به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید! - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,مشاوره-موثر,مشاوره-اینترنتی,آموزش-آنلاین -
به خاطر یک مشکل ساده کارتان را به تعویق نیاندازید

به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید!



در زندگی حرفه ای و مدرن، یادگیری تمام دانش های روز کار ساده ای نیست. خیلی از نرم افزارها هستند که ممکن است هنگام کار کردن با آنها به مشکل بخوریم یا اساساً کار کردن با آنها را بلد نباشیم. همچنین مشکلات شغلی برای کارآفرینان، مشکلات پزشکی، سلامتی، یا حتی گل و گیاه خانگی و وسایلی که در منزل و محل کار از آنها استفاده می کنیم، همه و همه در این فهرست قرار می گیرند. فهرستی که نمی توانیم جز با مشاوره گرفتن، آنها را حل کنیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

یک مشکل کوچک ممکن است باعث شود، تا مدت ها کارمان را لنگ بگذارد، تا جایی که علاقه ای به ادامه کار نداشته باشیم یا از انجام دادنش منصرف بشویم. اما یک مشکل ساده که ممکن است از طریق ارتباط با یک متخصص و مشاور، به راحتی حل بشود، نباید جلوی انجام کارهایمان را بگیرد. با این حال پیدا کردن متخصص در این دنیای مدرن هم کار ساده ای نیست. تیوترلند، تلاش کرده تا این مشکل را تا حد زیادی حل کند.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک برای معلم آنلاین 


 دسترسی به مشاوران تنها با یک کلیک

با استفاده از اپلیکیشن تیوترلند، می توانید به راحتی مشاور مورد نظر خودتان را پیدا کنید و سوال و مشکلتان را بپرسید. شاید جواب سوالی که دریافت می کنید، چندان پیچیده یا بغرنج نباشد و تنها با چند دقیقه صحبت بتوانید تا حد زیادی کارتان را راه بیاندازید. اما دیگر نیازی نیست برای رسیدن به همین جواب ساده، راهی طولانی را طی کنید تا یک متخصص پیدا کنید، با او ارتباط بگیرید، سوالتان را مطرح کنید و جوابتان را بگیرید. همه اینها به سادگی یک کلیک در دسترس هستند.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین با تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد


کدام مشاور بهتر است؟

پیدا کردن مشاور مناسب در تیوترلند به عهده خود کاربران است. ممکن است در ابتدای کار این اپلیکیشن آموزشی، کاربران کمی به مشاوران رای داده باشند و پیدا کردن مشاور مناسب کمی سخت به نظر برسد. اما با گذشت زمان، این روند ساده تر خواهد شد.
همه مشاوران، اطلاعات اصلی و رزومه خود را روی اپلیکیشن قرار داده اند تا در هنگام جستجو، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. اگر کاربران بیشتری با او تماس داشته اند، احتمالاً رتبه مناسبی نیز به او داده شده و نظراتی هم در صفحه کاربری اش نوشته شده است. بنابراین در طول زمان، پیدا کردن یک مشاور مناسب بسیار ساده خواهد بود.


مقاله مرتبط: چه طور استاد مناسب آموزش آنلاین پیدا کنیم؟ 


نقش مخاطب و مشاور می تواند عوض شود

این اپلیکیشن آموزش آنلاین، به همه کاربران کمک می کند که بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند. حتی اگر در نقش معلم در آن ثبت نام کرده باشید، امکان این که از همان نام کاربری بتوانید از دیگر مشاوران در مورد دیگر مسائلی که تخصصی در آنها ندارید سوال کنید. همه ما نقشی در جامعه داریم و در بقیه جایگاه ها ممکن است دانش کافی نداشته باشیم. یک روان شناس ممکن است به مشکل نرم افزاری مواجه شود و یک تکنیسین هم می تواند با مشکلی در آشپزی یا سلامت برخورد بکند. بنابراین در هر نقشی که باشید، می توانید نقش خود را عوض کنید و اطلاعات خود را منتقل کنید یا سوالات خود را بپرسید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی3 + 12 =