استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! | این شرکت های خانگی را می شناسید؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور استارتاپ,مشاوره-استارتاپ,مشاوره-استارت-آپ,استارت-آپ,کارآفرینی,کارآفرین,استارتاپ-خانگی, -
استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! | این شرکت های خانگی را می شناسید؟

استارتاپ خانگی هم می تواند پردرآمد باشد! | این شرکت های خانگی را می شناسید؟



استارتاپ خانگی را باید قدم اول کارآفرینی و ایجاد یک استارتاپ یا شرکت نوپا دانست. خیلی از کارآفرینان در گاراژ خانه یا حیاط منزلشان، کسب و کارشان را شروع کردند. شاید برایتان جالب باشد که استیو جابز، خالق کمپانی بزرگ اپل، بنیانگذاران شرکت دل Dell و شرکت های بزرگ دیگری هم از گاراژ خانه، کارشان را شروع کرده‌اند. پس برخلاف تصور عمومی، مشاغل خانگی می توانند روزی بسیار پردرآمد هم باشند و دیدگاهمان در مورد این مشاغل را باید کاملاً تغییر دهیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مزایای استارتاپ های خانگی 

تعداد استارتاپ های شکست خورده و ناموفق بسیار بیشتر از آنهایی است که موفق شده اند. بنابراین لازم است برای ریسک کمتر فکری کرد. یکی از این راهکارها، شروع استارتاپ از داخل خانه است. یک شغل خانگی که در حقیقت یک شرکت نوپا با کمترین سرمایه و ریسک به حساب می آید. می توانید قبل از این که به طور واقعی وارد بازار رقابت شوید، می توانید ایده خود را امتحان کنید و کم و کاستی های آن را بررسی کنید. میزان بازخورد مخاطبان را نسبت به ایده خود ببینید و درآمدی که به دست می آورید را صرفاً خرج خود استارتاپ و شغل خانگی تان بکنید.


مقاله مرتبط: سختی های زندگی یک کارآفرین 


مشاغل خانگی پربازده و مفید 

مشاغل زیادی هستند که می توانید با انجام دادنشان در خانه، در آمد هم داشته باشید. همه اینها می توانند ایده یک استارتاپ باشند. استارتاپ هایی که شاید تا به امروز کسی به آنها فکر نکرده است! 

وبلاگ نویسی و کسب درآمد

برای کسانی که به طور مداوم مقاله های مفید می‌نویسند، وبلاگ نویسی می تواند راهی برای کسب درآمد باشد. وبلاگ نویس های مشهور زیادی هستند که از مطالبی که منتشر می کنند، درآمد هم به دست می آورند.یکی از معروف ترین ها در بین فارسی زبان ها «یک پزشک» است که مدت زمان زیادی است به روند نگارش روزانه مقالات مفید ادامه می دهد. 


مقاله مرتبط: تیوترلند کارآمدتر از جستجو در گوگل است


ترجمه آنلاین 

یادگرفتن زبانی غیر از زبان مادری، همیشه به کار خواهد آمد. اگر توانایی ترجمه هم داشته باشید، می توانید با شرکت هایی که به این مسئله نیاز دارند، درخواست همکاری بدهید. و به صورت آنلاین ترجمه انجام بدهید. همچنین می توانید به کسانی که قصد یادگیری زبان یا بهبود شرایطشان را دارند کمک کنید و به صورت آنلاین تدریس انجام دهید. 


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت


معلم خصوصی آنلاین 

تدریس خصوصی از راه دور هم می تواند محلی برای کسب در آمد باشد برای اینکار میتوانید که از طریق اپلیکیشن های ارتباط آنلاین، مانند یک معلم خصوصی در ساعاتی مشخص تدریس خصوصی آنلاین داشته باشید. یکی از این اپلیکیشن ها، تیوترلند است که محیطی امن و مطمئن برای تدریس را به کاربران خود ارائه می دهد. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟ 


معایب استارتاپ ها و مشاغل خانگی 

یکی از مشکلاتی که احتمالاً در مشاغل خانگی با آنها روبرو خواهید شد، عدم دسترسی به مشاوران و کارشناسان متخصص است. مخصوصاً در هنگامی که می خواهید خود را معرفی کنید، وارد بازار شوید یا حتی می خواهید برای آزمایش محصولی که تولید کرده اید کسانی را پیدا کنید که آن را آزمایش کنند. این جا است که نقش یک مشاور آنلاین برجسته می شود. در تیوترلند شما می توانید با چند اشاره به یک مشاور آنلاین دسترسی پیدا کنید. برای این کار لازم است اول اپلیکیشن را نصب کنید و سپس در نقش یک دانش آموز، مشاوران مورد نظرتان را پیدا کنید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند