شغل پردرآمد اینترنتی | معلم خصوصی آنلاین - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,استاد-آنلاین,سیستم-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی,تدریس-خصوصی,تدریس-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین -
شغل پردرآمد اینترنتی | معلم خصوصی آنلاین

شغل پردرآمد اینترنتی | معلم خصوصی آنلاین در تیوترلند



مدرک و تحصیلات و تجربه ای که دارید، می تواند منبعی برای کسب درآمدتان باشد! معلم خصوصی آنلاین بودن به غیر  از مدرک و تحصیلات و تجربه، نیاز به کمی تبلیغات، کمی حوصله و مقداری زمان خالی دارد که به دیگران مشاوره آنلاین بدهید. اگر تمایل دارید که از این طریق کسب درآمد کنید، می توانید از مزایای اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند بهره مند شوید. برای این کار، لازم نیست حتماً مدارک خود را ارسال کنید، اما می توانید از طریق صفحه زیر این کار را انجام دهید و جزو معلمان تایید شده ما باشید. 


ارسال مدارک برای فعالیت به صورت معلم آنلاین 


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

آشنایی با اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند 

تیوترلند اپلیکیشنی است که در آن، مخاطبان می توانند سوالات خود را از مشاوران آنلاین بپرسند یا حتی دوره آنلاین آموزشی برگزار نمایند. کافی است این اپلیکیشن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و رشته ای که می خواهید در آن مشاوره بگیرید را پیدا کنید. بعد از آن، با خواندن رزومه و نظراتی که روی پروفایل مشاوران وجود دارد، می توانید مشاور مورد نظرتان را پیدا کنید. در کنار نام بعضی از مشاوران، یک علامت صورتی رنگ دیده می شود که نشان می دهد این مشاور توسط تیم تیوترلند تایید شده است. اما این علامت تایید همه ماجرا نیست و سعی کنید از روی رزومه و نظر کاربران، مشاور خود را انتخاب کنید.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین هم می شود کسب درآمد داشت


تیوترلند همراه شما در دنیای مدرن 

این اپلیکیشن آموزش آنلاین، مکملی برای دیگر روش های سنتی آموزش است. شاید شما با نسخه های قبلی یک نرم افزار کار کرده اید و الان برای استفاده از نسخه جدید، نیاز به اطلاعات بیشتر دارید. اما این دانش روی اینترنت موجود نیست. یا شاید هنگام استفاده از یک وسیله به مشکل خوردید و نیاز به کسی دارید که تجربه کافی در کار کردن با وسایل اداری یا خانگی داشته باشد. وسایلی که نیاز دارید از آنها استفاده کنید و طرز کار با آنها را بلد نیستید.


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


تکنولوژی ها و ابزارهای مدرن، روز به روز در حال پیشرفت هستند و اگرچه کار کردن با آنها خیلی پیچیده نیست، و ممکن است شباهت هایی با مدل های قبلی داشته باشد، اما این همه‌ی داستان نیست. نیاز به یک مشاور یا کارشناسی که تجربه کار کردن با وسایل جدید را هم داشته باشد، همچنان احساس می شود! 

رفع اشکال آنلاین با تیوترلند 

یکی دیگر از مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند، رفع اشکال آنلاین است. ممکن است از دیگر روش های آموزشی مانند کلاس های آموزشی یا محتوای ویدیویی و متنی استفاده کنید، اما نمی توانید منکر شوید که همچنان نیاز به رفع اشکال و سوال پرسیدن از استاد وجود دارد.  


مقاله مرتبط: رفع اشکال آنلاین در سریع ترین زمان ممکن 


جواب ندادن به این سوال ها می تواند باعث تعویق در کار یا حتی لغو شدن آن بشود. در حالی که با یک پرسش و پاسخ ساده اینترنتی، می توانید جواب سوالی که تا دیروز برای پیدا کردنش همه جا را زیر و رو کرده اید را پیدا کنید. البته قبل ترها هم این روش به شیوه تلفنی اجرا شده است و تیوترلند، روشی مدرن تر برای رفع اشکال آنلاین و غیرحضوری است.
 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی5 + 13 =