آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,پادکست,ویدیوی-آموزشی,استاد-آنلاین,اپلیکیشن-آموزش-آنلاین,محتوای-آموزشی -
آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز

آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز



آموزش آنلاین و حذف کردن مسیرهای فیزیکی برای حضور در کلاس درس، مدت ها است که مد نظر کاربران اینترنت قرار دارد. از زمانی که اینترنت ابداع و ارتباطات بین افراد مختلف ساده تر شده است، همیشه این سوال پیش آمده است که آیا آموزش نیز به روی اینترنت برده می شود تا هزینه های سرسام آور جابه جایی و تشکیل کلاس را کم کنند. تیوترلند هم به دنبال رسیدن به این هدف، تشکیل شده است و نسل جدیدی از آموزش آنلاین و از راه دور به حساب می آید. برای آشنایی با روش های قبلی و تفاوت آنها با اپلیکشین آموزش آنلاین تیوترلند، با ما  همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

فروم ها و مطالب آموزشی سایت ها

اولین نسل، مطالب آموزشی منتشر شده در فروم ها و اتاق های گفتگو بوده اند که از این طریق، کاربران سوال‌هایشان را مطرح می‌کردند و کاربرانی که دانش بیشتری داشتند، پاسخ آنها را می دادند. کاربرانی که سطح دانش آنها چندان مشخص نبود و گاهی در همان فروم ها هم، جواب های متفاوتی برای یک سوال داده می شد و سر یک جواب، بحث هایی صورت می گرفت.
بعد از آن، کاربران به تولید محتوای آموزشی به صورت مقاله روی آوردند. این مقالات، به صورت رایگان اطلاعاتی را به دیگر کاربران می داد. که البته این کار، بالا رفتن رتبه شان در موتورهای جستجو را به همراه دارد. مقالاتی که عموماً ترجمه سایت های خارجی یا برداشتی از مطالب سایت های فارسی به زبانی متفاوت هستند. آموزش با این روش، کار ساده ای نبوده و نیست، زیرا مطالعه کردن متون طولانی و اجرای آنها، برای همه کاربران چندان کارآمد نبود.  


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


جزوه و کتاب آموزشی

نسل بعدی، کتاب ها و جزوه های آموزشی بودند که قابلیت دانلود به صورت کتاب الکترونیک و Pdf را داشتند. این کتاب‌ها معمولاً حجم کمی دارند، و عمدتاً نیز یا تعداد صفحات کمی دارند یا اگر تعداد صفحاتشان بالا است، نسخه چاپی شان نیز پیدا می شود.


مقاله مرتبط: چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بالا ببریم؟ 


پادکست و ویدیوی آموزشی

بعد از آن، پادکست و ویدیوی آموزشی راهش را در آموزش آنلاین باز کرد. این ویدیوها، معمولاً توسط افراد متخصص، در زمینه های مختلف تولید می شوند. سایت های زیادی هستند که این ویدیوها را منتشر می کنند ویدیوهای آموزشی، پیشرفت خوبی در این مسیر به حساب می آیند، و تمایل کاربران اینترنت به استفاده از محتوای ویدیویی بیشتر از دیگر محتواها است. آموزش با این روش که استاد، سعی می کند با توضیح بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، مطالب درسی را انتقال بدهد کارآیی بیشتری دارد.
تنها موردی که کاربران  این روش یا روش های قبلی هم ممکن است وجود داشته باشد، عدم دسترسی به استاد برای رفع اشکال یا بهره مندی بیشتر از اطلاعات است. یعنی اگر سوالی در حین آموزش برای فرد پیش می آمد، ممکن بود فرد در همان نقطه باقی بماند.


مقاله مرتبط: چه طور یک استاد آموزش آنلاین مناسب پیدا کنیم؟ 


تدریس خصوصی آنلاین با استاد

تیوترلند معتقد به  روشی است که در آن، می توان به صورت آنلاین و ویدیویی، با استاد ارتباط برقرار کرد. در این روش می‌توان به صورت آنلاین، استاد خصوصی گرفت ولی در دوره ای طاقت فرسا و پر هزینه ثبت نام نکرد. متخصصان حوزه های مختلف، با قرار دادن رزومه، تخصص و ساعت های مناسب برای تماس در سامانه قرار دارند. با نصب اپلکیشین که روی صفحه اصلی سایت تیوترلند قرار داده شده و عضویت در آن، می توانید از این امکانات و بسیاری ویژگی های دیگر استفاده نمایید.

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی15 + 6 =