نکاتی برای شروع مشاوره آنلاین با تیوترلند  - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین, معلم-آنلاین, آموزش-آنلاین, استاد-آنلاین, تدریس-خصوصی-از-راه-دور -
نکاتی برای شروع مشاوره آنلاین با تیوترلند

نکاتی برای شروع مشاوره آنلاین با تیوترلند



اگر تا امروز از اپلیکیشن تیوترلند استفاده کرده اید، احتمالاً سوالات زیادی برایتان ایجاد شده است. به عنوان مثال، اپلیکیشن تیوترلند چه طور کار می کند، برای چه کسانی مناسب است، آیا کسی هست که به سوالات ما پاسخ بدهد، یا این که چرا تماسی دریافت نمی کنیم، یا چرا نمی توانیم تماس بگیریم . برای استفاده از تیوترلند، به عنوان دانش آموز و معلم، رعایت چند نکته الزامی است. در این مقاله، ما سعی داریم راهنمایی های برای کاربران عادی داشته باشیم تا بتوانند تماس های بیشتری داشته باشند و راحت تر به جواب سوالاتشان برسند. با تیوترلند همراه باشید.

اعتبار اولیه لازم برای برقراری تماس 

برای این که بتوانید با مشاوران تماس بگیرید، لازم است که ده هزار تومان اعتبار اولیه در حساب خود داشته باشید. این اعتبار، در صورت عدم استفاده قابل بازگشت است. می توانید قبل از این که اعتبار حساب خود را افزایش دهید، از طریق امکان رایگان پیام متنی، می توانید زمان تماس را با مشاور خود هماهنگ کنید. این زمان با توجه به زمان‌بندی‌هایی که خود مشاور در صفحه پروفایل خود تعیین کرده، قابل تعیین است.
اگر تا امروز از این امکانات استفاده نکرده اید، کافی است سری به پروفایل یکی از مشاوران سر بزنید. در صورتی که کنار تصویر مشاور، چراغ سبز آنلاین را مشاهده کردید، امکان تماس وجود دارد. در هنگام تماس، از شما یک خلاصه پرسش درخواست می شود. این خلاصه پرسش خیلی کوتاه (در حد یکی دو کلمه) به مشاور این پیغام را می دهد که کسی با سوالی مثلاً در مورد "انتگرال دوگانه"، قصد صحبت کردن با او را دارد. بهتر است که قبل از تماس، یک پیام متنی داده باشید تا مشاور بداند چه کسی با او تماس گرفته است.


مقاله مرتبط: مزایای یک معلم آنلاین تایید شده چیست؟ 


چرا کلاس و دوره آنلاین خصوصی با تیوترلند؟

افراد زیادی هستند که تمایل زیادی به شرکت در دوره های خصوصی و غیرخصوصی دارند. اما چند مسئله هست که همیشه آن را به تعویق می اندازند. اولین نکته، فاصله مکانی است. بیشتر کلاس ها در شهرهای بزرگ و مناطق شلوغ برگزار می شوند تا افراد بیشتری به آنها دسترسی داشته باشند. با این حال، رفت و آمد و مشکلات ترافیک و دوری مسیر، باعث می شود که در انتخاب‌هایمان تجدید نظر کنیم. به علاوه، مشکلاتی مانند پیدا کردن استاد مورد نظر، در دسترس نبودن رزومه یا نداشتن اطلاعات کافی، تا حدی وجود دارند.
تیوترلند این فاصله های فیزیکی را حذف کرده است و به شما اجازه می دهد، دوره آموزشی را از هر زمان که خواستید، شروع کنید. دیگر انتظاری برای شروع دوره نخواهید داشت و فقط کافی است که با معلمی که مد نظر دارید، یک قرار آنلاین هماهنگ کنید. هزینه ها به ثانیه حساب و به صورت آنلاین پرداخت می شوند. بنابراین همه چیز در تیوترلند انعطاف پذیر است. 

تیوترلند را چه طور دانلود کنیم؟ 
تیوترلند یک اپلیکیشن است که روی گوشی های هوشمند نصب می شود. گوشی های هوشمند، تنها وسیله هایی هستند که همیشه همراهمان هستند. اگر بخواهیم موضوعی را مطالعه کنیم، قراری بگذاریم، مطلبی یاد بگیریم، خبری را دنبال کنیم و... به گوشیمان مراجعه می کنیم. پس عجیب هم نیست که برای یادگیری و آموزش آنلاین هم از گوشی هایمان استفاده کنیم.
اپلیکیشن تیوترلند در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی و آماده شده است. و شما از لینک زیر می توانید اپلیکیشن مناسب گوشی تان را دانلود و استفاده نمایید. 

تیوترلند برای چه کسانی مناسب است؟

سامانه های آموزش آنلاین که هم اکنون در دسترس ما هستند رویکرد های متفاوتی از یکدیگر دارند. برخی از سامانه ها تنها به ارایه یک ویدیو ضبط شده یا یک فایل pdf بسنده میکنند. که البته در بسیاری موارد راهگشا است. اما زمان هایی هست که نیاز داریم تا با یک متخصص یا حتی مولف اثر آموزشی مستقیم صحبت کنیم تا مطالب را بهتر درک کنیم و در آن ها عمیق تر شویم. این نگاهی است که تیوترلند به آن پرداخته است.


پشتیبانی تیوترلند

تیم پشتیبانی تیوترلند با کمال میل منتظر شنیدن از شما مخاطبان است. در صورتیکه در مورد هر یک از بخش های اپلیکیشن نیاز به صحبت کردن داشتید کافی است برای ما به آدرس Support@tutorland.ir ایمیل بفرستید تا با شما تماس بگیریم.




سوال تصادفی12 + 3 =