معلم آنلاین مناسب با رتبه ای که شما می دهید، شناخته می شود - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,استاد-آنلاین,سیستم-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی, -
معلم آنلاین مناسب با رتبه ای که شما می دهید، شناخته می شود

معلم آنلاین مناسب با رتبه ای که شما می دهید، شناخته می شود



اگر شما هم اینترنت را به دنبال یک معلم آنلاین جستجو کرده باشید، احتمالاً با این مشکل مواجه شده اید: پیدا کردن یک معلم آنلاین مناسب به این سادگی ها نیست. همه رزومه ها و سایت های آموزش آنلاین را جستجو می کنید و به نتیجه دلخواه نمی رسید. این نکته، اهمیت رتبه و نظر دادن روی معلمان آنلاین را بیشتر نشان می دهد. سامانه آموزش آنلاین تیوترلند هم از این قضیه مستثنی نیست. شما در تیوترلند با چندین معلم آنلاین در رشته های مختلف روبرو هستید که در مورد آنها اطلاعات چندانی ندارید. شاید یک معلم آنلاین، رزومه خوبی هم داشته باشد، اما شما در مورد توانایی انتقال مطلب، تخصص و... اطلاعاتی ندارید. این جاست که نظرات کاربران بسیار کارساز است.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: فرصت استثنایی برای آموزش و کسب درآمد به صورت آنلاین


تیوترلند چیست و چه طور کار می کند؟ 

تیوترلند یک اپلیکیشن آموزش آنلاین است و فضایی را فراهم می کند که کاربران بتوانند از متخصصان و کارشناسان، مشاوره آنلاین دریافت کنند. در این اپلیکیشن شما می توانید کارشناسان رشته های مختلفی را مشاهده کنید که در دسته بندی های مختلف قرار دارند. موضوعات مختلف را می توانید در صفحه اول سایت و اپلیکیشن تیوترلند مشاهده نمایید. 


مقاله مرتبط: موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟ 


با وارد شدن به هر کدام از این دسته بندی ها، می توانید مشاوران مختلف را ببینید که در زیرشاخه های مربوط به خودشان قرار گرفته اند. در کنار نام مشاوران، چند علامت ممکن است دیده شود. یک دایره کوچک خاکستری که در صورت آنلاین بودن معلم، به رنگ سبز در می آید. یک علامت صورتی رنگ هم در کنار نام بعضی از معلمان آنلاین دیده می شود که به شما می گوید این مشاور، مدارک خود را برای تیوترلند ارسال کرده است، و این مدارک تایید شده اند.  

چه کسانی می توانند رتبه بدهند؟

رتبه و نظر دادن در تیوترلند، صرفاً برای کسانی مقدور است که با معلم آنلاین تماس گرفته باشند و بعد از تماس نظر خود را اعلام می کنند. این یک روش منصفانه و عادلانه است. زیرا به معلمان آنلاین کمک می کند با توجه به عملکردشان، رتبه دریافت کنند. کاربران هم مطمئن هستند رتبه ای که یک استاد آنلاین دریافت کرده، واقعی و قابل اطمینان است.


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


به محض این که تماس ویدیویی به اتمام رسید، سامانه از شما می خواهد که رتبه بدهید. شما می توانید بعد از رتبه دادن، تجربه کاربری خود را نیز بنویسید و اعلام کنید. نظراتی که شامل کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.  

آیا از تیوترلند برای آموزش آنلاین هم می توان استفاده کرد؟ 

تیوترلند در حقیقت، مکملی برای شیوه های دیگر آموزش آنلاین است، اما از این سامانه هم می توانید برای دریافت آموزش استفاده کنید. در صورت هماهنگی با یک مشاور، می توانید زمانی را برای آموزش آنلاین استفاده کنید. هزینه این آموزش آنلاین به صورت ثانیه ای و با توجه به زمانی که شما استفاده می کنید محاسبه می شود و نیازی نیست که حتماً یک ساعت، یا نیم ساعت  یا هر مدت زمان تعیین شده دیگری را به طور دقیق استفاده کنید. این زمان قابل انعطاف است و برای معلم آنلاین هم مسئله ای به وجود نمی آید، مگر این که زمان بعدی را مشغول پاسخگویی به کاربر دیگری باشند.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی4 + 7 =