مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,تدریس-خصوصی-آنلاین,یادگیری-آنلاین,مشاوره-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین, -
آموزش آنلاین و مزایای آن در تیوترلند

مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد



تمام تلاش کسانی که در اینترنت فعالیت می کنند این است که نیازهای انسان را به محدودیت های فعلی دنیای پیرامون کمتر و کمتر وابسته کنند. هدف فعالیت در اینترنت این است که هر کسی بتواند از هر نقطه از جهان، نیازهایی که دارد را با اتصال به شبکه اینترنت برطرف کند. با پیشرفت سریع تکنولوژی، آموزش هم به این نیازهای فراگیر اضافه شده است و دیگر داشتن یک مدرک دانشگاهی، برای ترفیع و ارتقای شغلی یا حل مسائل مختلف، کافی نیست. بنابراین هر کسی در هر مقطعی، نیاز پیدا می کند که دانش های جدیدی را یاد بگیرد و از قافله تکنولوژی عقب نماند. تیوترلند هم یکی از این تکنولوژی های کارآمد است که به صورت یک اپلیکیشن آموزشی ارائه شده است. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

محتوای آموزشی یا آموزش خصوصی آنلاین؟

اولین گزینه ای که برای آموزش آنلاین به ذهن هر کسی می رسد، دریافت جزوه و کتاب و ویدیوی آموزشی است. این محتواها، اولین نسل آموزش آنلاین بوده اند که با  دانلود کردن یک محتوای آموزشی مشخص (مانند جزوه یا کتاب یا ویدیوی آموزشی)، زمان و مکان یادگیری را کاهش داده است. روشی که باعث شده بود به جای مراجعه به کلاس های حضوری و سنتی، با دانلود کردن این محتواهای مختلف، نیاز کاربران تا حدی برطرف شود. تا جایی که محتوای ویدیویی، توانست به خوبی جای کلاس های عمومی و سنتی را بگیرد.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلم آنلاین 


ویدیوهای آموزشی موقعیتی شبیه به کلاس آموزشی

فیلمبرداری کردن از کلاس های آموزشی مختلف، یکی از راه حل هایی بود که پیشنهاد گردید. این ویدیوها که در حضور شاگردان همان کلاس، تهیه می شدند، حالتی واقعی شبیه به کلاس های درس داشتند. اما بعد از مدتی، نیاز به حضور شاگردان در ویدیوها احساس نشد و استادها با همان حالت قدیمی، مطالب درسی و آموزشی را پای تخته یا از طریق نرم افزارهای رایانه ای ارائه کردند. دیدن این ویدیوها، باعث می شد که تمام حواس فرد درگیر مطلب شود و کمک حالی برای حل مسائل کتاب درسی باشد. اگر چه باز هم اگر مشکلی به ذهنمان می رسید و در ویدیو  قرار نداشت، پیدا کردن راه حل کمی سخت بود.  


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


ارتباط با استاد در آموزش آنلاین

عیب روش های سنتی در این بود که برای حضور در این کلاس ها، باید مسافت زیادی را طی کرد و معمولاً ترافیک را هم باید به آن اضافه کرد. همه این ها باعث خستگی می شد و اجازه دریافت درست آموزش را می گرفت. اما این روش یک حسن داشت که در آموزش آنلاین حذف شده بود. و آن ارتباط مستقیم با استاد و متخصص بود. هر چه قدر هم که در مورد روش های سنتی بخواهیم صحبت کنیم، نمی توانیم این نکته را نادیده بگیریم که می توانستیم سوالات خود را همان جا مطرح کنیم و روند آموزش متوقف نمی شد.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین به پیشرفت کار خود کمک کنید


تیوترلند با ایجاد امکان ارتباط مستقیم با مختصصان، این مشکل آموزش آنلاین را برطرف کرده است. شما در تیوترلند می توانید به سادگی از استادهای مختلف وقت بگیرید و به صورت ویدیویی سوالات خود را مطرح کنید. یا اگر تمایل داشته باشید، می توانید از استاد بخواهید که یک دوره یا کلاس آموزشی طولانی برای شما برگزار کند. حالتی شبیه به کلاس درس، با این تفاوت که نه شما و نه استاد، لازم نیست که در یک محل مشخص حضور داشته باشید.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


در این روش، نه تنها تمام محاسن یک کلاس خصوصی حفظ شده است، بلکه عدم حضور فیزیکی که جزو مزایای استفاده از اینترنت به حساب می آید نیز رعایت شده است. لازم به ذکر است که سامانه تیوترلند نه قرار است و نه می تواند جایگزین کلیه شیوه های علم آموزی باشد. ما در تیوترلند معتقدیم این سامانه، روشی جامع به عنوان مکمل دیگر روش های آموزشی است.

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی11 + 3 =