مشاوره آنلاین می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین, تدریس-خصوصی-از-راه-دور, سبک-یادگیری, رفع-اشکال, یادگیری-آنلاین -
مشاوره آنلاین می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد

مشاوره آنلاین می تواند اعتماد به نفس را افزایش دهد



یکی از دلایل اصلی که باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود، ترس از روبرو شدن با مشکل است. این ترس باعث می شود که از ادامه راه صرف نظر کنیم و پا پس بکشیم. درحالی که اگر این اطمینان را داشته باشیم که راهی مطمئن برای حل مشکلمان پیدا خواهد شد، این اتفاق نخواهد افتاد. وقتی اطمینان داشته باشیم که راه حل مشکلاتمان را در مسیر پیدا خواهیم کرد، احساس اعتماد به نفس بیشتری نیز خواهیم داشت. با تیوترلند همراه باشید تا بیشتر در مورد اعتماد به نفس و ارتباط آن با مشاوره آنلاین بدانیم.

 

اعتماد به نفس چه طور ایجاد می شود؟

تصور عمومی در مورد اعتماد به نفس این است که برای انجام کارهایی که بلدیم، به خودمان اطمینان کافی داشته باشیم. اما در حقیقت اعتماد به نفس به این معنا است که برای کارهایی که در آن مهارتی هم نداریم، به خودمان اطمینان داشته باشیم. مثال واضح تری برای درک بهتر می زنیم. تصور کنید که شما یک متخصص نرم افزار هستید.

اگر به شما یک پروژه ساده پیشنهاد بشود و شما انجام بدهید، آیا اعتماد به نفس داشته اید؟ آیا اگر همان پروژه کمی پیچیده بشود، باز هم می توانید به خودتان اطمینان داشته باشید که از پس کار برخواهید آمد؟ آدم با اعتماد به نفس می گوید بله. اما کسی که اعتماد کافی به خودش ندارد، پاسخش منفی خواهد بود. او ادعا می کند که اساساً پروژه ای را قبول نمی کند که نمی تواند از پس انجامش بربیاید.

 

حتی وقتی در حال انجام سخت ترین کارها هستید...

اگر چه تجربه ثابت کرده است که افرادی که به تازگی با یک مهارت آشنا شده اند، اعتماد به نفس کاذب دارند، اما در بیشتر موارد، کسانی که مهارت کافی دارند می توانند از پس پروژه های پیچیده تر بر بیایند. فقط کافی است مسیری که برای رسیدن به جایگاه فعلی طی کرده اند را به همان شیوه ادامه بدهند. یعنی باز هم دانش بیشتری به دست بیاورند و از قدرت یادگیری شان استفاده کنند.

برای کسی که اعتماد به نفس دارد، ترس معنای منفی ندارد. او می داند که هر مسیری، خطرهای خودش را دارد. اما از روبرو شدن با ترس ها و خطرهای مسیر، خودداری نمی کند. ترس برای همه افراد وجود دارد، اما یک متخصص و کارشناس، می ترسد و انجام می دهد. 

 

مشاوره آنلاین چه کمکی به اعتماد به نفس می کند؟

در مورد خطرها و مشکلاتی در که طول مسیر به وجود می آید صحبت کرده ایم. مسلماً در طول یک مسیر دشوار، با مشکلی روبرو خواهید شد که اعتماد به نفستان را به چالش بکشد. دانش فعلی، دیگر کارآیی گذشته را ندارد، و نمی توانیم همان طور که در گذشته مشکلات را حل می کردیم، از آنها عبور کنیم. حالا نیاز داریم که از دیگران مشورت بگیریم و راه های جدید را امتحان کنیم. بهترین راه نیز مشورت گرفتن از یک کارشناس و متخصص باتجربه است. تیوترلند، یک اپلیکیشن آموزش و مشاوره آنلاین است که متخصصان زیادی را در آن می توانید پیدا کنید.

کافی است این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید و با یک مشاور آنلاین تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر با طرز کار اپلیکیشن و ویژگی هایی که دارد، می توانید از مقاله زیر استفاده کنید.

 


مقاله مرتبط: عضویت ساده و مشاوره سریع در تیوترلند


توجه داشته باشید که برای دریافت اعتبار رایگان، می توانید از دوستان خود برای حضور در اپلیکیشن دعوت کنید. 




سوال تصادفی12 + 15 =