پروفایل خود را به زبان فارسی تکمیل کنید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور پروفایل,تکمیل-پروفایل,سایت-تدریس, -
پروفایل خود را به زبان فارسی تکمیل کنید

پروفایل خود را به زبان فارسی تکمیل کنید



یکی از مشکلاتی که هنگام کار کردن با اپلیکیشن های موبایل داریم، زبان نامتناسب آنها است. انتظار ما از یک اپلیکیشن فارسی این است که توضیحات و مطالبی که درون آن قرار گرفته است نیز با رسم الخط فارسی نوشته شده باشند. تیم برنامه نویسی ما سعی داشته اند که تمام محتوای آن به زبان و رسم الخط فارسی باشند، اما مواردی وجود دارد که توسط خود کاربران تکمیل می شود و از دست تیوترلند خارج است. رعایت کردن این موارد، نه تنها باعث ارتباط بهتر با کاربران می شود، بلکه در بازدید افراد از پروفایل مشاوران نیز تاثیر دارد. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد این که چه طور پروفایل بهتری داشته باشیم، بیشتر بدانیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز 


نام پروفایل 

یکی از مهم ترین قسمت هایی که کاربران در بیشتر جاهای اپلیکیشن آن را مشاهده می کنند، پروفایل است. و نکته ای که پروفایل ها را نسبت به هم متمایز می کند، نام پروفایل و تصویر آن است. در ابتدا توصیه می کنیم که عکسی برای پروفایلتان انتخاب کنید که تصویر شما در آن دیده شود و به رشته ای که در آن فعالیت می کنید، مرتبط و نزدیک باشد. رعایت همین یک نکته، در افزایش بازدید و دریافت تماس از کاربران، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.  


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


نکته بعدی، نام پروفایل است. کاربران به نام های فارسی و کامل، بیشتر اعتماد خواهند کرد و احتمال این که به یک کاربر با پروفایل غیرفارسی ارتباط برقرار شود، بسیار کمتر است. بهتر است نام کاربری خود را بر اساس نام و نام خانوادگی خود انتخاب نمایید تا کاربران فضای مجازی و مخاطبان شما در بیرون از فضای مجازی نام شما را به خاطر داشته باشند و از آن برای دسترسی به شما استفاده نمایند.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین به پیشرفت شغلی خود کمک کنید


تخصص ها و مهارت ها 

درست است که نام بعضی از نرم افزارها و مدارک، به زبان انگلیسی است و بهتر است که به همان شکل نوشته شوند، اما بهتر است که ابتدا با یک متن فارسی، شروع کنید و بعد بخش انگلیسی را اضافه کنید. البته این استثنا فقط برای تخصص هایی است که نام انگلیسی شان شناخته شده تر است. در مورد دیگر تخصص ها، نوشتن به رسم الخط فارسی، بسیار بهتر است. کاربرانی که با شما تماس می گیرند، مسلماً از دانشی پایین تر برخوردارند و باید بتوانند با پروفایل شما ارتباط برقرار کنند.


مقاله مرتبط: تیوترلند مکمل شیوه های آموزشی دیگر است


سابقه کاری 

در مورد رزومه کاری، حتماً و حتماً از رسم الخط فارسی استفاده کنید. نام های بیشتر برندهای بزرگ که در ایران فعالیت می کنند، شناخته شده است و نیازی نیست که حتماً از نام انگلیسی شان استفاده نمایید. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که شما قرار است با کاربران فارسی زبان هم ارتباط بگیرید و احتمالاً این کاربران هم، دانش کافی در رشته مورد نظر شما را ندارند. 


مقاله مرتبط: کسب درآمد با آموزش آنلاین از طریق تیوترلند


چرا باید از رسم الخط فارسی در رزومه استفاده کنیم؟ 

اگر به خودمان رجوع کنیم، احتمالاً هنگام جستجو در بین اپلیکیشن ها و برنامه های آنلاین، اعتماد بیشتری به کاربرانی که پروفایلی با رسم الخط فارسی دارند، می کنیم. وجود کاربران جعلی و غیرواقعی در شبکه های اجتماعی، باعث شده است که این حس عدم اعتماد نسبت به پروفایل های ناقص و غیرفارسی بیشتر شود. به خصوص که قرار است با مطالعه رزومه شما و عکسی که قرار داده اید، با شما تماس گرفته شود. 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی9 + 11 =