شما هم می توانید نویسنده تیوترلند باشید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور رفع-اشکال,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,یادگیری-آنلاین,کلاس-آنلاین,تدریس-آنلاین,مدرس-آنلاین, -
شما هم می توانید نویسنده تیوترلند باشید

شما هم می توانید نویسنده تیوترلند باشید



رشته ها و حوزه های مختلف، دارای زیرشاخه های زیادی هستند. بعضی از این زیرشاخه ها آن قدر گسترده و پرکاربردند که شاید نیاز به توضیح بیشتر در مورد آنها باشد. ممکن است مطالب زیادی هم در مورد آنها منتشر شده باشد، اما این که می توانند از طریق تیوترلند هم به جواب سوالشان برسند، چندان برای کاربران توضیح داده نشده است. بنابراین اگر احساس می کنید که می توانید در حوزه تخصصی خودتان، مطلبی برای ما ارسال کنید، این مطلب را به صورت اختصاصی در وبلاگ سایت، به همراه نام شما و عکس مطلب و... قرار می دهیم. این مزیت برای شما وجود دارد که از طریق سایت و کاربران آن، بیشتر شناخته بشوید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: پروفایل خود را به زبان فارسی تکمیل کنید


مزیت مقاله ای که می نویسید چیست؟

انتقال به صفحه استاد از طریق متن 

مباحث و رشته های مختلف، دارای مشکلاتی هستند که کاربران ممکن است با آن روبرو شوند. هر کدام از این مشکلات، مخاطبان خاص خودشان را دارند، اما نمی دانند کجا دنبال کسی بگردند که مشکلشان را حل کند. شاید هم با ورود به صفحه یک وبلاگ یا سایت دیگر، مطلبی برای رفع مشکلشان پیدا کنند. اما در تیوترلند، این امکان فراهم است که از طریق خود سایت، به مطالب و مشاوران متصل شوند. در نتیجه، هر مطلبی که روی تیوترلند منتشر کنید، کاربران با نام و تخصص و رزومه مشاور آشنا می شوند. 


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


استفاده از یک فضای آماده برای معرفی 

این فرصت در اختیار شما هست که از فضای تیوترلند برای معرفی تخصص و توانایی های خود استفاده کنید. نوشتن یک مقاله در سایتی که بازدید چندانی ندارد و صرفاً برای فعالیت های شما است، در مقابل سایتی که همواره در حال به روز شدن است، مخاطبان با انگیزه های رفع اشکال به آن سر می زنند و به دنبال حل مشکلاتشان هستند، تفاوت عمیقی با دیگر سایت ها که مخاطبان آنها متفاوت است. تیوترلند با این هدف که مشکلات کاربران را به صورت آنلاین حل کند، فعالیت دارد و این برای یک مشاور، فرصت خوبی برای یاد دادن و کسب درآمد است.


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


نشانه ای از تخصص و مهارت یک مشاور آنلاین 

هر مقاله ای، نشاندهنده توانمندی نویسنده آن است. در حقیقت هر متخصصی که به دانش و مهارتی بالا رسیده باشد، می تواند مقاله ای متفاوت و کامل بنویسد. همین نکته، خودش به تنهایی کافی است تا اقدام به نوشتن مقاله ای در حوزه تخصصی تان بکنید و آن را برای تیم تیوترلند ارسال نمایید. تیوترلند از آن جا که تخصص کافی در همه رشته ها ندارد، صحت و سقم مطلبی که منتشر می کند را نمی پذیرد. بنابراین تلاش کنید که مطلب ارسالی کاملاً درست و صحیح باشد.

نکته در مورد ارسال متن 

کپی نباشد

تیوترلند از منتشر کردن مطالب کپی یا سر هم بندی شده معذور است. این کار، نه تنها باعث پایین آمدن اعتبار مولف دارد، بلکه اثر کاری که انجام می دهید را معکوس می کند. یعنی این طور به نظر می رسد که فرد، آن قدر دانش ندارد که بتواند مطلبی را از زبان خودش بنویسد. حتی چند خط کپی هم می تواند تاثیر منفی اش را بر کل متن بگذارد. 


مقاله مرتبط: عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند


بین 600 تا 1000 کلمه باشد

نرم افزار Word این قابلیت را دارد که تعداد کلمات را در نوار پایین خود نشان بدهد. شما می توانید تعداد کلمات مطلب ارسالی تان را از این قسمت مشاهده کنید. مطلب کمتر از 600 کلمه کوتاه و بیشتر از 1000 کلمه، خسته کننده خواهد بود. تلاش کنید که در این بازه، مطلب خود را تمام کنید.

در حوزه تخصصی خودتان باشد

نوشتن مطالب جذاب در مورد بخش های مختلف زندگی، می تواند جذاب و پربازدید باشد، اما کمکی به شناخت کاربران از شما نمی کند. بنابراین تلاش کنید که مطالبتان را در حوزه تخصصی خودتان که قصد مشاوره دادن به دیگران دارید، منتشر کنید. برای فعالیت به صورت معلم آنلاین و همچنین ارسال مطلب روی سایت، می توانید با ای میل cc@tutorland.ir  در ارتباط باشید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی5 + 11 =