کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است  - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور اعتماد-به-نفس,مشاوره-اینترنتی,مشاوره-آنلاین,آموزش-آنلاین -
کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است

کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است



در موقعیت های حساس و سرنوشت ساز، همه از یک مدیر انتظار مهار بحران و کنترل کردن شرایط را دارند. در این زمان ها است که مدیرها باید تصمیمات درست بگیرند. این شرایط، مدیران را گول می زنند که به تنهایی تصمیم بگیرند و قدرت و توان خود را نشان بدهند. اما مدیران موفق، کسانی هستند که در این لحظات با مشاوران و نزدیکان خود صحبت می کنند و در مورد تک تک جزییات، نظرات آنها را می پرسند. در این گونه موارد، تنها کاری که نباید انجام داد، تصمیم گرفتن به تنهایی است. اگرچه مدیرانی موفق تر هستند که این مشاوره را در زمان و مدت صحیح، با بودجه کافی و با مشاور مناسب و به دور از سردرگمی در کثرت نظرات انجام می دهند.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین چه کمکی به اعتماد به نفس ما می کند؟ 


عدم اعتماد به نفس چه ضربه هایی می زند؟ 

نداشتن اعتماد به نفس، چند نشانه بارز دارد. اگر تصور می کنید که کسی شما را قبول ندارد یا دیگران شما را به خاطر تصمیم هایتان، ملامت می کنند، احتمالاً اعتماد به نفس پایینی دارید. این حس، باعث می شود که برای تصمیم گرفتن، از کسی مشاوره و کمک نگیرید و دچار اشتباهاتی فاحش بشوید. همین اشتباهات باعث افت بیشتر اعتماد به نفستان هم خواهد شد. پس بهتر است به جای این که مشورت دیگران را از خودمان محروم کنیم، کمی انعطاف از خودمان نشان بدهیم و نصیحت های آنها را گوش کنیم و پس از آن جسارت تصمیم گیری و مسئولیت های ناشی از آن را بپذیریم.


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین، به پیشرفت در کار خود کمک کنید


نداشتن اعتماد به نفس، حس ترس را هم ایجاد می کند. به طوری که تصور می کنیم با ارائه ایده مان، مورد تمسخر قرار می گیریم. ممکن است ساعت ها برای یک ارائه درست و مناسب، تمرین هم کرده باشیم، اما قدرت لازم را در خودمان برای ارائه آن نبینیم. همه این دلیل به ما می گویند که با خودمان کنار بیاییم و قبل از تصمیم گیری یا انجام کاری که در موردش استرس داریم، با یک فرد باتجربه صحبت کنیم. 


مقاله مرتبط: چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بهتر بالا ببریم؟


دسترسی به مشاور مناسب 

برای دسترسی به مشاوران و متخصصان، راه های مختلفی وجود دارد. شاید بخواهید با دوستان نزدیک و مورد اعتمادتان صحبت کنید. اما ممکن است آنها، آن قدر تجربه و تخصص نداشته باشند که بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند. یا فرصت کافی برای صحبت کردن با شما را نداشته باشند. 

مشاوره آنلاین از طریق تیوترلند

راه دیگری که وجود دارد، مشاوره آنلاین است. برای این کار، می توانید اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند را از طریق لینک زیر، روی گوشی تان نصب کنید و یکی از متخصصان را برای دریافت راهنمایی و مشاوره، انتخاب کنید. 

اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند

بعد از نصب این اپلیکیشن، می توانید با توجه به نیازی که دارید، یکی از متخصصان مورد نظرتان را پیدا کنید. برای این کار، می توانید رزومه آنها را مطالعه کنید، رتبه شان را ببینید، نظراتی که دیگر کاربران به آنها داده اند را بخوانید و بعد انتخاب کنید.


مقاله مرتبط: چه طور یک استاد مناسب برای آموزش آنلاین پیدا کنیم!؟


بعد از انتخاب، می توانید از طریق پیام متنی رایگان، سوالتان را به صورت خلاصه با مشاوران در میان بگذارید و زمان تماس تان را با آنها هماهنگ کنید. در صورتی که مشاور به شما پاسخ داد، می توانید با او تماس بگیرید. 
برای برقراری تماس با مشاوران، نیاز به 10,000 تومان اعتبار اولیه دارید که می توانید از طریق درگاه امن شاپرک، این مبلغ را پرداخت کنید. این مبلغ برای 6 دقیقه مکالمه کافی خواهد بود. اگر مبلغ بیشتری را نیز واریز نمایید، می توانید هر زمان که نیاز داشتید این مبلغ را با ارائه شماره شبا، از تیوترلند دریافت کنید. 


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چه که می خواهید


چهل ثانیه اول هر تماس، رایگان است و از ثانیه 41، هزینه مکالمه محاسبه خواهد شد. در این مدت، شما می توانید اطمینان پیدا کنید که مشاور، می تواند جواب سوال شما را بدهد. و مشاور هم می تواند در این زمان، سوال شما را بهتر درک کند. در پایان با دادن رتبه و گذاشتن نظر، می توانید کیفیت تماس خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. 


مصطفی مردانی

تولید محتوا تیوترلند