با آموزش آنلاین، به پیشرفت در کار خود کمک کنید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش آنلاین,پیشرفت شغلی,بهبود کسب و کار,کارآفرینی,استارتاپ,مشاوره اینترنتی -
با آموزش آنلاین، به پیشرفت در کار خود کمک کنید

با آموزش آنلاین، به پیشرفت در کار خود کمک کنید



همه کسانی که مشغول به کار در یک شرکت یا سازمان هستند، علاقه مندند که در کارشان بالاتر بروند. در حقیقت پیشرفت در کار یکی از انگیزه های شغلی به حساب می آید. برای این کار، به جز روابط عمومی خوب در شرکت، شیک پوشی و کار دقیق، نیاز دارید که دانش و مهارت فعلی تان را نیز افزایش بدهید. راه های زیادی برای بالا بردن مهارت و دانش شغلی وجود دارد. جزوه های آموزشی، کتاب، کلاس های آموزشی و آموزش آنلاین جزو این دسته اند. هر کدام از این روش ها، مزایا و معایب خودشان را نیز دارند. اما چرا باید آموزش ببینیم؟

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

آموزش، موثرترین مولفه پیشرفت

پیشرفت شغلی بدون بالا بردن مهارت امکان پذیر نیست. طبق آمارهایی که توسط یونسکو ارائه شده است، یک سال تحصیل بیشتر، باعث بالا رفتن حداقل 10 درصد درآمد شخصی هر فرد است. این آمار برای خانم ها تا 20 درصد نیز می تواند بالا برود. در آمار یونسکو آمده است که اگر همه افراد جامعه، یک سال بیشتر تحصیل کنند، درآمد ناخالص داخلی، 37 درصد بالاتر می رود. و همه اینها، نشاندهنده اهمیت آموزش در کسب درآمد بیشتر و رشد یک جامعه است.


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بگیری؟ | یادگیری آنلاین با تیوترلند 


 اتکا به تجربه کافی نیست

بخشی از این افزایش مهارت، با تجربه ای که به دست می آورید، تامین می شود. هر چه قدر سابقه شغلی تان بیشتر شود، مسلماً مهارت و دانشتان نیز بالاتر می رود. اما اتکا به تجربه کاری، در دنیای امروز که تکنولوژی مدام در حال پیشرفت است، دیگر کارآیی سابق را ندارد. برای بالا بردن مهارت خود، نیاز به کلاس های آموزشی مختلف دارید. کلاس هایی که می توانند مرتبط با تخصص و جایگاه شغلی شما باشند یا نباشند. مانند آموزش زبان، مهارت های کار با نرم‌افزارهای رایانه ای و... که به جایگاه شغلی چندان مرتبط نیستند. اولین راهی که به ذهن هر کسی می رسد، شرکت در کلاس های حضوری است. اما این کلاس‌ها، برای شاغلان، مشکلاتی را نیز به همراه دارند.


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا امروز  


معایب شرکت در کلاس آموزشی سنتی

شرکت در یک کلاس آموزشی سنتی، به این معنا است که شما باید مسیری طولانی از محل کار تا کلاس و بعد از آن، از کلاس به خانه را طی کنید. به علاوه این که، پیدا کردن ساعت خالی برای آموزش در طول هفته هم کار سختی به نظر می رسد. بعضی وقت ها نیاز می شود که انجام یک تعهد کاری، مدت زمان بیشتری را در شرکت باقی بمانید. ترافیک شهری را هم به این مسئله اضافه کنید که وقت و انرژی زیادی را از شما می گیرد.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


آموزش آنلاین و صرفه جویی در وقت و انرژی

تیوترلند یکی از ابزارهایی است که از طریق آن می توانید آموزش آنلاین ببینید. شما در این اپلیکیشن می توانید با توجه به تخصصی که نیاز دارید، استاد مناسب خود را پیدا کنید. رزومه و مهارت های هر استاد، به طور کامل در کنار نامش ذکر شده است. هزینه مکالمه با همه آنها تقریباً یکسان است. اما برای استادهایی که رتبه های بالاتری دریافت کرده اند و مخاطبان بیشتری داشته اند، هزینه بیشتری برای هر دقیقه مکالمه باید پرداخت کنید. دقت داشته باشید که مسئولیت انتخاب استاد مناسب با خودتان است. پس به رزومه افراد و مطالبی که درج کرده اند دقت کنید. بعضی از این اساتید، توسط تیوترلند تایید شده اند که در کنار نامشان، یک علامت تایید صورتی رنگ قرار دارد.
می توانید قبل از این که درخواست مکالمه ویدیویی کنید، از طریق سیستم پیام رسان متنی، درخواست خود را ارائه بدهید و صحبت های ابتدایی را داشته باشید. در هر مکالمه، 40 ثانیه اول رایگان است تا در صورتی که تمایل نداشتید، تماس را قطع کنید. همه این گزینه ها برای این است که انتخاب بدون دردسری داشته باشید. در این روش، ساعت های آموزشی و... در دست خودتان است و  لازم نیست حتماً یک دوره کامل آموزشی را طی کنید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی2 + 10 =