مشاوره روان شناسی آنلاین | آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-روانشناسی,مشاوره-روان-شناسی,مشاوره-آنلاین,مشاوره-غیرحضوری,مشاوره-اینترنتی, -
مشاوره روان شناسی آنلاین | آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات

مشاوره روان شناسی آنلاین | آمادگی برای روبرو شدن با مشکلات



مشاوره روان شناسی آنلاین یا غیرحضوری، روشی است که در آن نیاز به حضور فیزیکی در مطب مشاور نیست. همچنین راهی است که بتوان بدون خجالت و بدون درگیر شدن با تابوهای قدیمی، با یک روان شناس روبرو شد. تابوهایی که هنوز در بین مردم وجود دارد و تصور می کنند که فقط بیمارهای روانی بدحال به روانشناس ها مراجعه می کنند. در حالی که حتی برای یک افسردگی ساده هم می توان به مشاور و روان شناس مراجعه کرد. با این حال، مشاوره آنلاین روان شناسی می تواند راهکاری باشد برای کسانی که هنوز با این موضوع کنار نیامده اند یا آن قدرها دسترسی ندارند که بتوانند در مطب روان‌شناسی شرکت کنند. تیوترلند، یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین است که از طریق آن می توانید مشاوره روان شناسی آنلاین نیز دریافت کنید. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

مشاوره روان شناسی آنلاین چه مزایایی دارد؟ 

بزرگتر شدن شهرها و تمرکز متخصصان در شهرهای بزرگ، باعث شده است که دسترسی به آنها کمی مشکل باشد. حتی برای کسانی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، رفت و آمد و جابه جایی در ساعت های شلوغ، کلافه کننده است و انرژی و وقت و هزینه زیادی را می گیرد. 


مقاله مرتبط: مزایای مشاوره آنلاین از طریق تیوترلند | ارتباط مستقیم با استاد 


مشاوره روان شناسی آنلاین، به کاربران کمک می کند که با حذف فاصله های فیزیکی، با یک مشاور صحبت کنند و مشکلات خودشان را در میان بگذارند. مشکلاتی که شاید از گفتنشان شرم هم داشته باشند یا برای گفتنش کمی دچار مشکل هستند. مخصوصاً در خانواده هایی که هنوز نگاه مثبتی به مشاوره روان شناسی ندارند. 

چه طور مشاور روان شناس آنلاین پیدا کنم؟ 

کافی است بعد از نصب اپلیکیشن روی گوشی خود، از دسته بندی روان شناسی، مشاوران را بررسی کنید. پروفایل هر مشاور، شامل بخش های مختلفی است که باید به آنها توجه داشت. هر مشاور، با توجه به رزومه ای که دارند، نظرات و رتبه کاربران شناخته می شوند. در کنار نام بعضی از آنها، یک علامت صورتی رنگ قرار دارد که نشان می دهد این استاد، مدارکش را برای تیوترلند ارسال کرده است و جزو استادان تایید شده به حساب می آید.


مقاله مرتبط: معلمان / مشاوران تایید شده چه کسانی هستند؟ | چه طور معلم/مشاور آنلاین تایید شده بشویم؟


تیوترلند چه طور به ما کمک می کند 

تیوترلند، این فرصت را به کاربران می دهد که به صورت آنلاین بتوانند مشکلات و مسائل خودشان را با یک مشاور مطرح کنند. مشاوران، زمان هایی که در اپلیکیشن در دسترس هستند را در پروفایل خود وارد کرده اند. برای تماس با آنها، می توانید ابتدا از پیام متنی رایگان استفاده کنید و در مورد خالی بودن این زمان ها و شرح سوال خود، صحبت کنید. بعد از آن، حساب خود را شارژ می کنید (حداقل ده هزار تومان) و سپس بعد از ارسال خلاصه سوال، با مشاور تماس می گیرید.


مقاله مرتبط: چه طور استاد آنلاین مناسب را پیدا کنیم!؟ 


چهل ثانیه اول تماس، رایگان است تا در صورت نارضایتی هر کدام از طرفین، تماس قطع شود. همچنین به مشاور این فرصت را می دهد که از جدی بودن مسئله و کم و کیف آن آگاه شود. بعد از ثانیه 41، هزینه تماس محاسبه و از اعتبار شما کسر خواهد شد. در پایان هم،‌ نظر خود را در مورد استاد و کیفیت تماس مطرح کنید. 


مقاله مرتبط: با نظرات کاربران، معلم آنلاین بهتری باشید 


مصطفی مردانی

تولید محتوای تیوترلند