هنرهای خانگی تان را بهتر نشان بدهید! | از گل و گیاه تا تزیین خانه - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور هنرهای-خانگی,مشاوره-دکوراسیون,مشاوره-تزیینات,مشاوره-گل-گیاه,مشاوره-حیوانات-خانگی, -
هنرهای خانگی تان را بهتر نشان بدهید! | از گل و گیاه تا تزیین خانه

هنرهای خانگی تان را بهتر نشان بدهید! | از گل و گیاه تا تزیین خانه



هنرهای خانگی و فعالیت های روزمره ای که در خانه و محل کارمان داریم، می توانند خیلی بهتر انجام شوند. مثلاً نگهداری از یک گونه خاص گیاه، یا تزیین کردن خانه برای جشن تولد و... یا نکات لازم در مورد یک حیوان خانگی، همه می تواند جزو هنرهای خانگی باشند. آشپزی را از این دسته جدا کرده ایم و بخشی مجزا به آن اختصاص داده ایم. با این حال، می توانید در مورد هنرها و فعالیت های خانگی هم سوالاتی را با کارشناسان و مشاوران این حوزه مطرح کنید. با تیوترلند همراه باشید تا این دسته را بهتر بشناسیم. 

اگر شما هم جزو کسانی هستید که می توانید در هر کدام از این حوزه ها، به دیگران مشاوره و راهنمایی بدهید، خوشحال می شویم که در خدمتتان باشیم. می توانید با ارسال مدارک، فعالیت خود را به صورت معلم آنلاین در اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند شروع کنید. برای آشنایی بیشتر با تیوترلند، می توانید از مقالات وبلاگ استفاده کنید. 


ارسال مدارک و شروع فعالیت به عنوان معلم آنلاین 


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره نگهداری از گل و گیاه های آپارتمانی 

داشتن گل و گلدان در خانه، کمک می کند که فضای خانه سرسبزتر و شاداب تر بشود. اما به همان میزان که داشتنشان برای ما خوشایند است، خشک شدن و خراب شدنشان هم می تواند در روحیه ما تاثیر منفی بگذارد. گیاهان، احساس دارند و روی احساسات ما نیز تاثیر می گذارند. این گیاهان نیاز به مراقبت دارند و اگر با آنها درست برخورد نکنیم، به راحتی خشک می شوند و از بین می روند. در این مواقع، نیاز داریم با کسی صحبت کنیم که تا حدی با گل و گیاه های خانگی و آپارتمانی آشنایی دارد و با یک توصیه ساده، می تواند جلوی خشک شدن بیشتر آن را بگیرد.


مقاله مرتبط: مهارت هایی هستند که از هوش هم مهم ترند! 


از آن جا که امکان تماس ویدیویی با این اپلیکیشن وجود دارد، امکان این که مشاور بتواند وضعیت گیاه را به صورت زنده ببیند هم وجود دارد. این ویژگی مخصوصاً در مورد گلدان های بزرگتر،  یک مزیت محسوب می شود.

مشاوره نگهداری از حیوانات خانگی

حیوانات خانگی هم بخشی از علاقه مندی های ما در دنیا مدرن هستند. حیواناتی که حضورشان به نوعی آرامش بخش است و لحظات شیرینی را برای اعضای خانواده ایجاد می کند. اما این حیوانات هم ممکن است مریض شوند یا با مراقبت نادرست ما، عمر کوتاه تری داشته باشند. در این گونه موارد می توانیم با یک دامپزشک به صورت آنلاین صحبت کنیم. با مکالمه ویدیویی می توانید وضعیت حیوان خانگی دوست داشتنی تان را به مشاور نشان بدهید و مشاور هم درک بهتری از وضعیت بیمار داشته باشد. یک مشاور دامپزشک، می تواند جلوی خیلی از نگرانی ها و اضطراب ها را بگیرد. 


مقاله مرتبط: دلایلی که تا امروز پیشرفت شغلی نداشته اید


مشاوره فعالیت های خانگی 

در طول روز، کارهای زیادی هست که انجام می دهیم. به غیر از نگهداری از گل و گیاه و حیوانات خانگی، ممکن است بخواهیم در مورد وسایل خانگی مان هم سوال هایی بپرسیم. خراب شدن هر کدام از آنها، می تواند مشکلاتی را برای زندگی روزمره مان ایجاد. مخصوصاً اگر وسیله پرکاربردی باشد و افراد زیادی در خانه از آن استفاده می کنند. نگهداری از این وسایل و یا تعمیر کردن به موقع آنها، می تواند جلوی پرداخت هزینه های گزاف تر را بگیرد و وسایل خانگی مان همیشه نو و تر و تمیز باقی بمانند.


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


مشاوره تزیینات و دکوراسیون خانه 

جشن ها و مراسمی که در خانه می گیریم، یا برگزاری یک مهمانی، همیشه دردسرهای خودش را دارد. وسایل و امکاناتی هستند که ممکن است از وجودشان هم بی خبر باشیم. اما کسی که مدت زمان زیادی است مراسم برگزار کرده است، می تواند پیشنهادهایی به ما بدهد که ارزش اجرا کردن داشته باشد. 

و موارد دیگر زیادی که می توانند در این دسته بندی قرار بگیرند و به کمک کاربران بیایند. برای پیشنهادهای بیشتر، می توانید از طریق فرم تماس با ما در منوی سایت، با ما ارتباط بگیرید…
 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی1 + 11 =