رفع اشکال در سریع ترین زمان ممکن - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور رفع-اشکال,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,یادگیری-آنلاین -
رفع اشکال آنلاین در سریع ترین زمان با تیوترلند

رفع اشکال در سریع ترین زمان ممکن



همه ما در هنگام انجام مشاغل روزانه مان، احتمالاً به مشکلاتی برخورد خواهیم کرد. مشکلاتی که نمی دانیم از کجا سر در آورده اند و چه طور باید برطرفشان کنیم و البته نمی‌توانیم آنها را حل نشده باقی بگذاریم. شروع به جستجو در گوگل می کنیم، اما جواب درستی پیدا نمی کنیم. حتی نمی دانیم مشکلمان را چه طور جستجو کنیم! یعنی این اشکال، آن طوری نیست که فکر می کردیم. و به نظر می رسد که جوابی هم برای این مشکل وجود ندارد! این جاست که نیاز داریم برای رفع اشکال، با یک متخصص صحبت کنیم. تیوترلند این امکان را فراهم کرده است که به صورت ویدیویی و ابزارهای دیگری همچون ارسال اسکرین شات از مشکل و... بتوانیم آن را از راه دور برطرف کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

رفع اشکال از طریق تماس ویدیویی

مطالب و جزوه های آموزشی قرار داده شده روی اینترنت، هر چه قدر هم که کامل باشند، باز هم ممکن است جواب سوال ما در آنها پیدا نشود. حتی ویدیوهای آموزشی، با وجود این که یک موضوع را به طور کامل توضیح می دهند، اما باز هم مبحثی برای ما دارای ابهام باشد. این جا است که دیگر نمی توان به محتوای آموزشی قرار داده شده روی اینترنت اکتفا کرد و نیاز داریم که با خود استاد به صورت مستقیم صحبت کنیم.

دسترسی به متخصصان و مشاوران، از طریق اینترنت چندان کار ساده ای نیست و بیشتر وقت ها، صرفاً یک ای میل یا یک شماره تماس و محل پیدا می کنیم که چندان هم قابل اعتماد نیستند. پس نیاز داریم که راه حل مطمئن تر و سریع تری پیدا کنیم. راه حلی که تیوترلند با امکان برقراری تماس ویدیویی به شما می دهد و می توانید حداقل یک مشاور و کارشناس مناسب برای مشکل خود پیدا کنید.  


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین از گذشته تا به امروز


تیوترلند چه طور کار می کند؟

تیوترلند یک اپلیکیشن ارتباط با متخصصان است که به شما اجازه می دهد به صورت ویدیویی با مشاوران رشته های مختلف، مشکلتان را مطرح کنید. این مشکل می تواند در حد فرمول نویسی اکسل، یک مشکل پزشکی، یا درخواست تدریس خصوصی در یک رشته مشخص باشد. کارشناسان و مشاوران رشته های مختلف در این اپلیکیشن حضور دارند و شما می توانید با انتخاب هر کدام از آنها، سوالات خود را مطرح کنید. برای این کار می توانید با دانلود کردن اپلیکیشن و عضویت در آن، از امکانات تیوترلند استفاده نمایید.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند: ارتباط مستقیم با استاد


از ثبت نام تا تماس ویدیویی

ثبت نام در تیوترلند، بسیار ساده است. شما با وارد کردن ای میل و شماره تماس خود، عضو این اپلکیشین می شوید. یک کد تایید به شماره ای که داده اید ارسال می شود و با وارد کردن این کد، عضویت شما تایید می شود.

بعد از ورود به اپلیکیشن، می توانید کارشناس مورد نظر خود را پیدا کنید و به آن پیام بدهید. ارسال پیام متنی به مشاوران رایگان است. این امکان برای درک متقابل  از پرسش شما، قبل از تماس ویدیویی است. برنامه زمانی متخصصان در کنار پروفایل آنها قرار دارد. رزومه هر کدام از این مشاوران، در کنار پروفایلشان قرار داده شده است تا شما بتوانید با مطالعه آن، مشاور مورد نظرتان را پیدا کنید. 


مقاله مرتبط: می خواهی یاد بگیری؟ یاد گرفتن از طریق تیوترلند


بعد از ارسال متن، می توانید تماس ویدیویی خود را برقرار کنید. 40 ثانیه اول این تماس رایگان است و اگر قبل از پایان این زمان، تماس را قطع کنید، از اعتبار شما کم نخواهد شد. در پایان مکالمه هم می توانید به مشاور خود، رای بدهید و اگر از مشاوره ای که گرفتید، بسیار راضی بودید، آن را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی7 + 5 =