مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند با تلفن همراه - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزش-آنلاین,مشاوره-تلفنی,رایانه-کمک-تلفنی,رایانه-کمک-آنلاین,رایانه-کمک-با-تلفن-همراه,رایانه-کمک-تلگرام, -
مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند 

مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند



مشاوره غیرحضوری و تلفنی، تاریخی طولانی ندارد. ایده های زیادی از رایانه کمک و سایت های مشابه گرفته تا شماره تلفن هایی که برای تماس با یک مشاور تلفنی در نظر گرفته شده اند، همگی تلاشی برای حذف فاصله فیزیکی بین مشاور و کاربر بوده اند. رایانه کمک مربوط به زمانی است که مردم صرفاً تلفن ثابت داشتند و می توانستند از طریق تماس با تلفن های ثابت این شرکت، مشکلات خود را مطرح کنند. با گذشت زمان، گوشی های تلفن همراه و بعد از آن هم تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های موبایل، جای روش های قدیمی را گرفته اند. تیوترلند هم یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین است که ایده ای مشابه دارد. تصور کنید صدها مشاور در حوزه های مختلف همیشه آماده به خدمت در جیب شما حضور داشته باشند.

کانال تلگرام اپلیکیشن مشاوره غیر حضوری تیوترلند

درباره رایانه کمک و روش مشاوره غیر حضوری اش

رایانه کمک یکی از اولین مراجعی بود که تلاش کرد فاصله های فیزیکی را برای حل کردن مشکلات رایانه ای بردارد. بسیاری از مردم از این که اطلاعات شخصی شان روی رایانه هایشان دست دیگران بیفتد، نگرانی های زیادی داشتند. حالا تصور این که رایانه خرابی که دسترسی به فایل های آن ندارند را چند روز یا حتی چند ساعت به دیگران بسپرند، برایشان ناراحت کننده بود. رایانه کمک برای حفظ حریم شخصی کاربران، این مشکلات را به صورت غیرحضوری بیان کنند، یا حداقل مشکلشان را تا حدی بشناسند و از نگرانی شان کم شود. 


مقاله مرتبط: ارسال مدارک و فعالیت به صورت معلم آنلاین در تیوترلند


رایانه کمک زمانی شروع به کار کرد که دانش و اطلاعات لازم برای رفع مشکلات رایانه ای آن قدر فراگیر نشده بود و به عنوان یک تکنولوژی جدید، هنوز بین مردم جا نیافتاده بود. بنابراین مشاوره غیرحضوری به کاربران کمک می کرد که بدون نگرانی، مشکلاتشان را حل کنند.

مشاوره غیرحضوری در دیگر رشته ها

با موفقیت رایانه کمک، حوزه های دیگر هم به این متد روی آوردند و امکانات مشاوره آنلاین را فراهم کردند. حوزه های روان شناسی و سلامت، در این حوزه پیشگام بودند و سایت ها و اپلیکیشن های زیادی در این حوزه ها شروع به فعالیت کردند. در حوزه روان شناسی، آزمون های آنلاین افسردگی و... باعث شد که اعتماد کاربران سریع تر جلب شود. اما در حوزه های دیگر مانند سلامت، آشپزی، فناوری اطلاعات و نرم افزارها، زبان های خارجی، و... نیز اپلیکیشن ها و سایت هایی به وجود آمدند.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی


در بعضی از آنها، امکان مشاوره آنلاین وجود دارد و بعضی نیز صرفاً خدمات آفلاین ارائه می دهند. روش هایی که شبیه به ارسال ای میل و چت کردن هستند نیز در بین آنها دیده می شود. اما همه اینها، نمی تواند جایگزین ارتباط مستقیم با یک مشاور باشد. مخصوصاً که فاصله فیزیکی و ترس از بیان کردن‌ سوال، هنوز هم جزو دغدغه های کاربران به حساب می آید. 


مقاله مرتبط: سختی های زندگی یک کارآفرین


تیوترلند، اپلیکیشن مشاوره آنلاین 

تیوترلند اپلیکیشنی است که در آن می توانید به صورت ویدیویی با کارشناسان مختلف صحبت کنید.  کافی است که اپلیکیشن تیوترلند را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و در نقش استاد یا دانش آموز، مشاوره بدهید و بگیرید. تغییر نقش در تیوترلند بسیار ساده است و صرفاً با یک اشاره قابل دسترس است. این امکان به این دلیل ایجاد شده که یک روان شناس خبره هم بتواند مشکلات نرم افزاری یا آشپزی اش را از دیگر متخصصان بپرسد. تیوترلند، برای همه کاربران ساخته شده است و امکان کمک به همه را دارد. بنابراین ما معتقدیم تیوترلند آموزشگاهی به وسعت یک کشور است. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی7 + 12 =