امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور شماره-شبا,درگاه-شاپرک,امنیت-در-پرداخت,پرداخت-آنلاین,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی, -
امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک

امنیت پرداخت در تیوترلند | دریافت با شماره شبا و پرداخت از درگاه شاپرک



امنیت پرداخت های مالی در تیوترلند، یکی از نکاتی است که در این اپلیکیشن آموزشی به آن توجه داشته ایم. اطلاعات حساب های بانکی هیچ کدام از کاربران به دست تیوترلند نمی رسد و امکان سواستفاده از آنها، حتی در صورت هک شدن احتمالی وجود ندارد. این خودش دلیلی است که امنیت کاربران در این سامانه حفظ شود. اما برای دریافت های مالی (اعم از دریافت حق مشاوره کسب شده و یا استرداد مانده حساب) از تیوترلند نیاز به شماره شبا خواهید داشت. چه مشاور باشید و چه مخاطب، نیاز دارید که در زمان های مختلف پول خود را از این اپلیکیشن پس بگیرید. پس بهتر است با روش های دریافت شماره شبا آشنایی داشته باشید. جهت خرید اعتبار نیز پرداخت های مالی از درگاه امن شاپرک که برای خریدهای اینترنتی استفاده می شود، صورت می گیرد.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

چرا باید شماره شبا داشته باشیم؟

شناسه حساب بانکی ایران که به اصطلاح به آن «شبا» می گویند، یک شماره منحصر به فرد بانکی است که از 24 رقم تشکیل شده است. شماره شبا (شماره حساب بانكي ايران)، كه به منظور تسهيل و استانداردسازي مبادلات بين بانكي و بين المللي بانكهاي كشور است و در تمام سامانه هاي پرداخت بين بانكي منحصرا از اين نوع حساب استفاده می شود. 
در محاسبه « شبا » شماره حساب مربوط به نظام شماره گذاری داخل بانک ها استفاده به عمل می آید.در بیان ساده شماره شبا همان شماره حساب بانکی شما در بانک مرکزی است و واریز کننده حساب از آن جهت مشخص نمودن دریافت کننده استفاده می کند.


مقاله مرتبط: سختی های زندگی یک کارآفرین | سختی و تنهایی و فشار روانی 

مزایای دیگر شماره شبا

این شماره مانند شماره حساب عمل می کند. شما می توانید به راحتی و از هر مکانی، پول ها را دریافت و پرداخت کنید، بدون این که لازم باشد جزییات دیگری ارائه بدهید یا آنها را به خاطر داشته باشید. با این شماره، نیازی نیست که نام بانک، شماره کارت، شماره حساب و نکات دیگری که در کارت یا شماره حساب ذکر شده را ارائه کنید. شماره شبا، به تنهایی کافی است و انتقال با آن انجام می شود.
اشتباه کردن در شماره شبا غیر ممکن است. این شماره طوری طراحی شده است که امکان اشتباه در آن وجود ندارد و هر گونه خطایی در وارد کردن آن، متصدیان بانکی را مطلع می کند. حتی اگر این اشتباه از سمت مشتری باشد، به او اطلاع می دهد که شماره شبای وارد شده صحیح نیست و در وارد کردن آن دقت کنید. در این صورت، این احتمال که به شماره کس دیگری و در حساب دیگری، پولی وارد بشود به صفر نزدیک می شود.


مقاله مرتبط: تیوترلند مکمل روش های دیگر آموزشی است


با توجه به درخواست بانک ها به هنگام واریز، سامانه تیوترلند جهت اطمینان بیشتر، از شما نام دارنده حساب را جهت کنترل مجدد و انطباق آن با اطلاعات بانک دریافت می نماید. دو سامانه مهم حواله الکترونیکی سانتا و پایا براساس شماره شبا فعالیت می کنند. بنابراین برای انجام حواله بین بانک ها، لازم است که از این شماره استفاده شود. مشابه شماره شبا که IBAN نامیده می شود، یک شماره بین المللی است و بسیاری از کشورهای جهان برای انتقال پول از این شماره استفاده می کنند. 


مقاله مرتبط: مشاوره استارتاپ | استارتاپ، ایده ای کوچک با نگاهی جهانی 


دریافت شماره شبا

برای این که شماره شبای خودتان را دریافت کنید، کافی است به سایت بانک خود مراجعه کنید. در تمام صفحه های اصلی بانک ها، جایی برای دریافت شماره شبا وجود دارد. شماره حساب خود را در این سایت وارد می کنید و در کسری از ثانیه، شماره شبا به شما داده می شود. بارها و بارها هم که این کار را انجام دهید، همان شماره منحصر به فرد را به شما می دهد. اما در حفظ آن کوشا باشید. 

 
پرداخت از طریق درگاه شاپرک

این درگاه انتقال وجه که در یک درگاه واسط به حساب می آید، به مشتریان کمک می کند به صورت امن و بدون این که اطلاعات حسابشان به دست فروشنده برسد، خرید خود را انجام دهند. بنابراین برای پرداخت به این درگاه واسط متصل می شود، شماره کارت و اطلاعات بانکی را وارد می کنید و بعد از پرداخت، به سایت فروشنده باز می گردید. فروشنده، فقط رسید خرید شما را دریافت می کند و امکان این که به حساب شما دسترسی باشد را ندارد. همه این ها باعث می شود که درگاه واسط شاپرک، ایمن و مطمئن باشد.


مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند



سوال تصادفی4 + 5 =