مشاوره حقوقی آنلاین | قانون را قبل از شکایت بشناسید - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,آموزش-آنلاین,آموزش-مجازی,استاد-آنلاین,معلم-آنلاین,مشاوره-حقوقی-آنلاین,مشاوره-آنلاین-حقوقی, -
مشاوره حقوقی آنلاین | قانون را قبل از شکایت بشناسید

مشاوره حقوقی آنلاین | قانون را قبل از شکایت بشناسید



مشاوره حقوقی آنلاین یکی از راه هایی است که قبل از هر گونه اقدام قضایی، می تواند ما را از قوانین و آیین نامه های مهم مطلع کند. خیلی وقت ها، ناآگاهی ما از یک سری قوانین می تواند مسیر شکایت و دادرسی آن را تغییر بدهد. یکی از دلایلی که باعث می شود دادگاه حتی شده به صورت تسخیری وکیلی را در اختیار شاکیان قرار بدهد، همین است. البته در صورتی که شکایت یا دادخواستی داشته باشید، مشاورانی حضور دارند که به شما راهنمایی های لازم را انجام بدهند. اما تعداد بالای مراجعان، اجازه نمی دهد که برای همه وقت کافی بگذارند. اینجا است که نیاز به مشاوره حقوقی قبل از شروع مسیر شکایت، واجب و لازم به نظر می رسد. تیوترلند، یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین است که در بین مشاوران آن، می توانید مشاوران حقوقی نیز پیدا کنید. یا اگر مایل هستید می توانید با ارسال مدارک خود، به عنوان مشاور آنلاین در این سامانه شروع به فعالیت کنید: 


ارسال مدارک و شروع فعالیت به صورت مشاور حقوقی آنلاین  


اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره حقوقی اینترنتی به چه کار می آید؟ 

حتماً این اصطلاح را از خیلی ها شنیده اید که «من تا حالا پام به کلانتری و دادگاه باز نشده». اما مگر ممکن است با این حجم از پرونده های قضایی، پای کسی به این نهادها باز نشده باشد؟! بالاخره روزی می رسد که همه ما نیاز پیدا می کنیم تا به یکی از این نهادها پا بگذاریم، حالا چه به عنوان شاکی و چه به عنوان متهم.  (هرچند ما برایتان آرزو می کنیم که اتفاق نیافتد) در این وضعیت است که نیاز داریم قبل از هر اقدامی، وضعیتی که در آن قرار داریم را بررسی بکنیم. مشاوره حقوقی آنلاین به کاربران کمک می کند که اقدامات سنجیده و مناسبی برای شروع روند قضایی داشته باشند. 


مقاله مرتبط: شغل اینترنتی پردرآمد، مشاور خصوصی آنلاین 


آیا می دانید چه طور مشاوره آنلاین حقوقی بگیرید؟ 

برای این که بتوانید بهترین و موثرترین مشاوره رو بگیرید، باید ابتدا بدانید در مورد چه موضوعی می خواهید سوال کنید. به همین دلیل، شرایطی در تیوترلند قرار داده شده که شما بتوانید قبل از پرداخت هزینه، به صورت رایگان، از کیفیت تماسی که می گیرید مطمئن شوید.

می توانید قبل از شروع تماس، از طریق ارسال پیام متنی رایگان، سوال خود را مطرح کنید تا مشاور هم قبل از تماس، خود را آماده پاسخ کند. مسلماً اگر به صورت ناگهانی سوالی را مطرح کنید، احتمال این که مشاوره موثری دریافت کنید کم خواهد شد.  بعد از آن، با برقراری تماس، شما چهل ثانیه مکالمه رایگان خواهید داشت و هزینه مکالمه و مشاوره آنلاین، از ثانیه 41 محاسبه می شود. 


مقاله مرتبط: مشاوره غیرحضوری از رایانه کمک تا تیوترلند 


همه این امکانات برای بهبود شرایط تماس و اطمینان کامل از دریافت مشاوره قرار داده شده است. درصورتی که باز هم مکالمه موثری نداشته باشید، می توانید مشاور دیگری را انتخاب کنید که شرایط بهتری دارد. نظرات کاربران بهترین نشانه ای است که می توانید از روی آن، کیفیت مکالمه احتمالی تان را حدس بزنید. پس بهتر است اول نگاهی به رزومه، نظرات کاربران و رتبه مشاور بیاندازید و بعد مراحل بالا را دوباره تکرار کنید. خودتان هم حتماً بعد از مشاوره، نظر خود را در مورد مشاوره بنویسید تا دیگران هم راحت تر بتوانند مشاور مورد نظرشان را پیدا کنند. 

اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند

مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند
 




سوال تصادفی3 + 8 =