رازهای یک معلم خصوصی آنلاین موفق بودن | چه طور خوب گوش بدهیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور معلم-آنلاین,مشاور-آنلاین,استاد-آنلاین,سیستم-آموزش-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی,تدریس-خصوصی,تدریس-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین,مدرس-آنلاین -
رازهای یک معلم خصوصی آنلاین موفق بودن | چه طور خوب گوش بدهیم

رازهای یک معلم خصوصی آنلاین موفق بودن | چه طور خوب گوش بدهیم



هر حرفه و شغلی، نیاز به داشتن مهارت های مختلفی دارد. بعضی از آنها، مهارت اصلی هستند و به طور آکادمیک قابل آموزش دادن هستند. اما بعضی از مهارت های جانبی که باعث رشد و پیشرفت در کار می شوند، در آموزش های آکادمیک گفته نمی شوند. این مهارت ها هم قابل یاد گرفتن هستند و می توان با کمی دقت بیشتر، موفقیت بیشتری در کار به دست بیاوریم. تدریس خصوصی آنلاین هم یکی از این فعالیت ها است که نیاز به مهارت هایی غیر از تسلط بر یک موضوع دارد. اگر شما هم یک معلم آنلاین هستید، می توانید از این نکات شگفت انگیز استفاده کنید. با تیوترلند همراه باشید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

هنر گوش دادن و شنیدن 

یکی از مشکلاتی که کاربران ممکن است با یک مشاور آنلاین (تیوتر) پیدا کنند، عدم گوش دادن صحیح به مشکل شخص است. برای یک مشاور شاید پیدا کردن راه حل، با همان اولین جمله چندان کار سختی نباشد. زیرا تجربه و تخصص به او کمک می کند که راه حل را سریع تر پیدا کند. اما بهتر است ابتدا به مشکل شخص خوب گوشی کنید تا به این درک برسد شما مشکل را فهمیده اید. وقتی که این اتفاق افتاد، آن وقت کاربر (تیوتی) به شما اعتماد می کند و پاسخ شما را می پذیرد. در غیر این صورت، هرگز موفق نخواهید شد کمکی به کاربر بکنید.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلمان آنلاین به تیوترلند 


توضیح دادن بیشتر کاربر به این دلیل است که می خواهد مطمئن شود مشکلش را فهمیده اید. و تا زمانی که به این حس نرسد، به توضیح دادن ادامه می دهد. بنابراین اگر می‌خواهید که کاربر به توضیح دادنش خاتمه بدهد، فقط یک بار به طور کامل گوش بدهید. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟ 


سوال کردن را از یاد نبرید

شاید بهتر باشد از کاربر سوال هم بکنید. همان جایی که می خواهید جواب را برای کاربر بگویید، قبلش چند تا سوال دیگر در مورد مشکل بپرسید. سوال کردن هم جزو گوش دادن به حساب می آید. وقتی از کسی در مورد مشکلش سوال می کنیم، این حس را انتقال می دهیم که نه تنها در حال گوش دادن هستیم، بلکه ذهنمان هم درگیرش شده است. کاربر در این حالت، اطمینان پیدا می کند مشکلش به خوبی انتقال پیدا کرده و به زودی حل خواهد شد. بنابراین به توصیه های شما با دقت بیشتری گوش خواهد داد.


مقاله مرتبط: با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری باشیم. 


اشتیاق نشان بدهید

اگر قرار است واقعاً به کسی کمک کنید، بهتر است علاقه و اشتیاق خود را از طریق زبان بدنتان منتقل کنید. علاقه نشان دادن، کمک می کند که اعتماد بیشتری ایجاد شود و روند مشاوره با دقت بیشتری جلو برود. اگر کاربر علاقه ای در شما نبیند، احساس می کند که مشکلش هیچ وقت حل نخواهد شد. یا لااقل به وسیله شما حل نخواهد شد. بنابراین داشتن اشتیاق و علاقه، شاید در حل کردن موضوع به کار نیاید. اما حداقل به کاربر این اطمینان را می دهد که شما تمام تلاشتان را انجام خواهید داد.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند