عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند فقط در سه مرحله - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور عضویت-در-تیوترلند,آموزش-آنلاین,مشاوره-آنلاین, -
عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند فقط در سه مرحله

عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند فقط در سه مرحله



در سه مرحله ساده می توانید در تیوترلند عضو شوید و از امکانات آن بهره ببرید. تیوترلند، یک اپلیکیشن آموزش آنلاین است که به امکان ارتباط صوتی و ویدیویی با مشاوران و متخصصان را می دهد. در این اپلیکیشن آموزش آنلاین، مسیر طولانی برخورد با یک مشکل، تا دریافت جواب از متخصص بسیار کوتاه شده است. مهم ترین مشکلی که در تیوترلند حذف شده است، پیدا کردن یک متخصص مورد اعتماد است که بتواند به سوالات پاسخ بدهد. در طرف مقابل هم، مشاوران می توانند بدون این که منتظر حضور دیگران در دفتر کارشان باشند، به صورت آنلاین با مخاطبان خود صحبت کنند و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایند.

مزیت عضویت متخصصان (تیوتر ها) در تیوترلند

هزینه های سرسام آور تبلیغات و مشکلات زیادی که مشتریان و مخاطبان برای دستیابی فیزیکی به متخصصان دارند، مشکلاتی هستند که همه افراد با آن درگیر هستند. همه امکانات ممکن است در مناطق خاصی از شهرها و در شهرهای مشخصی جمع شده باشند و دسترسی مخاطبان مناطق دیگر به آن چندان ساده نباشند. خود متخصصان هم تمایل زیادی دارند که دانششان را با دیگران به اشتراک بگذارند و از این مسیر نیز درآمد داشته باشند. اما معمولاً راهی مطمئن که بتوانند به مخاطبان درست و نیازمند دسترسی داشته باشند، کمتر پیدا می شود.


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلم آنلاین 


به همین دلیل است که ترجیح می دهند راه های ارتباطی محدودی را در اختیار مخاطبان اینترنتی بگذارند. با این حال، همین راه های ارتباطی نیز نشانه از تمایل آنها برای ارتباط با دنیای بیرون دارد. تیوترلند فاصله شما و مخاطبانی که تمایل به استفاده از راهنمایی شما دارند را کمتر و ساده تر می کند.


مقاله مرتبط: مزایای آموزش آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


مزیت عضویت مخاطبان (تیوتی ها) در تیوترلند

یکی از بزرگترین مشکلاتی که برای حل یک مشکل جلوی روی خود می بینیم، پیدا کردن متخصصی است که بتواند مشکل ما را حل کند. با جستجوی بسیار در اینترنت، به یک شماره تماس یا ای میل می رسیم که چندان از آن مطمئن نیستیم. شماره تماس ممکن است قدیمی شده باشد و اگر هم در دسترس باشد، از شما می خواهد که برای حل مشکل، نیاز به حضور فیزیکی است. درصد پایینی هم وجود دارد که از طریق ای میل بتوانید به جواب مورد نظرتان برسید و پاسختان را به موقع دریافت کنید. اینها، مشکلات اولیه برای پیدا کردن یک متخصص و مشاور برای مشکلمان است.

مشکل بعدی، حضور فیزیکی است. همه شهرها دارای امکانات یکسان نیستند و در همه مناطق، به همه امکانات دسترسی وجود ندارد. بنابراین حتی اگر مشاور مورد نظرتان را پیدا کرده باشید، دسترسی فیزیکی به یکدیگر ندارید. شما آمادگی پرداخت هزینه برای این کار را دارید، اما امکان پرداخت هزینه و دریافت خدمات را ندارید. همچنین در نظر دارید تا هزینه ای که پرداخت می کنید عادلانه و منصفانه و به تناسب زمان بهره مندی شما منظور گردد.


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ 


تیوترلند تمام این مسیرها را کوتاه کرده است و همان طور که مشاور و مخاطب انتظار دارند، می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و مشکل را تا حدی کنترل و یا حل کنند. مسیر طولانی رسیدن به متخصص و دریافت خدمات کوتاه شده است. 

مسیری طولانی برای دریافت خدمات  که اگر قرار باشد برای یک متخصص دیگر، طی کنیم بعد از مدتی عذاب آور خواهد شد. شاید به نظر برسد که پیدا کردن متخصص دوم کار ساده ای است، اما مشکلاتی که برای پیدا کردن متخصص اول داشته ایم، باز هم تکرار می شوند. اگر راهی باشد که برای پیدا کردن متخصص، مسیری کوتاه تر را طی کنیم، احتمالاً مشکلات بیشتری را می توانیم حل کنیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی15 + 1 =