چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,معلم-آنلاین,تدریس-خصوصی-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,آموزش-تصویری, -
چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟

چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین



انتقال درست اطلاعات، نه تنها حس خوبی را به ما منتقل می کند، بلکه باعث می شود رتبه معلم نیز به مرور افزایش پیدا کند و اعتبار بیشتری به دست بیاورد. از آن جا که آموزش آنلاین در تیوترلند به صورت ویدیویی انجام می شود، بنابراین ویژگی های تماس رو در رو را دارد و گاهی مانند یک کلاس خصوصی یا تدریس خصوصی نیز به نظر می رسد. اما چه رازهایی وجود دارد که باعث می شود دانش خود را با جذابیت بیشتری منتقل کنند. تصور همه ما این است که این افراد، کاریزمایی دارند که در وجود ما نیست و نمی توانیم مانند آنها باشیم. اما همه چیز به کاریزما مرتبط نمی شود. در تیوترلند چند تا از این رازها را برملا می کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

1) قبل از پاسخ دادن، سعی کنید از طریق پیام متنی، مشکل را درک کنید

یکی از راه های ارتباطی که در تیوترلند برای استاد و دانش آموز قرار داده شده است، امکان دادن پیام رایگان است. با این روش، شما می توانید قبل از تماس، مشکل را بررسی کنید و بعد وارد گفتگوی ویدیویی شوید. این کار برای هر دو طرف مفید است. زیرا دانش آموز به دنبال پیدا کردن استاد مناسب و استاد نیز به دنبال حل مشکل در حوزه تخصصی خودش است.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلم آنلاین 


2) به محیط و لباستان توجه کنید

تفاوت زیادی بین کسی است که با یک لباس معمولی و در اتاق قرار دارد و کسی که پشت میز دفتر کار و با یک لباس رسمی دیده می شود. بنابراین محلی که شما در آن به سوالات پاسخ می دهید اهمیت زیادی دارد. مخصوصاً اگر شغلتان نیاز به ظاهر خاصی دارد، این مورد را حتماً رعایت کنید. مانند وکلا، پزشکان و...


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


3) با حواس جمع گوش بدهید

برای هر مسئله یا مشکل، تمرکز داشته باشید. ابتدا سوال ها را به خوبی گوش کنید، طوری که دانش آموز تصور کند که این مشکل برای شما هم مهم است و می خواهید به او کمک کنید. اگر تمرکز چندانی هنگام طرح سوال دانش آموز نداشته باشید، حتی اگر جواب درست را ارائه بدهید، دانش آموز آن را نمی پذیرد و ممکن است بارها و بارها سوالش را تکرار کند تا بالاخره شما یک بار با تمرکز به سوال او گوش بدهید.


مقاله مرتبط: چه طور در تیوترلند آموزش بدهیم؟ 


4) به زبان بدن خودتان دقت کنید

در یک ارتباط موثر و ویدیویی، داشتن زبان بدن مناسب، تاثیر زیادی روی مخاطبان دارد. لحن صدای گرم، حالت دوستانه و صمیمانه در چهره، نشانه های غیرزبانی که شما دارید به صحبت های او گوش می دهید و علاقه دارید به او کمک کنید و... رعایت این نکات ساده باعث می شود که دانش آموز، تمایل داشته باشد که باز هم برای رفع مشکلش با شما تماس بگیرد.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین به پیشرفت شغلی خود کمک کنید


5) صداقت داشته باشید

ممکن است در جواب دادن به بعضی از سوال‌ها اشتباه کرده باشید، یا جواب آن را به طور کامل ندانید. دراین صورت با طرف مقابل روراست باشید. یا اگر جواب سوالی، نیاز به دانش تخصصی تر دارد و جزو اسرار کارتان به حساب می آید، می توانید با صراحت این مسئله را بیان کنید. در عین حال سعی کنید که ادب را رعایت کنید و اگر نیاز به دانش بیشتری برای درک موضوع دارید، این مسئله را با متانت بیان کنید.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند، ارتباط مستقیم با استاد 


6) امیدوار باشید و  امیدواری ایجاد کنید

سعی کنید تصویری که ارائه می دهید، امیدبخش باشد تا فرد را دلگرم کند. بعضی از دانش آموزان بیشتر از این که نیاز به رفع اشکال داشته باشند، نیاز به این دارند که توانایی هایشان را باور کنند. امیدوار شدن به آنها کمک می کند تا تلاش بیشتری برای پیشرفت انجام بدهند و احتمالاً در این راه، از کمک شما نیز استفاده بیشتری خواهند کرد.


مقاله مرتبط: رفع اشکال در سریع ترین زمان 


7) لحن صمیمانه و مودبانه داشته باشید

پیامی که ارسال می کنیم باید در دل مخاطب بنشیند. خیلی وقت ها، چگونه گفتن از چه گفتن اهمیت بیشتری دارد. نمی توانیم انتظار داشته باشیم که با لحن سرد و بی تفاوتی پاسخ دیگران را بدهیم و آنها تمایل داشته باشند که باز هم برای مشکلشان به ما مراجعه کنند.  


مقاله مرتبط: چه طور یک معلم آنلاین مناسب پیدا کنیم؟


8) برنامه کاری تان را تنظیم کنید

برنامه ای که ارائه می دهید، دسترسی به شما را ساده تر می کند. سعی کنید یک برنامه برای تماس های ورودی تان تعیین کنید، تا در صورتی که در دسترس نبودید، مخاطب از آن اطلاع داشته باشد. همچنین با این کار، باعث می شوید که در زمان های نامناسب با شما تماس برقرار نشود.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 


 




سوال تصادفی13 + 3 =