خدمات مشاوره تلفنی مانند رایانه کمک چه طور کار می کنند - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزش-آنلاین,مشاوره-تلفنی,رایانه-کمک-تلفنی,رایانه-کمک-آنلاین,رایانه-کمک-با-تلفن-همراه,رایانه-کمک-تلگرام, -
خدمات مشاوره تلفنی مانند رایانه کمک چه طور کار می کنند

خدمات مشاوره تلفنی مانند رایانه کمک چه طور کار می کنند



رایانه کمک اولین شرکتی بود که مشاوره تلفنی را برای راهنمایی به کاربران استفاده کرد. اگر چه موضوع آن بیشتر مشاوره تلفنی به کاربرانی بود که مشکلات رایانه ای داشتند، اما به مرور زمان به مشکلات مربوط به گوشی های تلفن همراه و تکنولوژی های دیگر نیز در خدمات این شرکت ها قرار گرفت. رایانه کمک با هدف کم کردن فاصله فیزیکی و مشکلاتی که در مورد اطلاعات شخصی روی رایانه ها و گوشی های همراه بود، شروع به کار کرد. اما امروزه اپلیکیشن های مشاوره آنلاین زیادی هستند که در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و بعضی از آنها هنوز هم با شماره تماس ثابت فعالیت می کنند. اما چه طور شد که مسیر رایانه کمک و سایت های مشاوره تلفنی به سمت اپلیکیشن های آموزش و مشاوره آنلاین مانند تیوترلند کشیده شد؟ 


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند


رایانه کمک پرچمدار خدمات مشاوره غیرحضوری 

اگر چه سایت های مشاوره تلفنی، با دادن یک شماره 5 یا 12 رقمی، به کاربران خود خدمات ارائه می کردند، اما پایه گذار روشی بودند که امروزه با نام مشاوره غیرحضوری یا مشاوره آنلاین می شناسیم. خدمات 24 ساعته این شرکت به کاربران این امکان را می داد که مشکلات خود را در هر زمانی از شبانه روز، با یک کارشناس در میان بگذارند. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین زبان انگلیسی و دیگر زبان ها | با ویژگی ارتباط مستقیم با معلم خصوصی


از آن جا که اکثر کاربران، اطلاعات حیاتی یا شخصی خود را روی لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و حافظه های خارجی قرار می دهند. بنابراین اگر گوشی یا لپ تاپشان روشن نشود، یا حافظه خارجی به مشکل بخورد، دچار نگرانی زیادی می شوند! همه ما به اطلاعات شخصی مان حساسیم و با وجود اعتماد زیاد، دوست نداریم آنها به دست کس دیگری بیافتند. بنابراین رایانه کمک به کاربران اجازه داد که بدون نگرانی مشکلات خود را به صورت غیرحضوری انجام بدهند و اطلاعاتشان را به جایی دیگر منتقل نکنند. 

چه مشکلات دیگری را می توان با رایانه کمک در میان گذاشت؟! 

گستردگی تکنولوژی باعث شده است که کاربران تسلط کافی به همه بخش های آن نداشته باشند. این عدم آگاهی حتی در بین کاربران حرفه ای وجود دارد که سر و کار زیادی با موبایل و گوشی و رایانه های شخصی و رومیزی دارند. اتفاقاً این کاربران هستند که از این خدمات بیشتر استفاده می کنند. زیرا این موضوع برایشان قابل درک است که همه بخش های تکنولوژی را نمی توان شناخت. و البته که این افراد با دریافت راهنمایی، سریع تر می توانند مشکل را حتی به صورت تلفنی حل کنند. 


مقاله مرتبط: سختی های زندگی یک کارآفرین | تنهایی و استرس و خستگی هایش


آیا همه کاربران مشاوره آنلاین، حرفه ای هستند!؟

ایراد یا نقصی که در مشاوره تلفنی وجود دارد، کارآیی پایین این نوع ارتباط است. در مشاوره تلفنی تنها ابزاری که برای ابراز مشکل و دریافت راهنمایی  داریم. در حالی که اپلیکشین های زیادی به بازار آمده اند که امکان مکالمه ویدیویی را فراهم می کنند و می توان به شکل کامل تری مشکلات را بیان و رفع کرد.


مقاله مرتبط: کمک و مشاوره گرفتن، نشانه اعتماد به نفس است


تیوترلند نیز یکی از این اپلیکیشن ها است که امکان مشاوره آنلاین ویدیویی به همراه پرداخت آنلاین را فراهم می کند. هزینه مکالمه به صورت ثانیه ای محاسبه و از اعتبار کاربر کسر می شود. کاربر برای برقراری تماس، نیاز به 10,000 تومان اعتبار اولیه نیاز دارد. با این اعتبار می توانید هفت دقیقه صحبت کنید که زمان زیادی نیست. در صورتی که مبلغ بیشتری را به اعتبار خود اضافه کنید، و تمایل داشته باشید تا مانده را استرداد کنید به راحتی می توانید آن را پس بگیرید. البته تعداد مشاوران در تیوترلند آن قدر متنوع هست که باز هم احتیاج به تماس داشته باشید و پیشنهاد می کنیم این اعتبار را در حسابتان نگاه دارید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی6 + 3 =