چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بهتر بالا ببریم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور اعتماد به نفس,آموزش آنلاین,مشاوره آنلاین,مشاوره اینترنتی -
اعتماد به نفس بالا برای ارائه کنفرانس

چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بهتر بالا ببریم



یکی از راه هایی که به اعتماد به نفس ما قبل از ارائه یک کنفرانس، پروژه، پروپوزال یا طرح کمک می کند، مشورت گرفتن از اساتید فن است. لازم نیست که همه محتویات و جزییات ارائه را برای کسی بیان کنید یا لازم باشد که برای تک تک موارد آن، از مشاوران، سوال کنید. اما مسلماً همین که درک کنیم که آیا به همه جوانب کار فکر شده است یا نه، اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد. زیرا تایید یک متخصص دیگر را هم که بدون غرض و رودربایستی حرف هایش را بیان می کند، را گرفته ایم. یا ممکن است جزییاتی از ارائه را جا انداخته ایم که اهمیتی حیاتی و کلیدی دارد. جزییاتی که جز با مشاوره گرفتن نمی توانیم آنها را پیدا کنیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

بالا بودن انرژی یکی از ویژگی های مهم در هنگام ارائه است که به اعتماد به نفس قبل از اجرا مربوط است. برای به دست آوردن این اعتماد به نفس، نیاز است که تسلط کافی بر موضوعی که قصد ارائه آن را دارید، داشته باشید.


مقاله مرتبط: رفع اشکال در سریع ترین زمان


ابهاماتی که داریم و روی اعتماد به نفس تاثیر گذاشته اند

ابهام داشتن، بزرگترین دشمن اعتماد به نفس است. کافی است در مورد یک مسئله کوچک، ابهام داشته باشید تا تمام ارائه شما را تحت تاثیر قرار بدهد. به عنوان مثال، آیا استفاده از نمودار و آمار در طرح مناسب تر است یا این که ارائه را شیبه به یک داستان ارائه کنید. همین نکته ساده می تواند کل کار شما را تحت تاثیر قرار بدهد. در حالی که هر دو مدل را هم آماده کرده اید و نمی دانید کدام یک را انتخاب کنید.


مقاله مرتبط: چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بهتر بالا ببریم؟ 


بازار هدف خود را مشخص کنید

این که شما بدانید طرحتان را برای چه مخاطبانی ارائه می دهید، می تواند نقطه امید باشد. این جا است که می توانید از طریق مشاوره با یکی از متخصصان این حوزه، خود را به چالش بکشید. موفقیت در این چالش بزرگ است که به شما کمک می کند ارائه بهتر و مفیدتری داشته باشید. مسلماً یک متخصص با تجربه بهتر از یک کارآفرین با فضای سازمان های بزرگ و سنتی آشنایی دارد.


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به عقب نیاندازید 


هزینه های خود را با مشاوره کاهش بدهید

اگر طرحی که ارائه می دهید، نتواند مدیران دیگر را قانع کند، هزینه بسیار بیشتری را ضرر کرده اید. زیرا با دریافت یک مشاوره یک ساعته در تیوترلند، می توانید زیر و بم طرح خود را ویرایش کنید تا هنگام ارائه، با مشکلی مواجه نشوید. با این حال، اگر از قبل بدانید که طرح شما بازخورد چندانی در این بازار ندارد، چه بسا جلوی هزینه های هنگفت و بی ثمر آینده را بگیرید. تعداد زیادی از استارتاپ ها و کار افرینی ها، اگر در ابتدا بازاریابی مناسب را انجام داده بودند و با متخصصان صحبت کرده بودند، می توانستند مسیر حرکتشان را بهتر تعیین کنند و یا حتی از تولید یک محصول که بازار نیازی به آن ندارد، خودداری کنند.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی12 + 11 =