باور می کنید مشاوره آنلاین به همین سادگی است؟! - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-مجازی,استاد-آنلاین,معلم-آنلاین, -
باور می کنید مشاوره آنلاین به همین سادگی است؟!

باور می کنید مشاوره آنلاین به همین سادگی است؟!



اپلیکیشن مشاوره و آموزش آنلاین تیوترلند راهکاری است که برای ارتباط آنلاین بین کاربران و متخصصان ایجاد شده است. برای این ارتباط، ابتدا لازم است که مبحث مورد نظرمان را در بین لیست موضوعات پیدا کنیم. بعد از این می توانیم در رزومه اساتید، دنبال تخصصی که می خواهید بگردید. شاید موضوعی که شما به دنبال آن هستید در لیست اصلی وجود نداشته باشد، اما می توانید با دیدن رزومه های مختلف، بهترین استاد را برای خودتان پیدا کنید. بعد از آن از خدمات رایگان این اپلیکیشن برای ارتباط گرفتن با اساتید استفاده کنید و ببینید که کدام یک از آنها پاسخ شما را می دهند. بعد از این، می توانید حسابتان را شارژ کنید و با استادی که انتخاب کردید، تماس بگیرید. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم


مشاوره آنلاین خود را چگونه شروع کنیم؟ 

1) مشاور مورد نظرمان را پیدا کنیم

بخش های مشخصی در تیوترلند قرار دارند که مشاوران در بین آنها دسته بندی شده اند. به عنوان مثال برای سوالات روان شناسی باید به قسمت روان شناسی مراجعه کنید، برای مشاوره تحصیلی یا یادگیری زبان، آموزش های ورزشی و... هم دسته بندی های مشخصی وجود دارد. اگر سوال نرم افزاری، حقوقی یا پزشکی دارید، لازم است که مشاوری پیدا کنید که در مورد سوال شما تخصص دارد. مثلاً فتوشاپ یا اکسل را در رزومه خود نوشته باشد تا بتوانیم در این مورد از او سوال کنیم و…


مقاله مرتبط: معرفی سایت فرانش و مسیر آموزش آنلاین 


2) ساعات خالی او را ببینیم و به او پیام بدهیم

اگر مشاور شما در حال حاضر آنلاین نیست یا این که در ساعت هایی که ذکر کرده، قرار ندارد، می توانید به او پیام بدهید. این پیام ها توسط مشاوران دریافت می شود و چنانچه وقت و فرصت کافی داشته باشند، به شما پاسخ خواهند داد. در این مدت که مشاور برای تماس ویدیویی آماده می شود، شما نیز تصویرها، اسکرین شات ها و... را آماده کنید. 

اگر مشکلتان به گونه ای است که لازم است مدارک یا شواهد خاصی را نشان بدهید، آنها را آماده کنید. اگر قرار است سازتان را آماده کنید، لپ تاپ را روشن کنید، یا گوشی تان را نشان بدهید، قبل از تماس ویدیویی، آنها را دم دست داشته باشید تا در مدت زمانتان صرفه جویی کنید. 


مقاله مرتبط: با مشاوره آنلاین مشکلات رایانه و موبایل، اطلاعات شخصی مان را حفظ کنیم


3) برای تماس ویدیویی، باید حساب خود را شارژ کنید

برای برقراری اولین تماس ویدیویی و بعد از صحبت هایی که بین شما و مشاور رد و بدل شد، حالا می توانید حساب خود را شارژ کنید و تماس بگیرید. حداقل هزینه برای شارژ حساب، 10,000 تومان است که نزدیک به 6:40 دقیقه را کفایت می کند. البته با شارژ کردن بیشتر، می توانید مدت مکالمه خود را نیز افزایش بدهید. اگر تمایل دارید که به صورت طولانی مدت از این سیستم استفاده کنید و مشاوره اول برایتان رضایت بخش بوده است، می توانید قرارهای بعدی مکالمه را نیز هماهنگ کنید و حسابتان را شارژ نگه دارید.


مقاله مرتبط: آموزش تصویری برای هر چیزی که می خواهید


اگر پیاممان توسط مشاور جواب داده نشد چه کار کنیم ؟

به طور عمومی مشاورانی که رتبه و امتیاز بالاتری دارند و نظرات مثبتی از سایر کاربران دریافت نموده اند و یا مشاورانی که مورد تایید تیم تیوترلند هستند (که با علامت تایید صورتی رنگ مشخص شده اند) به طور منظم پاسخگو تیوتی ها می باشند.

احتمال این که مشاور شما در زمانی که شما پیام می دهید، آنلاین نباشد تا جایی باشد که امکان پاسخ دادن نداشته باشد هم وجود دارد. بیشتر مشاوران، فعالیت های دیگری هم دارند و به همین دلیل، ساعت های خالی خود را در پروفایل خود قرار داده اند. اگر در ساعتی که قرار است آنلاین باشند، پیامتان را ارسال کردید و جوابی نگرفتید، می توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. برای این کار، به پشتیبانی اپلیکیشن که در تمام موضوعات قرار دارد، پیام بدهید. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


شروع مکالمه تصویری و مشاوره آنلاین 

پس از افزایش اعتبار، و در زمانی که تیوتر مد نظر شما آنلاین بود، به سادگی می توانید کلید مکالمه تعبیه شده در صفحه مشاور را لمس کنید. با استفاده از دکمه مکالمه، مشاوره آنلاین را شروع کنید. در سمت دیگر، در سوی دیگر ارتباط تلفن مشاور زنگ خورده می خورد  و با تایید تماس از طرف تیوتر مکالمه تصویری آغاز می شود. این مکالمه تصویری بسیار مشابه شباهت زیادی به سایر مکالمات تصویری شما (مانند تجربه استفاده شما از اسکایپ، ایمو و سایر نرم افزار های تماس) دارد. اگر هم علاقه دارید که ترافیک اینترنت کمتری مصرف کنید، می توانید تصویر را قطع کنید و به صورت صوتی تماس را ادامه بدهید.

در نسخه به روز تیوترلند امکان اشتراک گذاری صفحه موبایل هم فراهم شده که از طریق آن می توانید هرآنچه در تمایل دارید از دستگاه خود به مشاور نشان دهید. مثلا یک صفحه Note باز کنید و با دست خط خود مانند یک تخته کلاس برای مشاور نکات لازم را یادداشت نمایید. توجه داشته باشید مشاور شما به اطلاعات شخصی شما دسترسی ندارد و تنها تصویری که شما تمایل دارید را مشاهده خواهد نمود.

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند