معلمان / مشاوران تایید شده چه کسانی هستند؟ | چه طور معلم/مشاور آنلاین تایید شده بشویم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,استاد-آنلاین,سیستم-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین -
معلمان / مشاوران تایید شده چه کسانی هستند؟ | چه طور معلم/مشاور آنلاین تایید شده بشویم؟

معلمان / مشاوران تایید شده چه کسانی هستند؟ | چه طور معلم/مشاور آنلاین تایید شده بشویم؟



معیار ارزشمندی یک مشاور در تیوترلند، مجموعه ای از پارامترهای مختلف از جلمه سطح دانش، نحوه برخورد و رضایت مخاطبان است. با این حال، سطح مشاوران را تنها دانش و اطلاعات رزومه آنها تعیین نمی کند. نظراتی که مشاوران از کاربران دریافت می کنند، یکی از ملاک های مهم در رتبه بندی آنها به حساب می‌آید. 

اما در این بین، مشاورانی هستند که اطلاعات آنها توسط تیم تیوترلند بررسی و تایید شده است. این مشاوران، با علامت صورتی رنگ در کنار نامشان مشخص شده اند و هر کدام از مشاوران می توانند با ارسال مدارک و تماس با تیم پشتیبان، از این مزیت نسبی بهره مند شوند. 


ارسال مدارک برای جذب معلم آنلاین 


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

تایید شدن مدارک چه قدر مهم است؟ 

سامانه، تیوترهایی را که تایید شده اند را با یک نشان صورتی رنگ در کنار نامشان مشخص می کند. این علامت، نشاندهنده تایید شدن مدارک توسط تیم تیوترلند است. با این حال، مشاوران تایید شده هم می توانند در اپلیکیشن فعالیت کنند و تایید نشدن مدارک آنها، نشاندهنده نادرستی یا اشتباه بودن مدارک و رزومه آنها نیست. صرفاً به این معنا است که "هنوز" مدارکشان را ارسال نکرده اند، یا مدارک آنها در حال تایید است. 
مشاورانی که مدارکشان را برای تیم تیوترلند ارسال کرده اند، علاقه شخصی به آموزش آنلاین و آشنایی نسبی شان با مشاوره اینترنتی را نشان می دهند.‌ این مشاوران، تمایل بیشتری دارند که با مخاطبان تیوترلند در ارتباط باشند و به آنها کمک و مشاوره بدهند. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟! 


چه طور یک مشاور آنلاین تایید شده بشویم؟  

می توانید از طریق صفحه تماس با ما از روی سایت ، مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد. این مدارک، می توانند به صورت اسکن شده و از طریق ای میل ارسال بشوند. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با قسمت مربوط به امور تیوترها از طریق آدرس ایمیل cc@tutorland.ir یا فرم تماس با ما، با تیم تیوترلند تماس حاصل نمایید. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


آیا فقط مشاوران تایید شده را انتخاب کنیم؟ 

مشاورانی هم هستند که تجربه و تخصص کافی دارند، اما به دلایلی هنوز مدارکشان را برای ما ارسال نکرده اند. در حالی که رزومه ای که روی سایت گذاشته اند، قابل اعتنا است و مشکل ما را هم می توانند حل کنند. پس چندان مهم نیست که پروفایل آنها تایید شده است یا خیر. تایید نشدن مدارک، صرفاً به این معنا است که مدارک آنها توسط این سایت، بررسی نشده است و دلیلی بر نادرست بودن آنها نیست. حتی ممکن است مشاوری که قصد تماس با او را دارید، مدارک خود را ارسال کرده باشد و در مرحله بررسی قرار داشته باشد. 


مقاله مرتبط: چه طور از ایده به عمل برسیم؟ 


به ملاک های دیگر هم توجه کنید

ملاک هایی که تیوترلند به آنها در آموزش آنلاین اهمیت می دهد، پاسخگویی و رفتار مناسب با کاربران است. این ملاک ها را هم می توانید در پروفایل یک مشاور بررسی کنید. کاربران مختلف با رتبه دادن به مشاوران و نظر دادن در پروفایل کاربری مشاوران، تجربه تماسشان با این مشاور را به اشتراک گذاشته اند. ملاک اصلی تایید هر مشاور نیز، گرفتن رتبه بالاتر از کاربران است. 

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند 


 




سوال تصادفی12 + 6 =