مشاوره آنلاین سلامت و پزشکی | درباره مشاوره سلامت آنلاین و ویژگی هایش - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور
مشاوره آنلاین سلامت و پزشکی | درباره مشاوره سلامت آنلاین و ویژگی هایش

مشاوره آنلاین سلامت و پزشکی | درباره مشاوره سلامت آنلاین و ویژگی هایش



مشاوره پزشکی و سلامت، یکی از پرطرفدارترین انواع مشاوره آنلاین است. برای خیلی از کاربران، دسترسی به پزشکان مختلف میسر نیست و برای مشاوره گرفتن از یک متخصص، می توانند از روش آنلاین استفاده کنند. در برخی موارد ممکن است بروز یک سری علایم در بیمار، باعث نگرانی همه افراد خانواده خواهد شد. در این گونه موارد نیاز است که قبل از هر اقدامی، با یک مشاور آنلاین تماس بگیرید و سوالات خودتان را مطرح کنید. تیوترلند این مسیر را ساده تر کرده است و شما با دانلود این اپلکیشن آموزش آنلاین، می توانید با چند اشاره، به یک متخصص دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره ای برای سلامتی بهتر 

سلامتی، بزرگترین نعمتی است که خدا به انسان داده است و تا وقتی به خطر نیافتاده، شاید چندان به آن فکر نکرده ایم. در مورد سلامتی و حفظ آن، هر روز باید تلاش کنیم و گهگاهی چکاپ کردن کامل بدن، می تواند کمک زیادی به حفظ سلامتی در طولانی مدت داشته باشد.


مقاله مرتبط: رایانه کمک تا تیوترلند | سرگذشت مشاوره غیرحضوری 


با این حال، به جای مصرف خودسرانه دارو و استفاده از خوددرمانی، گهگاهی بهتر است که از یک مشاور آنلاین، در مورد مشکلاتمان صحبت کنیم. بسیاری از بیماری هایی که اسم ترسناکی دارند، ممکن است با یک سردرد، دل درد یا بی حالی ساده باشد. منشأ بعضی از این مشکلات هم می تواند مسائل روحی روانی باشد که با یک مشاور روانشناس آنلاین می توانید مطرح کنید. 


مقاله مرتبط: مشاوره آنلاین در تیوترلند و تفاوت آن با مشاوره تلفنی 


مشاوره تغذیه و تناسب اندام 

مشاوره تغذیه و تناسب اندام آنلاین  برای کسانی که می خواهند رژیم تغذیه و تناسب اندام بگیرند، می توانند از یک متخصص تغذیه یک رژیم غذایی دریافت کنند. برای این کار احتمالاً باید اطلاعات لازم مانند قد، وزن، سن و شاخص توده بدنی یا BMI را به متخصص خود بدهید. در این صورت، میزان اضافه وزن یا کمبود وزنتان مشخص خواهد شد. از آن جا که متخصص شما به صورت آنلاین با شما در ارتباط است، دیگر تنبلی های ناشی از رفت و آمد دوباره به مطب و... را ندارد و هر زمان که خواستید می توانید با مشاور تغذیه آنلاین خود تماس بگیرید و از روند رژیم خود  مطلع شوید. 

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند 
 


دسته بندی :بهداشت و سلامت



سوال تصادفی12 + 1 =