تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور جستجو-در-گوگل,ارسال-ایمیل,ارسال-ای-میل,مشاوره-آنلاین,مزایا-معایب-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-تصویری, -
تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است

تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است



به نظر می رسد دیگر عبارت یا سوالی نباشد که جوابی برای آن با یک جستجوی گوگل پیدا نشود. کافی است که سوالمان را درست جستجو کنیم تا محتوای مفیدی برای آن پیدا شود. اما این جواب ها، به طور عمومی به سوالات داده شده اند و اگر روشی که ارائه شده کارآمد نباشد، باز هم باید جستجو کنید تا به جواب مورد نظر برسید. گاهی وقت ها، این گشت و گذارها ممکن است هیچ وقت به نتیجه دلخواه نرسد. بعضی وقت ها هم جواب جلوی رویتان است، اما یا به صورت کامل ارائه نشده  است و آن را درک نمی کنید. این جاست که نیاز به ارتباط با یک کارشناس یا مشاور آنلاین احساس می شود.  مشاوری که بتوان برایش مسئله را توضیح داد و جواب درست را گرفت. تیوترلند با این هدف شروع به کار کرده است که برای هر مشکلی بتوانید از متخصص آن رشته سوال کنید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

چرا از تیوترلند استفاده می کنیم؟

تیوترلند این امکان را فراهم می کند که برای هر سوالی، بتوانیم یک جواب مخصوص به آن پیدا کنیم. خیلی از مطالبی که روی اینترنت قرار دارند، توسط افرادی منتشر شده اند که در مورد رزومه و توانایی های آنها چیز زیادی نمی دانیم. شاید هم این مطالب درست باشند، اما گاهی وقت ها جواب نمی دهند و باعث رفتن به یک مسیر اشتباه می شوند. اما وقتی از یک متخصص و کارشناس به طور رو در رو سوال می کنیم، می توانیم جوابی درست و مطمئن آنطور که برای ما مناسب است و نه برای عموم را دریافت کنیم.


مقاله مرتبط:  به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


تیوترلند چه طور به ما کمک می کند؟ 

متخصصان و کارشناسان رشته های مختلف در تیوترلند حضور دارند و منتظر پاسخگویی به کاربران مختلف هستند. در رزومه و پروفایل این مشاوران که در این اپلیکیشن به آنها «تیوتر» می گوییم، سوابق، موضوعاتی که می توانید از آنها کمک بگیرید و ساعت های در دسترس دیده می شود. همچنین با توجه به فعالیت هر تیوتر، امتیاز و نظرات کاربران را هم می توانید در پروفایل آنها مشاهده کنید. یکی از بزرگترین مزایای تیوترلند نیز این است که می توانید به طور مستقیم به صورت مکالمه تصویری با کارشناس هر رشته ای صحبت کنید.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


خیلی از افراد هستند که نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارند و حاضرند برای دریافت این خدمات، هزینه آن را نیز پرداخت کنند. اما دسترسی کافی به مشاوران و متخصصان را ندارند و برای دریافت یک  مشاوره کوتاه، هزینه رفت و امد و همچنین انتظار برای یک مشاوره کوتاه را تقبل می کنند.  


مقاله مرتبط: چه طور در شغلمان پیشرفت کنیم؟ 


همچنین کارشناسان و مشاوران رشته های مختلف، علاقه مند هستند که بخشی از دانش خود را در اختیار دیگران قرار بدهند. اما معمولاً اگر این انتقال اطلاعات به صورت آنلاین باشد،‌ مشکل دریافت هزینه خدمات را خواهند داشت. تیوترلند نه تنها این مسیر بین مشاور – مخاطب را کوتاه کرده است، بلکه راهی برای پرداخت هزینه مشاوره آنلاین آنها نیز در نظر گرفته شده است. بنابراین نیاز نیست برای دریافت هزینه مشاوره، افراد را حتماً به دفتر کار خود بکشانید. همچنین آنها نیز می توانند به طور مستقیم با کارشناسان ارتباط بگیرند. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند