مرکز مشاوره آنلاین را در جیب خود بگذارید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مرکز-مشاوره,مرکز-مشاوره-آنلاین,مشاوره-آنلاین, -
مرکز مشاوره آنلاین را در جیب خود بگذارید

مرکز مشاوره آنلاین را در جیب خود بگذارید



اگر شما هم جزو عاشقان تکنولوژی باشید، احتمالاً تلاش کرده اید که برای مشکلتان، از اینترنت کمک بگیرید. با این حال، پیدا کردن مطلبی که به طور کامل بتواند مشکل ما را حل کند، کار ساده ای نیست. اکثر مطالبی که منتشر می شوند، عمومی هستند و در مورد مشکلاتی است که به صورت متداول ممکن است پیش بیاید. مشکلاتی که ممکن است در حین کار کردن در حوزه های مختلف اتفاق بیافتد، مشکلات خاص هستند و احتمالاً به فکر کسی نرسیده تا آنها را منتشر کند. مسائلی که می تواند برای هر کسی متفاوت باشد. مخصوصاً در مورد مسائل روان شناختی، پزشکی، حقوقی، ورزشی، و... که مسائل خاصتر هستند، لزوم مشورت با یک متخصص بیشتر احساس می شود. با تیوترلند همراه باشید تا بیشتر در مورد یک مرکز مشاوره آنلاین و ویژگی های آن بدانیم.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کارتان را به تعویق نیاندازید


مرکز مشاوره چه کمکی به ما می کند؟ 

هر مرکز مشاوره ای، به دنبال این است که مشکل مراجعانش را به صورت خاص بشنود و حل کند. صحبت کردن با یک مشاور، به صورت سوال و جواب است و مشاور تلاش می کند سوالاتی را بپرسد که به اصل موضوع نزدیک تر شود. سوالاتی که شاید به ذهن  مراجع نرسد و بدون این که بداند، به آن بی توجه بوده است. این بی توجهی یا ناآگاهی از جنبه های مختلف یک موضوع، باعث کج فهمی و شکست خوردن در حل مشکل می شود. 


مقاله مرتبط: آموزش آنلاین مدرن را بهتر بشناسیم


صحبت کردن با یک مشاور، مزیت بزرگ دیگری هم دارد. مراجع می تواند تا جایی که ممکن است در مورد مشکلش صحبت کند و این اطمینان را پیدا کند که سوالش را توانسته به طور کامل بیان کند. این اطمینان باعث می شود که به جوابی که دریافت می کند، بیشتر اعتماد کند. البته این مزیت، می تواند عیب هم باشد. زیرا اگر مراجع احساس کند که مشکلش توسط مشاور فهمیده نشده است، احتمال این که احساس ناکامی کند، بالا خواهد بود. احساسی که هنگام جستجو در اینترنت ممکن است به ما دست بدهد. زیرا ما صرفاً به دنبال پیدا کردن راه حلی مناسب برای سوالمان هستیم!  


مقاله مرتبط: با آموزش آنلاین به پیشرفت شغلی خود کمک کنید 


مرکز مشاوره آنلاین چه کمکی به ما می کند؟ 

پیدا کردن مشاوری که به کار ما بیاید، چندان کار ساده ای نیست. این مشکل در هنگام دریافت مشاوره تلفنی بیشتر احساس می شود. اگر چه مشاور تلفنی با مراجع خود، در مورد توانایی ها و رزومه اش صحبت می کند، اما این اتفاق بعد از تماس می افتد. در حالی که در مشاوره آنلاین، کاربر می تواند قبل از برقراری مکالمه، رزومه مشاوران مختلف را مطالعه و از بین آنها انتخاب کند.


مقاله مرتبط: چه طور از مشاوره آنلاین کسب درآمد کنیم؟ 


در تیوترلند، شما بعد از این که رزومه مختصر افراد را خواندید، می توانید برای آنها در مورد سوالی که دارید، یک پیام مختصر بفرستید. در این صورت، مطمئن می شوید که مشکل شما توسط مشاور حل خواهد شد و جواب آن را دریافت خواهید کرد. همچنین برای دریافت مشاوره، نیازی به مراجعه فیزیکی نیست و از همان جایی که کاربر حضور دارد، مشاوره انجام خواهد شد. 

همکاری با تیوترلند به عنوان مشاور آنلاین 

اگر علاقه مندید که به عنوان مشاور آنلاین در حوزه های مختلف با تیوترلند همکاری کنید، می توانید رزومه خود را برای ما ارسال کنید. شرایط همکاری، مدارک مورد نیاز و راه های ارتباطی در لینک زیر برای شما شرح داده شده است.


مقاله مرتبط: فرصت استثنایی جذب معلم آنلاین و کسب درآمد به صورت آنلاین 


در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، می توانید با عضویت در کانال تلگرام تیوترلند یا هر یک از شبکه های اجتماعی، از اخبار و مطالب آموزشی ما استفاده نمایید. همچنین خود شما نیز می توانید برای توضیح بیشتر در مورد کارتان، برای ما مطلب بنویسید تا به صورت اختصاصی در وبلاگ سایت، منتشر شود و شما را به عنوان مشاور معرفی نماید. همین الان، برنامه آموزش آنلاین را از طریق لینک زیر، روی گوشی خود نصب کنید و مشاوره و آموزش آنلاین را شروع کنید. 
 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 




سوال تصادفی12 + 11 =