معرفی سایت فرانش | فرانش چه طور آموزش آنلاین و یادگیری را ساده کرد!؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزش-آنلاین,آموزش-ویدیویی-آنلاین,ویدیوهای-آموزش-آنلاین,سایت-آموزشی,سایت-مشاوره-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین,سایت-تدریس,فرانش-چیست؟ -
فرانش چه طور آموزش آنلاین و یادگیری را ساده کرد!؟ | سایت آموزش آنلاین فرانش  

فرانش چه طور آموزش آنلاین و یادگیری را ساده کرد!؟ | آموزش آنلاین در سایت فرانش



اگر جزو کسانی باشید که عاشق یادگیری هستید، احتمالاً با سایت Lynda.com هم آشنایی دارید. سایتی که ویدیوهای آموزش آنلاین روی آن قرار دارند و کاربران مختلف از آنها استفاده می کنند. متاسفانه دوره های این سایت رایگان نیستند و امکان خرید آنها برای کاربران ایرانی وجود ندارد. حالا اگر بدانیم سایتی ایرانی هست که دارد همان خدمات را با شیوه ای متفاوت به کاربران داخلی می دهد، چه قدر خوشحال می شویم؟ سایت فرانش همان نمونه ایرانی سایت Lynda است، با این تفاوت که ویدیوها توسط کاربران ایرانی تولید و ارائه می شوند. با تیوترلند همراه باشید، تا این سایت آموزش آنلاین را بیشتر بشناسیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: مسیر سایت لیندا و آموزش آنلاین به کجا می رسد؟ 


از لیندا تا فرانش با ویدیوهای آموزش آنلاین 

اکثر کسانی که عاشق تکنولوژی و آی تی هستند، سایت لیندا را می شناختند. ویدیوهای آموزش آنلاین که روی این سایت قرار می گیرند، به صورت دوره ای هستند و هر کسی می تواند با توجه به میزان پیشرفتش، ویدیوهای بعدی دوره را بخرد و به یادگیری آنلاین خودش ادامه بدهد. اما این امکان برای کاربرانی که از داخل ایران قصد داشتند از این ویدیوها استفاده کنند وجود نداشت. به علاوه این ویدیوهای آموزش آنلاین انگلیسی به زبان انگلیسی ضبط شده اند و برای کسانی که تسلط کافی به این زبان ندارند، سخت و دشوار خواهد بود. بنابراین این نیاز همیشه وجود داشته که ویدیوهایی به زبان فارسی تولید شوند. فرانش هم با توجه به همین نیاز راه اندازی شده است.  


مقاله مرتبط: چه طور در شغلمان پیشرفت کنیم؟ 


شکاف بین دانشگاه و بازار کار و آموزش آنلاین 

هر چه قدر هم که مدرک بالاتری در دانشگاه  دریافت کرده باشیم، باز هم شکاف بین دانشگاه و بازار کار را به خوبی حس می کنیم. مهارت هایی که در بازار کار نیاز هستند در دانشگاه آموزش داده نمی شوند. نداشتن تجربه کافی و آشنا نبودن با سختی های کار، دلایلی است که نیاز به یک پل ارتباطی بین این دو مقطع را ایجاد می کند. اما چرا آموزش آنلاین؟  

در طول 16 یا 18 یا 20 سال گذشته، به اندازه‌ای سر کلاس های درس و دانشگاه نشسته ایم که دیگر حوصله نشستن روی صندلی های یک کلاس آموزشی دیگر را نداشته باشیم. صرف هزینه های سنگین و خواندن کتاب های مرتبط و غیرمرتبط دیگر، به اندازه کافی راه را برای ما طولانی کرده بود. حالا نیاز داریم که بدون رفت و آمد و فارغ از خستگی های روزانه، این فاصله را پر کنیم. ویدیوهای آموزش آنلاین فرصت مناسبی است تا این خلا را به راحتی پر کنیم. با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد بازار کار و مهارت های مورد نیاز آن به دست بیاوریم. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ 


تیوترلند مکملی برای ویدیوهای آموزش آنلاین 

ویدیوهای آموزش آنلاین فرصت خوبی هستند که مهارت هایمان را افزایش بدهیم. اما این ویدیوها برای عموم ساخته شده اند و در مورد مسائل کلی صحبت می کنند. ممکن است مفهومی را که می خواهیم درست منتقل نکنند، یا مفهومی که از نظر استاد، ساده به نظر می رسد، برای یک کاربر چندان هم ساده نباشد. یا برعکس، مفاهیمی که در این ویدیوها برای دیگران سخت هستند، برای ما ساده به نظر می آیند. این جاست که به یک مکمل نیاز داریم تا این پل ارتباطی را نیز ایجاد کند.

برنامه مشاوره آنلاین تیوترلند این حلقه گمشده است. با تیوترلند می توانید سوالاتی که در حین آموزش های مختلف می گیرید را از استادان و مشاوران رشته های مختلف بپرسید و جوابی بگیرید که نیاز دارید. همه این اتفاقات زمانی ممکن هستند که بدانید چه چیزی را می خواهید بدانید و چه مسیری را باید طی کنید. جواب این سوالات نیز در دست افراد باتجربه و کارکشته ای است که همین الان در حال فعالیت هستند و راهنمایی آنها برای شما بسیار کارساز خواهد بود.


مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی9 + 13 =