چه طور از مشاوره آنلاین کسب درآمد کنیم - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور مشاوره-آنلاین,مشاوره-موثر,مشاوره-اینترنتی,آموزش-آنلاین,کسب-درآمد,کسب-درآمد-آنلاین, -
چه طور از مشاوره آنلاین کسب درآمد کنیم

چه طور از مشاوره آنلاین کسب درآمد کنیم



آیا دانشی دارید که در آن تجربه و مهارت دارید؟ آیا قبلاً از این دانش در یک شرکت یا مرکز تجاری استفاده می کردید، آن را درس می داده اید و یا در موردش تحقیقاتی داشته اید یا هنوز در حال انجام این فعالیت ها هستید؟ اگر جوابتان مثبت است، نیازی نیست دانش خود را بازنشسته کنید و دیگر از آن استفاده نکنید، آن هم فقط به این دلیل که در آن شغل یا سمت آموزشی نیستید. این تصور که با بازنشستگی، وظیفه ما نیز نسبت به جامعه تمام شده، تفکر اشتباهی است. همان طور که بعد از تمام شدن تحصیلات، نیاز به آموزش و یادگیری بیشتر وجود دارد. شما می توانید به کسانی که تشنه یادگیری و استفاده از تجربیات شما هستند، مشاوره آنلاین بدهید و از این راه کسب درآمد هم داشته باشید. اما چه طور؟ با تیوترلند همراه باشید تا شرایط همکاری و جذب به صورت مشاور آنلاین را بررسی کنیم. 

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند


مقاله مرتبط: چه طور معلم خصوصی آنلاین بهتری باشیم؟! 


چه طور کارمان را به عنوان یک مشاور آنلاین شروع کنیم

برای این که تبدیل به یک مشاور آنلاین بشویم، نیاز دارید که وقت های خالی خود را قبل از شروع کار مشخص کنید. مشاوره آنلاین یک کار پاره وقت است که می تواند در اوقات فراغت خود می توانید به کاربران دیگر مشاوره آنلاین بدهید. این کار می تواند به صورت آموزش آنلاین هم باشد و نیازی نیست که حتماً یک مشاوره کوتاه داشته باشید. بسیاری از متخصصان و افراد باتجربه هستند که نیاز به دانش های بیشتر از مهارت فعلی شان دارند. هر شغلی دارای ویژگی های جانبی دیگری نیز هست که در هیچ آکادمی یا دانشگاهی یاد نمی دهند. این ها سوالاتی است که یک فرد باتجربه می تواند جواب بدهد.


مقاله مرتبط: چرا هزینه مشاوره آنلاین در تیوترلند برای همه یکسان است؟ 


حتی افراد باتجربه هم نیاز به مشاوره دارند 

همه‌ی ما می دانیم که در دنیای امروز، امکان این که در همه حوزه ها دانش کافی داشت وجود ندارد. حتی متخصصان رشته های مختلف، در حوزه تخصصی خودشان با همه مسائل آشنا نیستند و هر کارشناسی در یک حوزه مهارت بالا دارد. این جاست که نیاز به تعامل و ارتباط با دیگر متخصصان به وجود می آید.

تیوترلند با علم به این موضوع، شرایطی را برای همه کاربران فراهم کرده است که حتی مشاوران بتوانند بدون نیاز به خروج از حساب کاربری، به عنوان یک دانش آموز با دیگر مشاوران صحبت کنند. به عنوان مثال، یک مشاور حقوقی احتمالاً به یک متخصص روان شناسی برای حل یک مسئله نیاز پیدا خواهد کرد. یا یک روان شناس احتمالاً سوالی پزشکی در مورد یک بیمار برایش پیش خواهد آمد.


مقاله مرتبط: با آموزش و مشاوره آنلاین هم می توان کسب درآمد داشت 


این دو مثال، مثال‌هایی از تخصص های حرفه ای بودند. حال  تصور کنید که یک مشاور پزشکی نیاز به مشاوره در مورد زبان انگلیسی داشته باشد. یا یک موسیقیدان بخواهد در مورد فناوری اطلاعات سوالاتی بپرسد. اینها مسائلی است که هر کسی ممکن است در طول روز با آنها روبرو شود. 


مقاله مرتبط: به خاطر یک مشکل ساده، کار خود را به تعویق نیاندازید


چه طور با تیوترلند همکاری کنیم؟ 

شما می توانید با ارسال مدارکتان، دانلود و ثبت نام در اپلیکیشن، فعالیت خود را شروع کنید. نیاز نیست حتماً منتظر تایید مدارکتان بمانید تا کار مشاوره را آغاز کنید. این کاربران هستند که‌ تصمیم می گیرند با کدام مشاور و با چه رزومه ای صحبت کنند. این امکان که کاربران رزومه شما را به صورت خلاصه ببینند و نظر دیگر کاربران را در مورد شما بخوانند، مزیتی است که در مشاوره تلفنی وجود ندارد. برای ارسال مدارک، شرایط زیر را مطالعه نمایید و رزومه خود را به صورت اسکن شده برای ما ارسال نمایید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی15 + 6 =