مسیر سایت لیندا و آموزش آنلاین به کجا ختم می شود - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور سایت-آموزشی,سایت-آموزش-آنلاین,آموزش-ویدیویی-آنلاین,ویدیوهای-آموزش-آنلاین,سایت-آموزشی,سایت-مشاوره-آنلاین,توتوریال,مطلب-آموزشی,جذب-مدرس-آنلاین,استخدام-مدرس-آنلاین,مدرس-آنلاین,سایت-تدریس,فرانش-چیست؟,لیندا-چیست؟, -
مسیر سایت آموزش آنلاین لیندا به کجا ختم می شود

مسیر سایت لیندا و آموزش آنلاین به کجا ختم می شود



 کمتر کسی است که با آموزش آنلاین و تکنولوژی سر و کار داشته باشد و سایت لیندا را نشناسد. یک سایت پر از ویدیوهای آموزش آنلاین که توسط یک خانم به نام لیندا واینمن راه اندازی شده است. این سایت، با سرمایه ای بسیار اندک و نزدیک به 35 دلار شروع به کار کرد و درحال حاضر با قیمت 1.5 میلیارد دلار توسط سایت معتبر لینکدین خریداری شده است. این دو سایت، به جز تشابه اسمی، فعالیتی هم‌راستا نیز دارند. لینکدین یک سایت کاریابی و معرفی افراد است و لیندا هم به دیگران آموزش می دهد تا کار بهتری پیدا کنند. بنابراین این دو سایت، به بهبود مشاغل و کسب و کار کمک می کنند. اما آیا با خریده شدن لیندا توسط لینکدین، این مسیر ادامه پیدا نمی کند؟ و این سوال مطرح است که لیندا، چه راهی را در مسیر تکنولوژی باز کرده است!؟ با تیوترلند همراه باشید تا در مورد لیندا بیشتر بدانیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: تیوتر و tutorial  چیست و چرا نام تیوترلند را انتخاب کرده ایم؟


لیندا واینمن و ایده راه اندازی سایت لیندا

لیندا واینمن یک طراح وب بود که دانشش را به صورت تجربی به دست آورده بود و می خواست راه حلی پیدا کند که بتواند جواب سوالات بی شمار کاربرانش را بدهد. ایده ای که اول به ذهنش رسیده بود، اصلاً شبیه به داشتن سایت نبود. او می خواست، کتابی پیدا کند که این مراحل را گام به گام توضیح داده باشد. اما وقتی به کتابفروشی مراجعه کرد، متوجه شد که کتاب‌هایی که در این زمینه منتشر شده اند، به زبانی سخت و تخصصی هستند و یاد گرفتن آنها برای کسانی که دانش متوسطی دارند، امکان پذیر نیست.


مقاله مرتبط: سایت فرانش چه طور آموزش آنلاین و یادگیری را ساده کرد!؟ 


اولین ایده برای رسیدن به هدفش، به بن بست خورد! در حقیقت کتاب یا جزوه ای وجود نداشت که بتواند از روی آن، مراحل طراحی وب را به دیگران توضیح بدهد و حالا مجبور بود که خودش، این کار را انجام بدهد. او نام خودش را به عنوان دامنه سایت انتخاب کرد و کاری را شروع کرد که به نظرش لازم بود. او هیچ ایده ای نداشت که کاری بزرگ انجام دهد. صرفاً به نظر جایی قرار گرفته بود که باید باشد.

آموزش های لیندا به صورت آموزش ویدیوی آنلاین 

لیندا واینمن خودش را شیفته و مشتاق تکنولوژی نمی داند. او صرفاً می دانست و می خواست منتقل کند. کاری که همه کسانی که دانشی دارند، علاقه مندند که انجام بدهند. او ابتدا کتابی جدید برای طراحی وب نوشت که زبانی ساده و عامه فهم داشت. به همین دلیل کتاب «طراحی گرافیک های تحت وب» با وجود غیرتخصصی بودن، یک مرجع غیرفنی به حساب می آمد و محبوبیتی بالا به دست آورد. 


مقاله مرتبط: پنج مزیت سیستم آموزش آنلاین و یادگیری بدون این که از خانه تان تکان بخورید!


در ادامه، برای ارتباط با کاربران، سایتی راه اندازی کرد که از طریق آن بتواند پاسخ آنها را بدهد. ایده آموزش آنلاین هم از همین سایت شروع شد. ابتدا دوره های آموزش آنلاین برگزار می شدند و افراد زیادی بودند که مجبور بودند برای دوره بعدی صبر کنند. تا این که برای رفع این مشکل، در روزگاری که هنوز یوتیوبی نبود و ویدیوی چندانی وجود نداشت، لیندا پایه گذار روشی شد تا آموزش ساده و کاربردی را فراگیر کند.

مسیر لیندا با مشاوره آنلاین ادامه دارد 

اگر شما هم جزو کسانی باشید که از ویدیوهای لیندا استفاده کرده اید، می دانید که آموزش های این سایت، کاربردی و مناسبند. استادان آنلاین این ویدیوها، همگی روشی را به کاربر آموزش می دهند که بتواند به سادگی موضوع را درک و از آن استفاده کند. درست برخلاف کتاب های تخصصی که تمام تلاششان، معتبر و قابل ذکر بودن است، این ویدیوها، سعی می کنند کاربردی باشند.


مقاله مرتبط: خدمات مشاوره تلفنی مانند رایانه کمک چه طور کار می کنند


لیندا، مسیری را پایه گذاری کرد که کاربران برای یادگیری از اینترنت استفاده کنند. با گذشت زمان، سایت هایی مانند فرانش و... نیز در ایران با این روش شروع به فعالیت کرده اند. اما هر چه قدر هم که ویدیوهای لیندا، خوب و کاربردی باشند، باز هم نیاز به ارتباط با استادها و مشاوران آنلاین حس می شود. بنابراین نیاز به روشی است که کاربران بتوانند برای رفع اشکال، با یک مشاور  آنلاین صحبت کنند. روشی که چندان گران نباشد و مسیر یادگیری را برای کاربر مشخص کند. 


مقاله مرتبط: مشاوره تلفنی چه ضعف هایی دارید که مشاوره آنلاین آن را رفع کرده است


تیوترلند، این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید به صورت آنلاین با مشاوران مختلف صحبت کنید و رفع اشکال نمایید. این ویژگی برای کسانی که از دیگر شیوه های آموزشی استفاده می کنند کاربرد بیشتری دارد. زیرا می توانند آموزش های خود را تکمیل کنند. با این حال، برای آموزش آنلاین هم از این شیوه می توانید استفاده کنید. 

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند


  




سوال تصادفی10 + 9 =