آموزش مجازی و کسب درآمد و ارتقای فرهنگ آموزش در جامعه - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش مجازی,آموزش آنلاین,مشاوره آنلاین,مشاوره اینترنتی,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین -
آموزش مجازی و کسب درآمد و ارتقای فرهنگ آموزش در جامعه

آموزش مجازی و کسب درآمد و ارتقای فرهنگ آموزش در جامعه



آموزش مجازی روشی برای آموزش مدرن است که کار خیلی از ما که فرصت و انگیزه کافی برای کلاس رفتن نداریم را راه می اندازد. مسیرهای طولانی و ترافیک های خسته کننده، حتی برای برگشتن به خانه هم سخت هستند، چه برسد به این که بخواهیم بعد از آن سر کلاس هم برویم و یک بار اضافه جدید به خستگی های روزانه مان اضافه شود. آموزش مجازی تلاش کرده است که این مسیر طولانی را کم کند و سطح فرهنگ و آموزش در جامعه را هم بالاتر ببرد. بالا رفتن سطح آموزش در جامعه، باعث رشد کیفیت زندگی همه ما خواهد شد و خیلی از افراد جامعه از این موضوع نفع می برند! تیوترلند هم یک اپلیکیشن آموزش مجازی است که ارتباط مستقیم و فرد به فرد بین استاد و شاگرد را فراهم می کند. تیوترلند این ویژگی را دارد که برای مشاوره آنلاین یا آموزش آنلاین استفاده شود. اما آموزشی که یک ویدیو یا فایل از پیش آماده شده نیست. بلکه این آموزش به صورت زنده و آنلاین و توسط یک مشاور و کارشناس انجام می شود.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: ارسال مدارک و شروع فعالیت به صورت معلم آنلاین 


برنامه آموزش مجازی تیوترلند 

برنامه هایی که این روزها روی موبایل ها نصب می شوند، هر روز در حال افزایش هستند. آموزش مجازی هم یکی از این دسته برنامه ها است که نسخه های خارجی و ایرانی ها آنها موجود است. برنامه های آموزشی هم هر روز در حال رشد هستند اما از آن جا که همه آنها، کارکردی ماشینی و تکنولوژیک دارند، امکان این که بتوانیم از آن ها سوال کنیم را نداریم. رفع اشکال کردن با این برنامه ها چندان کار ساده ای نیست و گهگاهی نمی دانیم یک سوال یا مشکل، چه طور به راحتی توسط استاد آنلاین حل شد! این جاست که نیاز به یک متخصص داریم که این مشکل را برایمان حل کند. و این همان مزیتی است که تیوترلند نسبت به دیگر برنامه های آموزشی موبایل دارد. 


مقاله مرتبط: چه طور مشاوره موثر دریافت کنیم؟! 


دسترسی آنلاین به مشاوران رشته های مختلف 

کارکرد اصلی تیوترلند، ارتباط مستقیم و فرد به فرد به یک استاد آنلاین است. شما می توانید با انتخاب رشته ای که در آن درخواست مشاوره دارید، مشاوران آنلاین را مشاهده و انتخاب کنید. در رزومه این مشاوران، ساعت های خالی که می توانند پاسخگوی شما باشند ذکر شده است. در صورتی که استاد مورد نظر شما آنلاین باشد، قبل از تماس، برنامه از شما می خواهد که خلاصه سوالتان را مطرح کنید تا مشاور هم از نوع کمکی که می تواند به شما بکند آگاه شود. برای اطمینان بیشتر، 40 ثانیه از تماس اول شما، رایگان خواهد بود تا از کیفیت کار معلم آنلاین اطمینان کامل پیدا کنید. 


مقاله مرتبط: چرا مشاوره رو در رو بهتر از ارسال ای میل است؟! 


اطمینان حاصل نمایید که قبل از برقراری تماس، 10,000 تومان در حساب خود شارژ کافی دارید. این کمترین میزانی است که برنامه به شما اجازه می دهد با دیگر اساتید تماس برقرار کنید. هزینه تماس به صورت ثانیه ای محاسبه و از حسابتان کسر می شود. 

در صورتی که بیشتر از این مقدار نیاز به حسابتان اعتبار واریز کنید و بخواهید در انتهای آموزش، هزینه را از حسابتان بردارید، می توانید این درخواست را از سیستم داشته باشید. مبلغ باقیمانده ظرف حداکثر 72 ساعت به حساب شما بازگردانده می شود. با این حال توصیه می کنیم برای سهولت در ارتباط های بعدی، این مبلغ را در حسابتان نگه دارید.


مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند