امکان تغییر نقش کاربری در تیوترلند | انتقال سریع بین دو بخش کاربری - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-مجازی,استاد-آنلاین,معلم-آنلاین, -
امکان تغییر نقش کاربری در تیوترلند | انتقال سریع بین دو بخش کاربری

امکان تغییر نقش کاربری در تیوترلند | انتقال سریع بین دو بخش کاربری



معلم آنلاین بودن در یک رشته خاص، به معنای تسلط بر دیگر رشته ها نیست. یعنی هر کسی نیاز دارد که  مشکلات خود را در دیگر رشته ها نیز برطرف کند. مثلاً یک مشاور روان‌شناس، ممکن است برای حل یک موضوع نرم افزاری نیاز به یک متخصص فناوری اطلاعات داشته باشد. و یک مشاور حقوقی، احتمالاً برای یک پرونده سر و کارش به روان شناس ها و پزشک ها خواهد افتاد. بنابراین لازم دیدیم که امکان انتقال بین این دو ویژگی در اپلیکیشن آموزش آنلاین ایجاد شود. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

هم سوال بپرسید، هم جواب سوالات خودتان را بگیرید

یکی از ویژگی هایی که روی اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند ایجاد شده است، امکان جابجایی نقش از استاد به دانش جو و برعکس است. هر زمان که نیاز داشته داشته باشید، می توانید به راحتی و با یک کلیک نقش استاد یا دانش جو را انتخاب کنید. این امکان برای دانش آموزان نیز موجود است و می توانند در رشته آکادمیک خود، به طور آنلاین آموزش بدهند. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


همچنین مشاوران، برای رفع نیازهای دیگر زندگی شان، می توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند. به عنوان مثال، رشته هایی که تا به امروز چندان با آنها سر و کار چندانی نداشته اند مانند مشاغل خانگی، آشپزی، فناوری اطلاعات و... می تواند برای آنها کارآمد باشد. مخصوصاً که جستجو کردن در رشته ای که تخصصی در آن نداریم، کار به شدت سخت تری است. حتی نمی دانیم چه کلماتی را با چه شیوه ای جستجو کنیم تا به هدف مورد نظرمان برسیم. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟ 


مشاوره گرفتن از همکاران 

مشاوران می توانند برای کمک گرفتن از همکاران، از این اپلیکیشن در حالت دانش جو نیز استفاده کنند. یک مشکل پزشکی یا حقوقی، احتمالاً با مشاوره با یک همکار سریع تر حل خواهد شد. در این صورت، مکالمه ای که صورت می گیرد، دارای بار علمی بیشتری خواهد بود و هر دو طرف اطلاعات خود را منتقل خواهند کرد. همچنین، هر کارشناسی ترجیح می دهد برای مشاوره آنلاین، همکاران دیگر خود را نیز بشناسند.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین زبان انگلیسی 


دیگران را نیز به اپلیکیشن معرفی نمایید

یکی از راه هایی که باعث رشد مخاطبان و درآمد شما از تیوترلند می شود، هدایت شاگردان و مخاطبان خود به این اپلیکیشن است. چون از این طریق می توانید برای خدماتی که تا دیروز به طور رایگان انجام می دادید، هزینه دریافت کنید. در قبال این خدمت نیز می توانید اعتبار رایگان دریافت نمایید که برای تماس با مشاوران دیگر به کارتان خواهد آمد. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 


 




سوال تصادفی12 + 12 =