما به سوالاتشان نیز در نظر دادن آنها موثر خواهد بود. هر چه قدر بیشتر به شما اعتماد کنند، شما را پیام رسان موثرتری خواهند دید. همین نکته ساده باعث خواهد شد که کاربر، تمایل بیشتری برای تماس دوباره داشته باشد. 


مقاله مرتبط: چه طور یک استاد مناسب آموزش آنلاین پیدا کنیم؟! 


4) از کاربران بخواهید نظر بدهند

ممکن است کاربران با شیوه نظردهی در تیوترلند چندان آشنا نباشند. بهتر است از آنها بخواهید که بعد از پایان تماس، به شما رتبه بدهند و اگر تمایل داشتند، تجربه خود را به صورت کامنت در اپلیکیشن منتشر کنند. همه این ها به دیگر کاربران کمک خواهد کرد که در هنگام جستجو در بین مشاوران، بهتر بتوانند کارشناس (تیوتر) مورد نظرشان را پیدا کنند. 

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند