موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-تحصیلی,مشاور-تحصیلی,مشاور-آنلاین,مشاوره-آنلاین,مشاور-اینترنتی,مشاور-حقوقی,مشاور-آموزشی,مشاور-کارآفرینی,مشاوره-استارتاپ, -
موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟! 

موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟



موضوعات مشاوره آنلاین متنوع و گوناگونی در تیوترلند وجود دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اما برای آشنایی بیشتر با آنها، لازم است که دسته های اصلی این تقسیم بندی ها را بهتر بشناسید. شناخت بهتر این تقسیم بندی ها، هم برای کسانی که علاقه دارند در این اپلیکیشن، مشاوره آنلاین انجام بدهند و چه کسانی که مایل به دریافت خدمات هستند می تواند مفید باشد. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره تحصیلی و کنکور 

در این بخش، شما می توانید برای همه دوره های تحصیلی، از ابتدایی تا دانشگاه هم مشاوره بدهید، هم مشاوره تحصیلی دریافت کنید. موضوعات و رشته های زیادی هستند که در دسته مشاوره تحصیلی می گنجند. کافی است سری به صفحه موضوعات بزنید  تا رشته های گوناگون را ببینید. از دروس انسانی، ریاضی و تجربی گرفته تا رشته های تخصصی تر مانند شیمی، فیزیک، علوم زمین، هندسه، جبر و احتمال، جامعه شناسی و... در این دسته قرار میگیرند. به عبارت دیگر صدها معلم خصوصی (معلم خصوصی ریاضی، معلم خصوصی فیزیک، معلم خصوصی شیمی، معلم خصوصی زیست و غیره) دروس مختلف همیشه همراه شما هستند

مشاوره سلامت و بهداشت 

نکات بهداشتی و سلامتی، رژیم های تغذیه و مشاوره در مورد بیماری ها، در این بخش مطرح می شوند. اگر می خواهید یک مشاور آنلاین برای رژیم چاقی و لاغری، تناسب اندام، کنترل بیماری و... داشته باشید می توانید به مشاوران این بخش مراجعه کنید. مخاطبان در این گروه به طیف گسترده ای از مشاوران سلامت، مشاوران خانواده دسترسی خواهند داشت.

مشاوره زبان های خارجه 

زبان انگلیسی، فرانسوی، عربی، ترکی و... زبان هایی هستند که با وجود آشنایی نسبی با آنها، نیاز داریم که بعضی اوقات در مورد آنها با یک متخصص صحبت کنیم. نکات گرامری، اصطلاح ها، و ترجمه و نگارش این زبان  ها، موضوعاتی هستند که می توانند مورد سوال قرار بگیرند. تیوتی ها در این بخش طیف متنوعی از معلم انگلیسی، معلم فرانسه و یا سایر مدرسین را مشاهده خواهند نمود.

مشاوره فناوری اطلاعات و نرم افزارها 

نرم افزارهای جدید و پیشرفت تکنولوژی، باعث شده است که هر روز با یک محصول تکنولوژیک جدید روبرو شویم. با این حال، آشنایی کامل با همه آنها امکان پذیر نیست. برای یادگیری و آموزش آنها می توانید در این بخش ثبت نام کنید. به عنوان مثال در صورتیکه به نیاز آموزش فتوشاپ، خدمات رایانه، حل مشکلات رایانه ای، آموزش نرم افزار ها و غیره دارید از این بخش بازدید فرمایید.

مشاوره روانشناسی آنلاین 

این مشاوره آنلاین مناسب کسانی است که دسترسی کافی به مشاوران روانشناسی ندارند یا هنوز تابوی حضور در مطب روانشناسی برایشان حل نشده است. این نوع مشاوره کمک می کند که مشکلاتی که هنوز برای گفتنشان شرم داریم را از یک مشاور کاربلد بپرسیم تا زندگی بهتری داشته باشیم. مشاوره روانشناسی در تیوترلند یکی از موضوعات پر مخاطب در تیوترلند می باشد. در صورتیکه مشاور روانشناس هستید و یا به مشاوره احتیاج دارید، پیشنهاد میکنیم به این بخش مراجعه فرمایید.

مشاوره هنرهای خانگی 

فعالیت های روزمره ما در خانه، از رسیدگی به گل و گیاهان و حیوانات خانگی گرفته تا تزیین و دکوراسیون و وسایل خانگی، در این موضوع قرار می گیرند. بخشی که باعث می شود زندگی ساده تری در خانه داشته باشیم. کارشناسان دکوراسیون، چیدمان منزل و خیلی اساتید دیگر در بخش جای می گیرند.

مشاوره استارتاپ ها 

شرکت های نوپا یا استارتاپ ها، معمولاً توسط جوانان دانشگاهی ایجاد می شوند. این جوانان نیاز به مشاوره و کمک بزرگانی دارند که تجربه بیشتری در اداره و هدایت شرکت های بزرگتر دارند. مسلماً این بخش، کمک زیادی به رشد خلاقیت و تولید  علم در جامعه می کند. منتورهای کارآفرینی و منتور استارت آپ ها، مشاوران کسب و کار همه و همه در این دسته آماده به پاسخگویی هستند.

مشاوره حقوقی 

قبل از هر اقدام قضایی و شکایت از دستگاه های بالاتر، می توانید از این سیستم مشاوره آنلاین حقوقی استفاده کنید. وکیل ها مجرب آماده اند تا به شما در مورد روند قضایی و حقوقی مشاوره بدهند و شما را از کم و کیف روند حقوقی شما مطلع کنند.

مشاوره موسیقی

آموزش آنلاین موسیقی و مشاوره گرفتن در مورد ادامه مسیر یادگیری موسیقی، در این مبحث خواهد بود. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد ساز خاصی می گردید یا در نواختن یک ساز به مشکل خورده اید، استادانی هستند تا به شما آموزش بدهند. معلم های خصوصی موسیقی همواره با روحیه و لبخند و پر از انرژی هستند. در صورتیکه برای نوازندگی نیاز به ارتباط با استاد موسیقی دارید این بخش برای شما آماده شده است.

مشاوره آشپزی 

غذاهای خوشمزه ای که توسط آشپزهای دیگر شهرها پخته می شوند، می تواند سورپریز خوبی برای یک مهمانی باشند. با این که دستور العمل این غذاها روی نت وجود دارد، اما هنوز هم نکته های ریزی هست که لازم است یک آشپز حرفه ای به ما بگوید. از جمله این که چه سالاد و ترشی و مخلفاتی برای این غذا می تواند بهتر باشد. برای ارتباط با سرآشپز ها و یادگیری فوت و فن آشپزی به این بخش سر بزنید.

مشاوره هنرهای تجسمی 

دیگر هنرها هم می توانند در این جا آموزش داده شوند. نقاشی، طراحی، خطاطی، مجسمه سازی و... را می توان از راه دور نیز یاد گرفت. هنرهایی که استادان کمتری دارند و معمولاً دسترسی به آنها هم چندان ساده نیست. به خصوص که آموزشگاه های زیادی نیز نسبت به زبان های خارجی و دروس فنی، برای آنها وجود دارد.

مشاوره ورزشی

تناسب اندام با انجام درست تمرین های ورزشی و رژیم غذایی مناسب ممکن است. یک متخصص تربیت بدنی می تواند با ارائه یک برنامه ورزشی درست و پیگیری آن، ما را در رسیدن به هدفمان کمک کند. همچنین این مشاوران در مورد آسیب های ورزشی هم می توانند مشاوره بدهند. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی3 + 3 =