چه طور استاد مناسب آموزش آنلاین را پیدا کنیم؟ - اپلیکیشن آموزش آنلاین تیوترلند | آموزشگاهی به وسعت یک کشور آموزش-آنلاین,تدریس-خصوصی-آنلاین,یادگیری-آنلاین,مشاوره-آنلاین,مدرس-آنلاین,استاد-آنلاین, -
استاد مناسب آموزش آنلاین تدریس خصوصی آنلاین

چه طور یک استاد مناسب برای آموزش آنلاین پیدا کنیم!؟



آموزش آنلاین این روزها در بین جوان ها و کسانی که با تکنولوژی سر و کار دارند، رشد بسیاری کرده است. در حال حاضر سایت ها و صفحه های زیادی برای این کار طراحی شده اند و شاید پیدا کردن کسی که در حال آموزش آنلاین یک مبحث است، کار چندان سختی نباشد. کافی است از گوگل یا بخش جستجوی شبکه های اجتماعی استفاده کنید، تا بتوانید به یکی از این استادهای آنلاین دسترسی پیدا کنید. تیوترلند هم به عنوان یک اپلیکیشن آموزش آنلاین، این خدمات را به کاربران اینترنتی می دهد که با استادان خود، به صورت ویدیویی مکالمه کنند و به صورت خصوصی، سوالات خود را بپرسند و آموزش آنلاین دریافت کنند.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین تیوترلند

اما چه طور از بین این همه استاد در سیستم آموزش آنلاین، استادی را پیدا کنیم که بتوانیم مطلب را به طور کامل از آن یاد بگیریم. استادی که مهارت کافی داشته باشد، در دسترس باشد و سوالات متعدد را پاسخ بدهد. راه های زیادی برای دریافت آموزش آنلاین وجود دارند. می توان از طریق محتوای آموزشی تولید شده روی اینترنت استفاده کرد، یا کسی را پیدا کرد که به صورت آنلاین، به ما آموزش بدهد.


مقاله مرتبط: یاد گرفتن از طریق تیوترلند 


ویژگی های یک استاد مناسب

پروفایل قوی

اگر کسی واقعاً به دنبال آموزش دادن به دیگران باشد، رزومه خود را با دقت و به درستی در پروفایل خود درج کرده است. هر چه قدر که حوصله و دقت بیشتری در پر کردن پروفایل استاد دیده شود، بیشتر می توان به صبر و حوصله و تخصص آن اطمینان پیدا کرد. دقت و حوصله، جزو ویژگی های شخصیتی کسانی است که تخصص و مهارت بالایی دارند و برای دیگران ارزش قائل هستند.

در بین استادهایی که در تیوترلند قرار دارند، پروفایل هایی پیدا می شود که تایید شده اند و با علامت  صورتی رنگ مشخص هستند. این پروفایل ها توسط تیم تیوترلند تایید شده اند. اما دلیلی برای برتری نسبت به دیگر استادهایی که در این اپلیکیشین حضور دارند نیست. شما می توانید به دیگر استادها هم با توجه به رزومه و تخصصشان مراجعه کنید.


مقاله مرتبط: یاد دادن از طریق تیوترلند


عکس پروفایل

عکس پروفایل هم می تواند در انتخاب استاد مورد نظر، تاثیرگذار باشد. حالت چهره بشاش و با انرژی، به شما این نوید را می دهد که می توانید سوالاتتان را با خیال راحت از او بپرسید. زبان بدن استاد در عکس پروفایل تا حدی مشخص است و می تواند به شما کمک کند.

نظرات کاربران

یکی از مهم ترین گزینه ها برای تشخیص منش و شخصیت استاد، نظرات دیگر کاربران است. کاربرانی که قبل از شما با استاد صحبت کرده اند و سوال خود را پرسیده اند. البته نظراتی که شامل حرف های رکیک هستند، پاک خواهند شد. شما هم می توانید با نظر و رتبه دادن به استادهای مختلف، راه را برای دیگر کاربران هموارتر کنید.

مصطفی مردانی 

تولید محتوای تیوترلند




سوال تصادفی9 + 3 =