چرا هزینه مشاوره آنلاین در تیوترلند بین همه یکسان است؟  - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,کارآفرینی,کارآفرینان,مشاوره-آنلاین,مشاوره-اینترنتی,استخدام-مدرس-آنلاین,آموزشگاه-آنلاین, -
چرا هزینه مشاوره آنلاین در تیوترلند بین همه یکسان است؟ 

چرا هزینه مشاوره آنلاین در تیوترلند بین همه یکسان است؟ 



یکی از سیاست هایی که در تیوترلند اجرا می شود و به کاربران کمک می کند تا مشاور مناسب خود را پیدا کنند، رتبه بندی و نظراتی است که خود کاربران به مشاوران می‌دهند. هزینه تماس و دریافت مشاوره آنلاین بین تمام مشاوران یکسان است و تا زمانی که مشاور به یک حد نصاب مشخص نرسد، این هزینه تغییری نخواهد کرد. فقط کاربرانی که با مشاور تماس گرفته اند، می توانند به او رتبه بدهند و نظر بگذارند. این محدودیت، باعث جلوگیری از دریافت نظرات و رتبه های غیرواقعی می شود. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

تایید شدن معلمان چه تاثیری در هزینه تماس آنها دارد؟ 

در جواب این سوال باید گفت: هیچ تاثیری. زمانی که یک مشاور، مدارک خود را برای تایید به تیوترلند ارسال می کند، حسن نیت و علاقه خود را برای آموزش و مشاوره آنلاین نشان می دهد. این کار باعث اعتماد بیشتر کاربران به تیوترلند خواهد شد و احتمالاً کمک می کند که کاربران بیشتری با آنها تماس بگیرند. اما در نهایت، این نظرات کاربران است که باعث بالا رفتن رتبه و هزینه تماس یک مشاور خواهد شد. 


مقاله مرتبط: ارسال مدارک معلم آنلاین 


کارآفرینان و نیاز به آموزش آنلاین 

هر کارآفرینی با توجه به سختی ها و تجربه ای که در شغل خود دارد، می تواند یک مشاور مناسب برای دیگران هم باشد و در مقابل از تجربیات دیگران نیز در شغل خود استفاده کند. زندگی یک کارآفرین معمولاً دستخوش مشکلات زیادی است که با مدیریت کردن آنها می تواند از این مسیر سخت و پیچ در پیچ عبور کند. 
در زندگی یک کارآفرین، تنهایی و مشکلات مالی و عدم وقت کافی برای تفریح و... می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. هر کس متناسب با تجربه ای که دارد، به نوعی از این مرحله گذشته است. این تجربه ها می تواند در رشد و موفقیت دیگر مدیران نیز تاثیرگذار باشد. 


مقاله مرتبط: چه طور معلم آنلاین بهتری باشیم؟ رازهای موفقیت یک معلم در آموزش آنلاین


همچنین دریافت مشاوره هایی برای بهبود وضعیت یک استارتاپ، می تواند جلوی شکست خوردن آن را بگیرد و به مسیر درست برش گرداند. اگر بدانیم چه طور یک ایده ساده را به عمل تبدیل کنیم و در طول مسیر، با مشکلات چه طور دست و پنجه نرم کنیم، جلوی شکست های متوالی را خواهیم گرفت و بالاخره طعم پیروزی را خواهیم چشید. همه این ها نیازمند دریافت مشاوره از کسانی است که در حالت عادی دسترسی به آنها کار ساده ای نیست! 


مقاله مرتبط: چه طور از ایده به عمل برسیم؟ 


بالا رفتن اعتماد به نفس با مشاوره آنلاین

مشکلات به راحتی می توانند ما را از پا دربیاورند. با بالا رفتن میزان مشکلات و ایجاد خستگی بیشتر، امکان این که تصمیمات عجولانه و اشتباه دیگری بگیریم نیز بیشتر می شود. ادامه پیدا کردن این روند، به مرور باعث کاهش اعتماد به نفس در مدیران و به طور کلی افراد یک سازمان یا جامعه می شود، تا جایی که ممکن است شرکت را به سمت انحلال پیش ببرند. 


مقاله مرتبط: چگونه اعتماد به نفسمان را برای یک ارائه بهتر بالا ببریم


هر چه زودتر این مشکلات حل بشوند، می توان زودتر جلوی اتفاق دردناک را گرفت. یکی از این راه ها، مشاوره اینترنتی با یک متخصص است که در لحظات حساس، با دادن مشاوره های موثر، جلوی خطاهای بیشتر را می گیرد.  استارتاپ های مختلف نیاز دارند که در زمان های مشخص با یکی از این مشاوران تماس بگیرد و صحبت کند. تیوترلند این امکان را فراهم کرده است که تا در زمان کمتر و با اعتماد بیشتری، یک متخصص را پیدا کنید. 

مصطفی مردانی 
تولید محتوای تیوترلند