مشاوره فناوری اطلاعات | آشنایی با دنیایی جدید بدون متخصصان امکان پذیر نیست - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-فناوری,مشاوره-اطلاعات,انتقال-اطلاعات,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,آموزش-آنلاین,آموزش-اینترنتی, -
فناوری اطلاعات | آشنایی با دنیایی جدید بدون متخصصان امکان پذیر نیست

فناوری اطلاعات | آشنایی با دنیایی جدید بدون متخصصان امکان پذیر نیست



فناوری اطلاعات یکی از شاخه‌های جدید علم روز است که هنوز خیلی از مردم هستند که اطلاعات کافی در مورد آن ندارند. تا به حال هنگام استفاده از فتوشاپ یا مایکروسافت اکسل به مشکلی برخورد نموده اید که شما را وادار کرده تا به یکی از دوستان متخصص تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بگیرید؟ آیا این دوستان همیشه آماده پاسخگویی هستند؟ کار کردن با نرم افزارهای مختلف، اگرچه نیاز به دانش بالایی ندارند، اما باز هم نکته هایی هستند که شاید دانستنشان کمک زیادی به کاربران بکند. نرم افزارهایی از جمله طراحی، برنامه نویسی وب و اپلیکیشن، مجموعه آفیس، و برنامه‌های دیگر، همگی ساده و در عین حال پیچیده هستند. بنابراین مشاوره آنلاین با یک مشاور و کارشناس، می تواند مسیر ما را تا حد زیادی کوتاه کند. یکی از این راه ها می تواند دریافت مشاوره آنلاین از طریق اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند باشد.

کانال تلگرام اپلیکیشن مشاوره آنلاین

مشاوره ای برای استفاده ساده تر از فناوری اطلاعات و تکنولوژی های جدید 

پیشرفت و عقب نیافتادن از سرعت بالای تکنولوژی، می تواند یکی از دغدغه های شغلی باشد. کار کردن با نرم افزارهای مختلفی که ارائه می شود، از نرم افزارهای ساده ای مانند مجموعه آفیس گرفته، تا نرم افزارهای کاربردی و پیچیده تری مانند هلو و... که برای فعالیت های روزانه استفاده می شوند، می تواند برای هر کسی پیچیده بشود؛ البته اگر با عملکرد و کاربرد آنها چندان آشنا نباشیم. 


مقاله مرتبط: مشاوره تحصیلی درست | ویژگی های یک مشاور تحصیلی خوب 


معمولاً جستجو کردن در مورد این نرم افزارها، چندان ساده نیست. حتی نمی دانیم چه چیزی می خواهیم و چه طوری می خواهیم آن را انجام دهیم و چه کلماتی را باید در گوگل جستجو کنیم! اما وقتی با یک متخصص صحبت می کنید، راهی ساده تر و البته سریع تر را به ما ارائه خواهد داد. این مشکلات، می توانند ساده تر از آن چیزی که حتی تصورش را می کنیم حل بشوند.


مقاله مرتبط: رفع اشکال آنلاین در سریع ترین زمان 


فرصتی برای یادگیری سریع در تیوترلند 

پیدا کردن راه حل یک موضوع از روش های عادی مانند جستجو در گوگل یا پرسیدن از همکاران، همیشه کارساز نیست. بعضی وقت ها هم راه حل مشکل به سادگی پیدا نمی شود. این جاست که باید با یک متخصص صحبت کنیم و در مورد مشکلاتی که داریم با او صحبت کنیم. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


چه طور از تیوترلند استفاده کنیم؟! 

با دانلود کردن این اپلیکیشن از طریق مایکت و یا دیگر استور ها، می توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید. ثبت نام کردن در این اپلیکیشن بسیار ساده است. کافی است که شماره موبایل و ای میل خود را وارد کنید، و یک کد چهار رقمی را دریافت کنید تا حساب کاربری شما فعال شود. لازم نیست در همان ابتدا، نقش خود را بین استاد یا دانش آموز انتخاب کنید. زیرا امکان جابه جایی آسان بین این نقش ها وجود دارد.  

اپلیکیشن مشاوره کنکور تیوترلند

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی3 + 7 =