مزایای کلیدی استفاده از اپلیکیشن تدریس خصوصی - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور تدریس-خصوصی, مشاوره-آنلاین, پرسش-و-پاسخ -
مزیت-کلیدی-استفاده-از-اپلیکیشن-تدریس-خصوصی

مزایای کلیدی استفاده از اپلیکیشن تدریس خصوصی



با پیشرفت انسان مدرن، راه و رسم زندگی نیز تا حد زیادی تغییر کرده. این تغییرات در هر شاخه‌ای از زندگی بشر قابل مشاهده است. یکی از این شاخه‌های بسیار مهم تحصیل است. تحصیل در دنیای فوق مدرن امروزی با آنچه به عنوان تحصیل سنتی می‌شناسیم فرق فاحشی دارد. کلاس‌های درس امروزه دارای سیستم و تکنیک‌های آموزشی جدید، تکنولوژی روز و حتی رشته‌های متفاوت بسیاری است.

آنچه که تا امروز در آموزش تاکید بر آن بود، آموزش حضوری و تک به تک معلم با دانش‌آموز بود. اما امروزه با ابزارهای نوین و همچنین بررسی بازخورد و نتایج بدست آمده از آن‌ها ثابت شده است که آموزش آنلاین می‌تواند به سادگی این موضوع را پوشش دهد بدون اینکه نیاز فیزیکی معلم در کنار دانش‌آموز لازم باشد. به همین دلیل آمار بدست آمده نشان می‌دهد که هر روزه استفاده از انواع اپلیکیشن‌ تدریس خصوصی و دوره‌های آنلاین آموزشی بیشتر می‌شود. هرچند بسیاری از والدین نتوانسته‌اند به این سیستم نوین اعتماد کنند. با تیوترلند همراه باشید و

در ادامه سه مزیت استفاده از اپلیکیشن تدریس خصوصی را بررسی می‌کنیم.

1.     آموزش با اپلیکیشن تدریس خصوصی در هر زمان و هر مکان!

همانطور که می‌دانید برای استفاده بردن از کلاس‌های آموزشی لازم است که در زمان و مکان مشخصی حضور پیدا کنید. این الزام برای بسیاری آنچنان هم راحت نیست. و چه بسا هزینه‌های بسیاری را هم باید متحمل شد. اما با اپلیکیشن تدریس خصوصی می‌توانید در هر مکان و زمانی که برایتان امکان‌پذیر است درس‌های خود را ادامه دهید. به این ترتیب نیازی نیست در سرمای زمستان یا گرمای طاقت‌فرسای تابستان مسیر‌های طولاین را برای رسیدن به کلاس‌های خود طی کنید.

تنها چیزی که شما احتیاج دارید یک کامپیوتر یا گوشی همراه و دسترسی به اینترنت است. به این ترتیب می‌توانید هر مقدار درسی که می‌خواهید در هر موضوعی که به آن علاقه دارید را بگیرید. حتی ممکن است خواندن درس‌هایتان در محیط گرم و راحت خانه با یک اپلیکیشن تدریس خصوصی تا یک کلاس سرد، بی‌روح و شلوغ دلپذیرتر هم باشد.

حال اگر شما مادر چند کودک باشید می‌بینید که با اینکار چقدر در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و حتی فرزند شما هم بدون اینکه وقت خود را برای طی مسیر کلاس و خسته کردن خود هدر دهد می‌تواند در خانه همان مقدار اطلاعات را کسب کند. اگر هم شما یک آدم شاغل هستید که با استفاده از اپلیکیشن تدریس خصوصی مشغول گذراندن دوره‌هایی خاص هستید از این طریق می‌توانید درس خواندن خود را مطابق با برنامه‌های فشرده‌ی خود هماهنگ کنید. بدون اینکه دغدغه کمبود زمان داشته باشید.


مقاله مرتبط: مثل یک موسسه آموزشی آنلاین به کمک شما می آییم


2.     راحتی بیشتر دانش‌آموزان

اینکه تدریس تک به تک دانش‌آموز و استاد جزو کارآمدترین تکنیک‌های آموزشی است اثبات شده است. یک استاد می‌تواند با ابراز احساسات و تفکرات خود مشوق دانش‌آموز باشد. با این حال دانش‌آموزان بسیاری به علت ترس یا خجالت از پرسیدن سوال در مواردی که دچار مشکل هستند در کلاس سرباز می‌زنند. با این حال سوال پرسیدن از کسی که به صورت مستقیم او را نمی‌بینید می‌تواند بسیار راحت‌تر باشد اینطور نیست؟ بسیاری از افراد درباره درس خواندن با اپلیکیشن تدریس خصوصی اعلام کرده‌اند که پرسیدن سوال‌ از این طریق برای آن‌ها بسیار ساده‌تر است و می‌توانند با خیال راحت هر مشکلی که دارند را برطرف کنند بدون اینکه از ضعف خود در مقوله‌ی مورد نظرشان احساس تحقیر یا شرم کنند.

استفاده از آموزش‌های آنلاین همچنین این اجازه را به دانش‌آموزان می‌دهد که خودشان بیشتر به دنبال پیدا کردن پاسخشان باشند. دسترسی به اینترنت امکان یافتن پاسخ را برای دانش‌آموزان بسیار کرده است. این منبع اطلاعات عظیم حتی می‌تواند بیشتر از اطلاعات یک شخص مفید باشد.


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد


3.     اطلاعات به‌روز

در اینکه دانش معلمان بالا است کسی شکی ندارد. اما به روز کردن این اطلاعات برای بسیاری از معلمان کار ساده‌ای نیست. با توجه به مشغله کاری و زمان اندکی که برای کارهای شخصی خود دارند نمی‌توان انتظار داشت که معلمان بتوانند به این حجم از اطلاعات جدید دسترسی داشته باشند. با این حال این مورد در اپلیکیشن تدریس خصوصی رفع شده است. بیشتر دوره‌های آموزشی آنلاین بر مبنای آخرین اطلاعات روز ارائه می‌شوند. به‌طوری که دانش‌آموز بتواند همگام با عصر و دوره‌ی خود پیش برود نه تنها با اطلاعاتی قدیمی که ممکن است بسیاری از آن‌ها نیز به دست، تحقیقات و دست‌آوردهای فراوان هر روزه منسوخ شده باشند.

تیم تولید محتوا تیوترلند


با موضوعات تیوترلند آشنا شوید: مشاوره تحصیلی





سوال تصادفی1 + 11 =