آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,آموزش-مجازی,معلم-آنلاین,استاد-آنلاین,مشاوره-آنلاین,کلاس-مجازی, -
آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم

آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم



در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی بخش زیادی از فعالیت های ما را در بر گرفته است. ما برای خرید کردن، ارتباط برقرار کردن، بازاریابی، پیگیری اخبار و... البته یادگیری و آموزش به سراغ اینترنت می رویم. در حقیقت کمتر نیازی است که همچنان مجبور باشیم به خاطرش، خانه و محل کارمان را ترک کنیم. سایت ها و اپلکیشن های موبایل، درصد زیادی از این نیاز را برطرف کرده اند. آموزش هم، یکی از این نیازها است. مشکلات مربوط به ترافیک، جابه جایی در شهر یا حتی مسافرت بین شهری برای شرکت در یک کلاس، دسترسی کاربران زیادی را به آموزش، سخت و دشوار کرده است. اولین تلاش ها برای این کار، ارائه آموزش گام به گام یا Tutorial بود که از طریق آن، یک مطلب به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گرفت. اما این روش، بعدها گسترش پیدا کرد و در حال حاضر هم به شیوه های نوینی ارائه می شود. با تیوترلند همراه باشید، تا روش های آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


آموزش آنلاین چه تفاوتی با آموزش سنتی دارد؟ 

در اموزش سنتی، برای یادگیری یک مطلب باید مراحل مختلفی را طی می کردید. کلاس ها در آموزش سنتی به صورت دوره ای برگزار می شوند و اگر یک دوره را از دست بدهید، باید تا شروع دوره بعدی صبر کنید. این مسئله را هم باید در نظر بگیرید که زمان کلاس ها با برنامه ریزی روزانه شما هماهنگ باشد. 


مقاله مرتبط: فرصت استثنایی برای آموزش و کسب درآمد به صورت آنلاین 


کلاس ها، محدودیت فیزیکی دارند و در هر دوره، از یک تعداد مشخص بیشتر نمی توانند از خدمات آموزشی استفاده کنند. به علاوه در صورت شلوغ بودن کلاس، بازدهی یادگیری به نسبت افراد مختلف، ممکن است پایین بیاید.  دانش‌آموزان در آموزش سنتی به استادی که آموزشگاه معرفی می کند، اعتماد می کنند و اعتبار یک معلم با توجه به آموزشگاهی که در آن تدریس می کند معین می شود. 

مزایا و معایب آموزش آنلاین چیست؟ 

آموزش آنلاین نسبت به آموزش سنتی، این مزیت را دارد که زمان و مکان در اختیار خود کاربر قرار داده می شود. تنها مسئله ای که کاربر باید آن را در نظر بگیرد، اتصال به اینترنت است. این مزیت باعث می شود که هر کاربری بتواند زمان خودش را برای دریافت آموزش آنلاین تنظیم کند. محدودیت فیزیکی نیز برای حضور در یک دوره وجود ندارد و حتی از دوره های آموزشی آنلاین نیز می توانید استفاده کنید.


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید!


البته هزینه استفاده از اینترنت را باید به هزینه های مربوط به دریافت و استفاده از مطالب آموزشی آنلاین اضافه کنید. با این حال، این هزینه بسیار کمتر از هزینه ای است که به صورت روزانه یا هفتگی باید برای جابجایی و حضور در کلاس بپردازید. سرعت اینترنت نیز ممکن است جزو معایب این روش باشد. 

منظور از آموزش آنلاین چیست

محتوای آموزشی که به صورت متن، مقاله، طرح گرافیکی، صوت، ویدیو و یا ترکیبی از آنها در اختیار کاربران اینترنتی قرار داده می شود، محتوای آموزش آنلاین است. در آموزش آنلاین، شما با خرید هر کدام از این بسته های محتوایی، می توانید مبحث مورد نظر خود را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید! بنابراین شما در هر زمانی که بخواهید، می توانید مطلب آموزشی مورد نظرتان را دریافت و مطالعه کنید. این محتواها به شکل های مختلفی قرار گرفته اند. در حال حاضر آموزش آنلاین ویدیویی نیز طرفداران زیادی دارند و سایت ها به سمت آموزش آنلاین ویدیویی روی آورده اند. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ | رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


مزیت آموزش آنلاین مدرن نسبت به گذشته 

در این روش، برخلاف روش سنتی که دسترسی به استاد و معلم ساده بود، یا وجود ندارد، یا به سختی امکان پذیر است. ؟؟؟ مشکلی که برخلاف مشکلات استفاده از اینترنت، قابل حل است. در حقیقت، تیوترلند این مشکل آموزش آنلاین را حل می کند. شما در سامانه آموزش آنلاین تیوترلند می توانید رزومه و سابقه هر کدام از معلمان آنلاین را ببینید و در صورتی که نیاز به رفع اشکال دارید،‌ با آنها به صورت ویدیویی تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز


در تیوترلند دیگر این مشکل وجود ندارد که یک محتوای از قبل آماده شده را از اینترنت دریافت کنید و به صورت تیتروار جلو بروید. شما می توانید مانند آموزش سنتی، هر جایی که به مشکلی برخورد کردید، سوال خود را مطرح کنید. سرعت یادگیری و برنامه جلسات آموزشی را با توجه به نیاز خودتان تعیین می کنید.  

برای استفاده از تیوترلند، کافی است یک گوشی هوشمند داشته باشید تا اپلیکیشن را روی آن نصب کنید. با وارد کردن مشخصات و دریافت کد تایید، می توانید با هر کدام از استادان آنلاین ارتباط بگیرید و دوره آموزشی آنلاین خود را شروع کنید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی4 + 3 =