هر چه می خواهد دل تنگت بپرس - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,مشاوره-موثر,مشاوره-اینترنتی,آموزش-آنلاین,آموزش-تصویری,رفع-اشکال,رفع-اشکال-آنلاین, -
هر چه می خواهد دل تنگت بپرس

هر چه می خواهد دل تنگت بپرس



سوال های زیادی هستند که جواب هایشان روی نت نیستند. یا جوابی روی نت برایشان وجود دارد، اما آن طور که ما می خواهیم نیست. سوال هایی که معلوم نیست به کارمان می آیند یا نه. خیلی وقت ها شده است که برای پیدا کردن یک جواب، ساعت ها اینترنت را جستجو کرده ایم و صفحات چهار و پنج گوگل را سرک کشیده ایم. اما به در بسته خورده ایم. جنس جواب هایی که پیدا می کنیم، برای ما کافی نیست. گاهی وقت ها هم جواب ها زیاد و متنافضند. و بیشتر از این که کمک کنند، گیج ترمان می کنند. راه حل بهتر این است که از یک سایت یا وبلاگ معتبر و تخصصی، مطالب را بخوانیم. نکته ای که باعث شده دیگر پرتال ها و سایت های خبری، مرجع خوبی برای خواندن مطالب تخصصی نباشند و به سایت هایی اعتماد کنیم که توسط افراد حرفه ای و متخصص نوشته شده اند. این جاست که حداقل می توانیم به نوشته هایی که می خوانیم اعتماد کنیم. اما آیا به این فکر کرده ایم که چه طور از آنها سوال کنیم و مشکلمان را بپرسیم؟ آیا اصلا چنین کاری لازم است؟ 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید 


چرا برای همه سوال ها، جوابی روی اینترنت نیست؟

روزانه مقالات و مطالب زیادی در اینترنت و مجلات مختلف چاپ می شود. بعضی از آنها جنبه معرفی یک محصول یا خدمات را دارند (مانند همین مقاله ای که می خوانید)، بعضی برای آموزش هستند، بعضی ها یادداشتی بر روی یک اتفاق یا رویداد اجتماعی اند و تعدادی هم مطالبی هستند که در حوزه های تخصصی منتشر می شوند و قصد کمک به کاربران را دارند. بیشتر این مطالب به منظور بازدید کاربران نوشته شده اند و قرار است مشکلی را از کاربران حل کنند. اما در بیشتر موارد، به دلیل این که از زاویه دید یک شخص عادی نوشته شده اند، ممکن است چندان کارآمد نباشند.


مقاله مرتبط: باور می کنید که مشاوره آنلاین به همین سادگی است؟


این مطالب صرفاً به منظور آشنا کردن مخاطبان با سایت و نویسنده مقاله منتشر شده اند و برای دستیابی به خدمات خاص و مرتبط، لازم است که با یک متخصص صحبت کنیم که احتمالاً صاحب همان وبلاگ یا سایت است. در مواردی هم این مطالب، صرفاً برای جذب بازدیدکننده از موتورهای جستجو هستند و در پرتال ها و سایت های خبری منتشر شده اند که کارآیی چندانی به جز تبلیغ یک سایت دیگر ندارند. بنابراین برای همه مطالب، نمی توان جوابی کامل پیدا کرد.

مشاوره آنلاین چه طور به ما در رسیدن به جواب کمک می کند؟ 

اگر به دنبال پیدا کردن جوابی کامل برای سوالمان هستیم، باید با یک متخصص صحبت کنیم. گاهی وقت ها حتی در مورد این که چه طور جستجو کنیم تا به جواب برسیم، دانش کافی نداریم. مثلاً در مورد یک مسئله حقوقی، نام قوانین و تبصره ها آن قدر خاص هستند که امکان جستجو روی اینترنت برای آن ها عملاً غیرممکن است. یا در مورد بیماری ها، ممکن است نشانه ها و علایمی که وجود دارند، برای چند بیماری دیگر هم باشند. اما ما در مورد همه آنها دانش کافی نداریم. بنابراین لازم است برای رسیدن به یک جواب خاص و مطمئن، حتماً با کسی صحبت کنیم که به همه این مسائل، اشراف داشته باشد. 


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


مشاوره آنلاین در حقیقت صحبت کردن با یک مشاور و متخصص به صورت آنلاین است. متخصصی که با توجه به نوع فعالیتش، می داند چه طور با مسائل روبرو شود و جوابی خاص و ویژه دارد. در ضمن، تا به جواب نرسید، شما را رها نمی کند. پس این مشکل بزرگ جستجوی گوگل نیز به همین راحتی حل خواهد شد.

مشاوره آنلاین با تیوترلند بسیار ساده است

کافی است اپلیکیشن را با گوشی خود، از صفحه اول سایت تیوترلند دانلود کنید و مشاور مورد نظرتان را از بین دسته بندی های مختلف پیدا کنید. می توانید قبل از این که حساب خود را برای تماس ویدیویی اولیه شارژ کنید، از خدمات رایگان ما استفاده کنید. خدمات پیام رسان به شما کمک می کند که به طور رایگان بخشی از سوال خود را بپرسید تا مطمئن شوید که مشاور، جواب شما را خواهد داد.


مقاله مرتبط: موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟ 


بعد از آن، حساب خود را حداقل 10,000 تومان شارژ کنید تا امکان برقراری تماس ویدیویی داشته باشید. این مبلغ برای حدود 6:40 دقیقه مناسب است. اگر تماس شما بیشتر طول می کشد، مبلغ بیشتری را به حسابتان بریزید. این مبلغ در هر زمان قابل بازگشت است و می توانید آن را دریافت کنید. با این حال، توصیه می کنیم برای تماس های بعدی، در حساب خود نگهش دارید. همین الان تیوترلند را دانلود و استفاده کنید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند