چه طور پیشرفت شغلی داشته باشیم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور پیشرفت-شغلی,اعتماد-به-نفس,مشاوره-آنلاین -
چه طور پیشرفت شغلی داشته باشیم؟

چه طور در شغلمان پیشرفت کنیم؟



از هر کارمندی انتظار می رود که پیشرفت شغلی داشته باشد و به مرور جایگاه بهتری در سازمان به دست بیاورد. این فرآیند، اجتناب ناپذیر است و اگر پیشرفتی نداشته باشیم، ممکن است شغلمان را هم از دست بدهیم. بنابراین هر کارمندی باید به منظور بهبود فعالیت خود، برنامه ریزی درستی نیز برای آموزش و پیشرفت داشته باشد. برای این کار، دو راه وجود دارد: حضور در کلاس های سنتی یا آموزش آنلاین از طریق سامانه های مختلف. حضور در کلاس ها برای کارمندان، با توجه به حجم ترافیک شبانه و خستگی روزانه ای که دارند، چندان میسر نیست. بنابراین به سمت آموزش آنلاین کشیده می شوند و تلاش می کنند از این طریق، مشکل خود را تا حدی حل کنند. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

به ترس خود برای آموزش غلبه کنید

همه اینها، بخشی از نکاتی است که باید بدانیم. اما این تصور که نیازی به آموزش نداریم، می تواند برایمان دردسر ساز شود. آیا تصور کنید که در شغل فعلی، راحت هستید و نیازی به ارتقای شغلی یا تغییر آن ندارید؟ یا تصور می کنید که تا پنج سال آینده هم همین قدر خوشحال خواهید بود؟ یا نیروهای جوان تر با دانش جدیدتر به شرکت می آیند و کم کم جای شما را می گیرند. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز


این تصور که نیازی به ارتقای شغلی نداریم، می تواند به زودی هر کسی را نابود کند! طرز تفکر خود را عوض کنید و یادگیری از طریق روش های تازه و دانش بیشتر را آغاز کنید. شاید یاد گرفتن زبان انگلیسی، یا یک زبان خارجی مرتبط، گام اول باشد. برای شروع به یادگیری هم می توانید با یک مشاور و متخصص صحبت کنید. در این صورت می توانید مسیری که برای آموزش و ارتقا نیاز دارید را بهتر ترسیم کنید. یک فرد باتجربه، گزینه های بیشتری برای آموزش را در اختیار شما قرار خواهد داد. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید!


آیا واقعاً آموزش آنلاین بهتر است؟ 

آموزش آنلاین و اینترنتی، به کاربران کمک می کند که مشکل فاصله فیزیکی و محدودیت زمان را تا حدی حل کنید. در این روش، می توانید با خرید و استفاده از کتاب ها، جزوه ها و ویدیوهای آموزشی، مباحثی که نیاز دارید را یاد بگیرید. اما از آنجا که مسئولیت انتخاب این جزوه ها و کتاب ها با خود شما است، ممکن است محتوایی که خریداری کرده اید، خیلی کارآمد نباشد. یا مطالبی که در این ویدیوها و جزوه ها درس می دهند، برای شما سنگین باشد و بعضی از این مطالب را به خوبی درک نکنید. اما این مشکل، توسط تیم تیوترلند حل شده است. 

تیوترلند، مکملی برای آموزش آنلاین 

تنها نکته ای که در آموزش آنلاین از دست می دهیم، ارتباط مستقیم با استاد است. مشکلی که در کلاس های فیزیکی نداریم و هر لحظه که مطلبی را متوجه نشدیم، می توانیم سوال خودمان را مطرح کنیم. اما در آموزش اینترنتی، با یک محتوای آماده  (که برای طیف گسترده ای از مخاطبان یک شکل طراحی شده است و مناسب نیاز ما نیست، طرف هستیم که تنها راه برقراری ارتباط با نویسنده آن، ای میل یا وب سایت نویسنده است. در بعضی موارد، ممکن است همین دسترسی را هم نداشته باشیم! 


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


تیوترلند با ایجاد امکان مشاوره اینترنتی به کاربران کمک می کند، در کنار دریافت آموزش از طریق کلاس های حضوری و آنلاین، بتوانید مشکلات خود را با متخصصان حوزه های مختلف مطرح کنید. اگر چه این امکان را هم دارید که از آنها برای شروع یک دوره آموزشی، درخواست دوره آموزشی آنلاین هم داشته باشید. 

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند



سوال تصادفی10 + 2 =