آموزش و مشاوره آنلاین هنر | دنیای رنگی هنرهای تجسمی - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-هنر,آموزش-آنلاین-هنر,آموزش-هنر-آنلاین,آموزش-موسیقی,آموزش-موسیقی-آنلاین, -
آموزش و مشاوره آنلاین هنر | دنیای رنگی هنرهای تجسمی 

آموزش و مشاوره آنلاین هنر | دنیای رنگی هنرهای تجسمی



برای بیشتر هنرها آموزش های مناسبی روی اینترنت پیدا می شود، به غیر از هنرهای تجسمی. این نوع هنرها مانند سبک های مختلف نقاشی، مجسمه سازی، طراحی، گرافیک و... هر کدام نیاز به آموزش های ویژه و مخصوص به خودشان را دارند. همه آموزش های هنر به مقاطع ابتدایی مربوط نمی شود و گاهی وقت ها لازم است که سبک های مختلف یک رشته را بدانیم و بعد در مورد یادگیری آن اقدام کنیم. بنابراین در کنار بحث آموزش هنر، به جایی برای مشاوره آموزش هنر هم نیاز است. یا اگر به مقاطع و درجات بالاتری رسیده باشیم، به جایی نیاز داریم که در مورد جزییات کارمان با کسی مشورت کنیم. به خصوص که آثار تجسمی را به راحتی نمی توان جا به جا کرد و برای مشورت گرفتن از دیگران، نیاز داریم که به ذهن و تکنیک خودمان اکتفا کنیم. با تیوترلند همراه باشید تا در مورد این دو موضوع صحبت کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین هنرهای تجسمی | دستانتان را به صورت آنلاین بسازید


انتخاب یک سبک برای آموزش هنر و موسیقی 

شاید سخت ترین قدم در هر کاری، شروع آن است. گستردگی فضاها و سبک های هنری، باعث می شود که برخی از آنها نادیده گرفته شوند یا آن قدرها به چشم نیایند. بنابراین انتخاب یک سبک هنری برای کسانی که صرفاً به یک رشته علاقه دارند، خودش کار سخت و گیج کننده ای است. حالا اگر کسی باشد که ما را در این مسیر، راهنمایی کند، کمک بزرگی به رشد ما کرده است. این مشکل حتی در انتخاب سازهای موسیقی هم می تواند به چشم بیاید و افراد مختلف را دچار گمراهی کند. 


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین موسیقی | موسیقی را زنده و آنلاین یاد بگیرید


برای این کار ابتدا باید علاقه ها و دلایل ما برای یادگیری یک حرفه یا هنر را بدانیم. حتی ممکن است مشاوری که با او صحبت می کنیم در زمینه مورد علاقه ما چندان آشنایی نداشته باشد، اما می تواند به ما بخش های مختلف یک رشته یا حرفه را به کاربر توضیح بدهد. این جاست که با یک مشاور آنلاین دیگر صحبت می کنید تا به هدفتان نزدیک تر شوید. و این همان کاری است که در واقعیت اتفاق می افتد. یعنی صحبت کردن با اساتید رشته های مختلف برای پیدا کردن سبک هنری یا ساز مناسب برای یادگیری.


مقاله مرتبط: خدمات مشاوره تلفنی مانند رایانه کمک چه طور کار می کنند


مشاوره آنلاین برای تولید و اجرای یک اثر تجسمی 

یکی از مشکل ترین کارها برای یک هنرمند آثار تجسمی، مشاوره گرفتن برای شروع ساخت یک اثر هنری و طراحی آن است. گاهی وقت ها با اشتباه در همین مرحله، کاری که می کنیم به نتیجه نمی رسد یا آن قدر ضعیف از کار در می آید که ارزش کار را از بین می برد. در  حالی که با یک مشاوره آنلاین ساده  می توان مزایا و معایب تولید یک اثر هنری را دریافت. این مشاوره ها، نکته هایی نیستند که بتوان با جستجو در اینترنت به آن دست پیدا کرد. همچنین انجام این مشاوره ها برای همه امکان پذیر نیست و شاید اگر یک استاد یا فرد حرفه ای، قصد مشاوره دادن به دیگران را هم داشته باشد، اما کاربران او را پیدا نکنند.


مقاله مرتبط: کمک و مشاوره گرفتن نشانه اعتماد به نفس است


تیوترلند این فرصت را برای معلمان و هنرمندان فراهم کرده است که با مشورت یکدیگر، اثار هنری شان را تولید و عرضه کنند. مشاوره هنر در هر مقطعی می تواند مفید باشد. چه زمانی که کار را شروع کرده ایم، چه زمانی که به نیمه رسانده ایم و وارد جزییات شده ایم و نیاز به ابزار بهتر داریم و چه زمانی که کار تمام شده است. بنابراین برای تولید، رفع اشکال و عرضه یک اثر هنری می توانیم از مشاوره آنلاین استفاده نمایید.
اگر جزو کسانی هستید که علاقه مندید مشاوره آنلاین هنر بدهید و به دیگران در بهتر شدن کارشان کمک کنید، می توانید از طریق ای میل cc@tutorland با ما در ارتباط باشید. شرایط همکاری و ارسال مدارک نیز در صفحه زیر برای علاقه مندان قرار داده شده است: 

فرصت استثنایی جذب معلم آنلاین و کسب درآمد به صورت آنلاین 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی14 + 15 =