مزایای استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-پزشکی,مشاوره-سلامت,مشاوره-پزشکی-آنلاین,مشاوره-آنلاین-پزشکی, -
مزایای استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین

مزایای استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین



حادثه خبر نمی کند. هیچ کدام از ما نمی دانیم که چه زمانی مریض می شویم و چه زمانی ممکن است نیاز به دکتر و خدمات پزشکی پیدا کنیم. زمانی که دچار یک مصدومیت فیزیکی یا بیماری خاص دیگری می شویم، این موضوع بیشتر به چشم می آید. سرددردها، دل دردها، مشکلات گوارشی، درد آپاندیسیت و... دردهایی که در نقطه های مختلف بدن حس می کنیم، همه بی خبر می آیند. با این حال چه دلایلی وجود دارد که به جای مراجعه به پزشک، از مشاوره پزشکی آنلاین استفاده کنیم!؟ در حالی که خدمات پزشکی در یک مطب در دسترس هستند. با تیوترلند همراه باشید تا ضعف و قوت های هر دو روش را بررسی کنیم.  

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: موضوعات مشاوره آنلاین در تیوترلند را می شناسید؟


بعضی از نقطه ضعف های رفتن به کلینیک

مراکز خدمات اورژانس و درمانگاه های عمومی، محل هایی هستند که مردم عموماً برای دریافت خدمات پزشکی به آنها سر می زنند. وقتی به این مراکز سر می زنیم، سابقه بیماری، توانایی بدنی یا مشکلات ناشی از آن سوال نمی کنند. صرفاً تلاش می کنند که از امکانات و راه حل های در دسترس برای بیمار استفاده کنند.

یکی دیگر از بزرگترین مشکلات حضور در درمانگاه ها، انتظار برای رسیدن نوبت است. محدودیت های ناشی از پزشکان حاضر در درمانگاه و تعداد بالای مراجعین باعث می شود که خدمت رسانی به کندی انجام شود. مخصوصاً اگر روزهای آخر هفته به این مراکز سر بزنید که تعداد بیماران بیشتر از حدی است که تصورش را می کردید.


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند


این فشار کاری به بیماران بعضی از بیمارستان ها فشار وارد می کند تا در جایی دیگر بستری شوند. یا حتی بیماران شهرهای دور، برای گرفتن خدمات درمانی بهتر باید به شهرهای بزرگتر سفر کنند. همه این دشواری ها را به علاوه هزینه ای که باید برای سفر کردن، سکونت در یک شهر دیگر و... صرف شود را باید در نظر گرفت.  به خصوص اگر بخواهید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، این مشکلات بیشتر نیز خواهد شد. 

با این حال، اگر گزینه سفر را حذف کنیم، انتظار در صف های طولانی درمانگاه های عمومی و اورژانس بیمارستان ها را نیز باید به آن اضافه کرد. فشار روانی حاصل از انتظار در این سالن ها می تواند در بدتر شدن حال بیمار نیز تاثیرگذار باشد.  سالن های شلوغ انتظار، بیماران را آسیب پذیرتر می کند. 


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت


مزایای پزشک آنلاین  

مشاوره آنلاین پزشکی و خدمات آنلاین، بسیاری از این معایب را نسبت به حضور در مراکز درمانی و درمانگاه ها ندارد. مشکلاتی که ناشی از انتظار سالن های شلوغ و پر استرس این مراکز است. مزایای دیگر مشاوره آنلاین پزشکی را نیز با هم مرور می کنیم.

 
عدم محدودیت مکانی

نیازی به سفر کردن از شهرهای دور نیست. با خدمات مشاوره آنلاین پزشکی، دیگر نیازی نیست که قدم به راه ناشناخته ای بگذارید و مسیری طولانی را صرفاً برای دسترسی به یک متخصص طی کنید. شما به راحتی می توانید با یک متخصص صحبت کنید و مشکلات پزشکی خود را از درون خانه با او مطرح کنید. اگر خدمات پزشکی در شهر شما بسیار کم است، می توانید با تماس ویدیویی آنلاین مشکلات را به طور کامل با دکتر مطرح کنید. 


مقاله مرتبط: با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری باشید


قابلیت تشخیص بیماری 

با وجود اینترنت، به نظر می رسد که پیدا کردن دلیل یک بیماری و نشانه های آن، چندان کار سختی نباشد. اما با این حال، مسائل پزشکی، پیچیدگی های خاص خودش را دارد و ممکن است یک سردرد ساده، نشانه یک بیماری خاص دیگر باشد که حتی به فکرمان هم خطور نکند. بنابراین جستجو در اینترنت، بیشتر از این که کمک کننده باشد، گیج کننده خواهد بود.

خواندن مطالبی که روی اینترنت نوشته شده است، اطلاعات مفیدی به شما می دهد، اما آیا همه اطلاعات در این مقاله ها وجود دارند؟ این اطلاعات به شما کمک نخواهند کرد که علت اصلی بیماری را پیدا کنید و بهتر است برای تشخیص صحیح و کامل، با یک پزشک متخصص صحبت کنید. یک نشانه برای تشخیص یک بیماری کافی نیست و نمی تواند کامل باشد. 


مقاله مرتبط: چه طور از ایده به عمل برسیم


در بهترین حالت، تشخیص نادرست باعث خواهد شد که نتیجه نگیرید. اما اگر این رویه ادامه پیدا کند، احتمال این که خطرساز شود بیشتر است. مشاوران آنلاین پزشکی، به شما کمک می کنند که قدم به قدم، نشانه های بیماری را بررسی کنید و دلیل اصلی مشکلتان را پیدا کنید. با یک تشخیص درست، شما دچار دردسر کمتری خواهید شد و مدت زمان بیشتری را می توانید تحمل کنید تا به خدمات درمانی فیزیکی دسترسی پیدا کنید. 

هزینه کمتر برای یک راه حل

گاهی وقت ها برای دسترسی به یک متخصص، نیاز است که هزینه بالایی صرف کنیم. دکترهای زیادی را ویزیت کنیم تا دست آخر به چیزی که می خواهیم برسیم. هزینه های ویزیت یک دکتر را به هزینه های رفت و آمد نیز اضافه کنید تا ببینید صرفاً برای تشخیص یک بیماری، چه قدر هزینه کرده اید. در حالی که مشاوره آنلاین پزشکی کارآمد  و ارزان است و می توانید با پزشکان بیشتری در مدت زمان کمتری صحبت کنید؛ اگر چه نیازی به این کار نیست.  


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


روند ساده و راحت 

با نصب کردن اپلیکیشن تیوترلند روی گوشی خود، به سادگی می توانید عضو شوید و مشاوره دریافت کنید.  یک پزشک آنلاین در صورت تشخیص بیماری، می تواند به صورت آنلاین دستورات پزشکی را برای شما بگوید و نسخه ای نیز برای شما تجویز کند. با تماس ویدیویی این امکان وجود دارد که به سادگی با پزشک خود صحبت کنید و مشکلات خود را در میان بگذارید و پزشک هم دارو و دستورات پزشکی را تجویز کند. در صورت نیاز هم، می تواند توصیه کند که به یک بیمارستان یا درمانگاه مراجعه کنید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی3 + 10 =